Mertens krijgt de deksel op zijn arrogante neusquote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
Doeiiiiiiii subsidiexlub waar ik op kots. "Dit was de kampioenswedstrijd" mongolen
. Doeiiiiiiii.
laatste wedstrijd tegen hun, die kan wel eens heel belangrijk gaan worden .quote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah 5e zit er wel in. Heerenveen moeten we nog wel kunnen achterhalen
Ajax - Roda JC was alleen de 2e helft interessantquote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Toch nog een leuk einde na die eerste paar saaie wedstrijden op deze zondag(voor de neutrale kijker en alles wat niet voor PSV is).
True, zo zie je maar.. zoals je al zei pas na 90 min oordelen al was de eerste helft (weer) bar slecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC was alleen de 2e helft interessant
Anderhalve wedstrijd heb ik kunnen genieten
Havenarbeider van Rdam?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk op Net 5, een havenarbeider die met een Haarlems horetje wil trouwen
we hebben nog een behoorlijk zwaar programma, maar ik denk dat het voor die wedstrijd wel beslist is.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
laatste wedstrijd tegen hun, die kan wel eens heel belangrijk gaan worden .
bestaat er een andere haven dan?quote:
Met een haarlems wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk op Net 5, een havenarbeider die met een Haarlems horetje wil trouwen
dat woord zou jij toch moeten kennenquote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ebecilio heeft gewoon mijn dag gered, wie had dat ooit verwacht?
Ohja! toen deed jij TR!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat woord zou jij toch moeten kennen
nee, niet homo.quote:
Jachthavens tellen niet mee.quote:
quote:
Amsterdam heeft de grootste kolenhavenquote:
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de grootste kolenhaven. En een grote Olie opslag terminal
.
United wint
En is ook niet zo'n klein beetje groter, Hong Kong op1?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.
Shanghaiquote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is ook niet zo'n klein beetje groter, Hong Kong op1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |