die oerbeer is wel goed bezig danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaag weer gescoord die haarlemse boii
Hij is toch voor AZquote:
Precies, kan Steven een voorbeeld aan nemen.quote:
Klopt.quote:
Ik ben z'n twitter kwijt, kun je het even DM'en.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet wel ook GGMM heeft Smoofie zijn Twitter en de verhalen die hij daar op zet
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
Heb nog 8 jaar voorwaardelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Het is kwart over 8 en jij bent nog op, wat is dit vriend?quote:
ajacied422 is al zijn korfballende zoontjequote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Niets hoorquote:
hij kan zichzelf beter feyenoorder4-2 noemenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajacied422 is al zijn korfballende zoontje
Dan zie je Yvonne echt naakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoere praat alsof jullie niet dromen van wonen in een appartementje samen met Fok! legende Tong
Hier in rotterdam is kanker net zoiets als poep zeggen in eindhoven. Maar we zullen er rekening mee houden is toch gezegd? Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui van het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Kanker zit er gwn in. Het klinkt lekker, en als je het al vanaf group 5 gebruikt ..
Waren mocros en antilianen die mijn pokemon kaarten uit mn hand sloegenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noord
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanker ligt bij mij nog steeds vies in de mond maar ik moet mijn vrienden toch imponeren...
Ik scheld voortaan met HIV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |