Dat mensen zich hier verschrikkelijk opwinden over Rutger, en dat dit een beetje dom en eenzijdig isquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef sp3c het volgende:
ik ook maar ik zie niet zo goed wat het een met het ander te maken heeft
Nee, natuurlijk niet, want dan is hij nog niet klaar met ze.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voordat Kinneging handtastelijk wordt, is er geen enkel verzoek geweest aan Rutger of cameraman om te vertrekken. Later, als Rutger duidelijk bang is en weg wil, wil Kinneging zelfs niet dat ze vertrekken.
En jij juicht dit toe..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want dan is hij nog niet klaar met ze.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij juicht dit toe..
Waarom eigenlijk?
Nee, omdat het een enigszins gekscherend bedoelde reactie van me was. Omdat Kinneging dat zo nadrukkelijk zei. Ik dacht van ik gooi er een smiley tegenaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij juicht dit toe..
Waarom eigenlijk?
Je doet anders wel je best om over te komen als een grote fan, met de motion gif, de quote en het gepost.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, omdat het een enigszins gekscherend bedoelde reactie van me was. Omdat Kinneging dat zo nadrukkelijk zei. Ik dacht van ik gooi er een smiley tegenaan.
Nou, dat laatste schrijft hij ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, dat schrijft hij niet. Hij betwijfelt of het zin zou hebben gehad als Kinneging de deur dicht zou hebben gedaan.
Je maakt er zelfs een hele analyse van.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet anders wel je best om over te komen als een grote fan, met de motion gif, de quote en het gepost.
Ja wow inderdaad Pietverdriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs een hele analyse van.
Jij stelt hier dat Castricum graag afspraken maakt om een inhoudelijk interview te doen? Eigenlijk is zijn gewoonte om mensen te achtervolgen met een camera maar een manier om een interview te krijgen zittend aan een tafel waar hij echt kan uitvinden hoe en wat de geinterviewde nou echt denkt?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef DS4 het volgende:
Daarnaast... Kinneging claimt dat hij best met Rutger wilde praten als hij maar een afspraak zou maken. Denk je nu echt dat als hij dat aanbod serieus had gedaan dat Rutger daar niet op in was gegaan? Natuurlijk wel, impliciet vraagt Rutger zelfs om zo'n afspraak!
Jij denkt serieus dat Rutger dan was afgetaaid?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef DS4 het volgende:
Nou, dat laatste schrijft hij ook niet.
Maar verroest... probeer dat eerst eens voordat je handtastelijk gaat worden.
Daarnaast... Kinneging claimt dat hij best met Rutger wilde praten als hij maar een afspraak zou maken. Denk je nu echt dat als hij dat aanbod serieus had gedaan dat Rutger daar niet op in was gegaan? Natuurlijk wel, impliciet vraagt Rutger zelfs om zo'n afspraak!
Zullen we hem een kaartje sturen? En een scootmobiel?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
Is Rutger eigenlijk al in een nieuw Powned-item verschenen? Of is ie zijn wonden nog aan het likken?
Met de G van Gepowned!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Federer-fan het volgende:
De man heet trouwens Kinneging, met een g op het eind.
waarom?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat mensen zich hier verschrikkelijk opwinden over Rutger, en dat dit een beetje dom en eenzijdig is
ik vind het niet erg als pestkoppen gepest wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij juicht dit toe..
Waarom eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |