ja, er zit normaal maar 20000 man maar zo lijkt het toch gewoon meer XD XDquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord dit is dit echt waar?
ZOU JE DENKENquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100%quote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het weer heeft er niks mee te maken, tegenstander klopt gewoonquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef Moody het volgende:
[..]
100%
Maar dit is niet vreemd hoor.
Toeschouwersaantallen worden zo berekend:
Seizoenkaarthouders + aantal verkochte kaarten vrije verkoop + aantal verkochte kaarten uitsupporters
Of seizoenkaarthouders komen opdagen is een tweede. Bij Ajax schijnt dit erg te liggen aan de tegenstander en het weer.
Er moest wat humor in, vandaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het weer heeft er niks mee te maken, tegenstander klopt gewoon
Omdat lens uit Osdorp komtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Wijnaldem Smoofski? Leuke en vooral sympathieke jongen.
Dat is een kakkerlak, lens komt uit Amsterdanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Wijnaldem Smoofski? Leuke en vooral sympathieke jongen.
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maaktequote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een kakkerlak, lens komt uit Amsterdan
wat is er met de op aan de hand iddquote:
Er is nooit wat overgemaakt hoor tot op hedenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maakte
Je wilde eigenlijk Ebecillio in je ava doen maar dan zou je nooit meer geloofwaardig zijn. I see what you did there.quote:
Wijnalbum is niets minder dan Fer.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maakte
Hij doet het weerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat is er met de op aan de hand idd
Jij gunt mij ook het pleziertje niet he. Zo reageren de Feyenoord vriendjes nooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is nooit wat overgemaakt hoor tot op heden
sorry sorry xdquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gunt mij ook het pleziertje niet he zo reageren de Feyenoord vriendjes nooit.
Ebe is geen PSV spelertquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk Ebecillio in je ava doen maar dan zou je nooit meer geloofwaardig zijn. I see what you did there.
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Wijnalbum is niets minder dan Fer.
Fer voetbalt in een beter team.
Ja maar wel bij wigan of boltonquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.
Ze waren allebei 5 miljoen toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.
Ja en? Voor een speler met een aflopend contract gewoon een prima bedrag.quote:
Zijn totaal verschillende spelers. Maar Fer gaat het uiteindelijk wel verder schoppen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Wijnalbum is niets minder dan Fer.
Fer voetbalt in een beter team.
Denken dat fer geen talent heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liverpool verdient wel iets meer krediet op het gebied van te dure miskopen.
Dan moet je bij 4Lf zijn. Hij heeft verstand van de markt omdat het zo is.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en? Voor een speler met een aflopend contract gewoon een prima bedrag.
Moet nog zien dat jullie 5 krijgen voor Jannette Vertonghen
11miljoen, let maar opquote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar gaan we voor wedden?quote:
Kratje bierquote:
Ik zeg meer dan 9 idd, stokstaart dus minderquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het worden, in ieder geval meer dan 9 miljoen
Feit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je bij 4Lf zijn. Hij heeft verstand van de markt omdat het zo is.
Nog steeds veelste veel voor een 1-jarig contract.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Fer was toch veuls te duur?
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee want dan moet ik daarvoor naar amsterdam rijden.quote:
Er is gewoon teveel voor betaaldquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee niet weer een ui, gewoon kratje bier mietjequote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik daarvoor naar amsterdam rijden.
Niks leuks met een UI deze keer?
Fer hebben we genoeg voor gekregen. Alleen op termijn gaat twente wel lekker cashen op deze jongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee daar begin ik niet aan. Alleen met me rofamatties jeweetz.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet weer een ui, gewoon kratje bier mietje
5,5 miljoen voor een éénjarig contract is veel te duur jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen uiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet aan. Alleen met me rofamatties jeweetz.
2013 contract toch?
Teveel?quote:
Ja kanker op zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen ui
Dealquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
Okequote:
(Daily Star on Sunday)quote:Ajax ace Jan Vertonghen last night revealed his wish to seal a £12million switch to Tottenham . He said: “Tottenham are an amazing club and I think my game can be suited to English football.
Doe ff TR man.quote:
En dat is nog in ponden ookquote:
Dan heeft hij nog maar een éénjarig contract, dan vang je nooit meer dan 10 miljoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Moody het volgende:
Twente vangt > 10 miljoen voor hem over 2-3 jaar. Lijkt me geen verkeerd rendement als je bedenkt dat hij ook nog wat bijdraagt aan het team
Cholera?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
Quoten is net zoveel snitchen als een TR.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik je eens TR'en? wat je ook bij mij deed...
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.quote:
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.
Je hebt wel gelijk zal er op letten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
ik heb geen joodse mattiesquote:
Ah oke. Dat kan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb geen joodse matties, alleen steven maar dat is een verhaal apart.
Sowieso kerstavondquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa is op kerstavond overleden, maar dat zal hij toch niet bedoelen?
Mijn opa is van de trap gekankert.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb geen joodse matties, alleen steven maar dat is een verhaal apart.
ja ja steven is voor feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
Steven is voor Feyenoord, met z'n Clasie UI.
De trap ook waarschijnlijk. Vind het maar onveilig die oude trappen met van die hoge treden en rare leuningen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa is van de trap gekankert.
God, wat oud. Zowel de grap als mijn opa.
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerstquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is dat Stevenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ja steven is voor feyenoord
steven komt alleen al jaren in de ArenA en gaat naar uitwedstrijden en ook europees terwijl jullie de ArenA alleen van studio sport kennen, lul lekker verder man
In de haven is het ook gewoon een hard knock life blijkbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerst
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
steven komt alleen al jaren in de ArenA en gaat naar uitwedstrijden en ook europees terwijl jullie de ArenA alleen van studio sport kennen, lul lekker verder man
En op zich is geloof ook wel een ziekte dus ik denk dat Moody een atheist is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerst
In de 3e persoon pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven is fanboy van Clasie dat weet iedereen al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
Steven is voor Feyenoord, met z'n Clasie UI.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven is fanboy van Clasie dat weet iedereen al jaren.
Laatst is hij nog midden in de nacht handtekeningen gaan halen in Haarlem
Klopt, laatst nog een bulk kerstbomen. Bam weer een oom doodquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de haven is het ook gewoon een hard knock life blijkbaar
Jammer joh. Misschien moet je hem een paar kankertrappen geven.quote:
2e vd wereld staan we al jaren niet meer. We staan nu 4de en worden dit jaar waarschijnlijk ingehaald door Tianjin.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.
Je zorgt ook goed voor je hont. En dan hebben we het niet over brokjesquote:
nou, daar zullen ze wel enorm veel aan hebben dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Kom alleen op voor mijn eigen oom, 2 vrienden en vader!
Neh, mijn buurman is altijd razend bij een verlies van ADO. Zal komende zaterdag met mn hont zn huis binnenvallen en 'm treiterenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer joh. Misschien moet je hem een paar kankertrappen geven.
Jaja nou heb je je puntje wel weer gemaakt gastquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Kom alleen op voor mijn eigen oom, 2 vrienden en vader!
Misschien kom je er over 10 jaar nog op terug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |