Maar met de 2e Maasvlakte gaan we weer stijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
2e vd wereld staan we al jaren niet meer. We staan nu 4de en worden dit jaar waarschijnlijk ingehaald door Tianjin.
1 Shanghai
2 Ningbo & Zhoushan
3 Singapore
4 Rotterdam
5 Tianjin
Dan zijn we dit allang al weer vergetenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Kom alleen op voor mijn eigen oom, 2 vrienden en vader!
Misschien kom je er over 10 jaar nog op terug....
Hoi, let niet teveel op de TR's van ajacied4life die denkt dat ik hem verraden heb bij Yvonne met een TR.quote:
Geen clasie UI meerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
Steven is voor Feyenoord, met z'n Clasie UI.
Ik heb al een lange tijd geen TR's gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi, let niet teveel op de TR's van ajacied4life die denkt dat ik hem verraden heb bij Yvonne met een TR.
Misschien kan jij ff kijken en hem zeggen dat het niet zo is
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef eight het volgende:
[..]
Geen clasie UI meerZijn die 2 weken nu al om?
Mwoah, wel een hoop neppe 'groei' hoor qua economie. Als de VS omflikkert qua economie trekken ze China mee.quote:
Zegt de man met een PSV UIquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu, 2 clubs waar je van houdt tegen elkaar?
zou mooi zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar met de 2e Maasvlakte gaan we weer stijgen
Je faalt in het nakomen van afspraken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoor
Neequote:
Die gaat toch lekker terug naar arnhemquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen: ''Ik hoop dat ze, eh ik bedoel we kampioen worden''
Graftokkie die homo.
Vandaag weer gescoord die haarlemse boiiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoor
die oerbeer is wel goed bezig danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaag weer gescoord die haarlemse boii
Hij is toch voor AZquote:
Precies, kan Steven een voorbeeld aan nemen.quote:
Klopt.quote:
Ik ben z'n twitter kwijt, kun je het even DM'en.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet wel ook GGMM heeft Smoofie zijn Twitter en de verhalen die hij daar op zet
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
Heb nog 8 jaar voorwaardelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Het is kwart over 8 en jij bent nog op, wat is dit vriend?quote:
ajacied422 is al zijn korfballende zoontjequote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Niets hoorquote:
hij kan zichzelf beter feyenoorder4-2 noemenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajacied422 is al zijn korfballende zoontje
Dan zie je Yvonne echt naakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoere praat alsof jullie niet dromen van wonen in een appartementje samen met Fok! legende Tong
Hier in rotterdam is kanker net zoiets als poep zeggen in eindhoven. Maar we zullen er rekening mee houden is toch gezegd? Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui van het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Kanker zit er gwn in. Het klinkt lekker, en als je het al vanaf group 5 gebruikt ..
Waren mocros en antilianen die mijn pokemon kaarten uit mn hand sloegenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noord
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanker ligt bij mij nog steeds vies in de mond maar ik moet mijn vrienden toch imponeren...
Ik scheld voortaan met HIV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
Het is allemaal de schuld van de rabobank en ruttenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
Schuld van Wildersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank en rutten
Joh waar maak jij een probleem over.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui bij het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
godkankerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Schelden kun je beter doen met dingen die niet bestaan, zoals God.
Kutmocro , kutturk en kutmoslim zijn ook scheldwoorden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
haha houjebek man leukemiejezusquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Ik wist hetquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op zich is geloof ook wel een ziekte dus ik denk dat Moody een atheist is.
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
dude, slecht dezequote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
Jij vieze vuile uitverkochte arenaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Wijze woorden van deze man, en hij is pas 13 jaar!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen uit gewoon zijn frustratie op zijn eigen manier. maakt neit uit met welk scheldwoord. Opgekropte woede het gevloek en gescheld
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
Deugniet die je me bent ik moest nog glimlachen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
hahaha mank horetje, en dan rolstoelen bij de Chinees. wat een pauper ben je ook he.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude, slecht deze
IK ben aangereden door een bejaarde op een fiets
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
Kankerjood ook wel toch.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
Was bij een Italiaan vandaan gejatquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahaha mank horetje, en dan rolstoelen bij de Chinees. wat een pauper ben je ook he.
Ik scheld liever met kankerturk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerjood ook wel toch.
Maar dan wel op z'n Rotterdams. Kankuhjeuwd.
stelen van buitelandersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was bij een Italiaan vandaan gejat
Ben hier vaak genoeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Moody, waarom kom jij hier stressen over dit terwijl je nooit in deze SC komt?
Dat zijn chinezen toch ookquote:
Wij ook niet, wij zijn werkeloos en Ajacied422 is 12quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben hier vaak genoeg.
Misschien niet zo vaak als anderen, ben geen student he
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
E swa ik spotte net jezus op de motorkap va me zus der auto. was geweldi man. Jezu lagte me toe alsof ik zijn zoon was.
alsof er alleen chinezen bij de chinees komenquote:
over 18 dagen word ik 14 swa.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij ook niet, wij zijn werkeloos en Ajacied422 is 12
Nee echt een rebel met zijn halflange haar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarré, Vinden jullie Wattereus ook zo'n kolerelijer?
Niet dan? Knoflookbom van me.quote:
schrikkeljaar is het natuurlijkquote:
nee maar dan weet je het vastquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok, leuk voor je. Moet ik nu huilen?
Heb best medelijden met psv, was zo mooi geweest met zijn allen zingen in de 19eminuut, eindelijk sfeer en dan verpest twente het zoquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En we zwaaien met zn allen naar Eindhoof
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee maar dan weet je het vast
voor je weer gaat hunten
nee niet!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.
Vond ik wel grappig ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb best medelijden met psv, was zo mooi geweest met zijn allen zingen in de 19eminuut, eindelijk sfeer en dan verpest twente het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |