Het is allemaal de schuld van de rabobank en ruttenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
Schuld van Wildersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank en rutten
Joh waar maak jij een probleem over.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui bij het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
godkankerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Schelden kun je beter doen met dingen die niet bestaan, zoals God.
Kutmocro , kutturk en kutmoslim zijn ook scheldwoorden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
haha houjebek man leukemiejezusquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Ik wist hetquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op zich is geloof ook wel een ziekte dus ik denk dat Moody een atheist is.
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
dude, slecht dezequote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
Jij vieze vuile uitverkochte arenaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Wijze woorden van deze man, en hij is pas 13 jaar!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen uit gewoon zijn frustratie op zijn eigen manier. maakt neit uit met welk scheldwoord. Opgekropte woede het gevloek en gescheld
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
Deugniet die je me bent ik moest nog glimlachen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
hahaha mank horetje, en dan rolstoelen bij de Chinees. wat een pauper ben je ook he.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude, slecht deze
IK ben aangereden door een bejaarde op een fiets
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
Kankerjood ook wel toch.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |