abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108695264
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar wil je dat op het binnenhof?
Waarom niet? Genoeg politici die er goed mee omgaan en er geen last van hebben.
  zondag 4 maart 2012 @ 14:13:51 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108695293
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met draaiende camera ergens naartoe gaan is breed verbreid, anderen werken zelfs met verstopte camera.
Te hard rijden is ook wijd verbreid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:17:29 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108695405
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef Ziba het volgende:

[..]

Waarom niet? Genoeg politici die er goed mee omgaan en er geen last van hebben.
als er genoeg politici zijn die er goed mee om kunnen gaan dan hoeft het idd niet :D

maar ik zou er geen problemen mee hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108695606
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat het gewoon een prima stok is om een hond te slaan? Iedere kritische vraag kan je als onfatsoenlijk zien.
Het gaat om vragen als 'nog geneukt van de week', vragen die je niet verwacht op het Binnenhof en van een politieke verslaggever, vragen die je eerder tegenkomt in een roddelkrant. Maar over dat soort normvervaging mag je het blijkbaar niet hebben in een column.
Nee, het is zelfs een goed excuus om iemand in zijn privésfeer te overvallen met draaiende camera. En als dat als intimiderend wordt ervaren houden mensen dus hun mond maar, of gaan de politiek verlaten, of er helemaal niet aan beginnen, precies datgene waarvoor Tahir waarschuwt in haar column.
Dat gebeurt dus nu al, dat mensen hun mond houden, in hun vrijheid van meningsuiting beperkt worden door de te verwachten reactie .. en dat zit jij dan te verdedigen met de fictieve stelling dat het weren van zulke onfatsoenlijke journalistiek op het Binnenhof zou uitmonden in het weren van kritische vragen ..
pleased to meet you
pi_108695663
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Daar gaat het mij helemaal niet om. Mij gaat het erom dat een persoonlijke column als geldige reden wordt gebracht om iemand thuis lastig te vallen.
Zo persoonlijk was die column anders niet.
pi_108695683
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Te hard rijden is ook wijd verbreid.
Daar hebben we wetten voor.
  zondag 4 maart 2012 @ 14:26:44 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108695686
Een column vertegenwoordigt een persoonlijke mening ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108695700
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:26 schreef Copycat het volgende:
Een column vertegenwoordigt een persoonlijke mening ...
Over iemand die met naam en toenaam wordt genoemd.
pi_108695714
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Dat op zich vind ik al reden om haar maar niet meer bij Buitenhof uit te nodigen.
pi_108695734
quote:

[..]

Nou en? Castricum is toch een publiek figuur? :? Over Tahir mogen toch ook dingen gezegd worden bij Powned?
  zondag 4 maart 2012 @ 14:29:07 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108695753
quote:

Ja. Dus? Dat gebeurt nu eenmaal wel eens in columns. Is niet de eerste keer, en zal dus ook niet de laatste keer zijn.

Oh wacht ... Dus is Castricum meer dan gerechtigd om met draaiende camera verhaal te komen halen.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:29:18 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108695758
quote:

[..]

Dat op zich vind ik al reden om haar maar niet meer bij Buitenhof uit te nodigen.
lol en dan voortaan krantenkoppen als

'die ene blonde kerel wil moskeeen slopen'
pi_108695776
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nou en? Castricum is toch een publiek figuur? :? Over Tahir mogen toch ook dingen gezegd worden bij Powned?
Ja maar dan is het toch geen persoonlijke column meer? Je persoonlijke vetes vecht je toch niet, gefinancierd door de belastingbetaler, op televisie uit?
  zondag 4 maart 2012 @ 14:31:24 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108695820
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:29 schreef yyyentle het volgende:

Ja maar dan is het toch geen persoonlijke column meer? Je persoonlijke vetes vecht je toch niet, gefinancierd door de belastingbetaler, op televisie uit?
Met persoonlijke column wordt geen dagboek bedoeld, hè?
Persoonlijk als in haar mening. Leek mij best duidelijk.
pi_108695863
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

of dit ;)

quote:
Kinneging: “Als de Europeanen zich niet voortplanten – wat ze niet doen – hebben we niet genoeg kinderen om ons te vervangen. Uiteindelijk zal Europa dan Afrikaniseren en Azianiseren. Is dat slecht? Ik vind van wel, omdat ik de Europese cultuur hoger acht dan die van Afrika en Azië. Het zou echt de ondergang van het avondland zijn. En dat moeten we, denk ik, zien te voorkomen.” (Trouw, 25-1-2006, religie&filosofie)
http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:33:33 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108695895
quote:
wauw!

dat heeft werkelijk helemaal niets met mijn post te maken _O-
pi_108695954
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

tuurlijk is het een irritant mannetje zo op zijn tijd. daarmee geeft het de politiek nog niet het recht om te bepalen wie journalist mag zijn en wie op hen af mag stappen met vragen. dat is het hele issue. dat rutger zuigt lijkt me duidelijk.
Ik vind wel dat de politiek mag bepalen met wie ze wil praten. Geert schuift ook niet aan bij Paul en Witteman. Elke politicus mag zeggen 'ik wil niet met Rutger praten, maar wel met interviewer X.'. En zo zouden ze het ook moeten benaderen. Laat Rutger lekker rondlopen, en als hij zinnige vragen stelt prima. Maar op het moment dat het nergens over gaat en dat voel je mijlenver aankomen, hem vriendelijk gedag zeggen. Doeiii Rutger!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_108696068
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

wauw!

dat heeft werkelijk helemaal niets met mijn post te maken _O-
Niet met jouw post maar wel met de betreffende figuren die anderen de mond willen snoeren.
Waar onderstaande opmerking op sloeg ontging me, maar daar ben ik vermoedelijk een tikkie te dom voor. :D
quote:

De reacties worden een beetje gefrustreerd. Ik heb de indruk omdat de betreffende journalist Rutger Castricum is. :D I rest my case. Voor mij is het wel duidelijk hoe de meningen hier liggen. c_/
pi_108696104
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de politiek mag bepalen met wie ze wil praten. Geert schuift ook niet aan bij Paul en Witteman. Elke politicus mag zeggen 'ik wil niet met Rutger praten, maar wel met interviewer X.'. En zo zouden ze het ook moeten benaderen. Laat Rutger lekker rondlopen, en als hij zinnige vragen stelt prima. Maar op het moment dat het nergens over gaat en dat voel je mijlenver aankomen, hem vriendelijk gedag zeggen. Doeiii Rutger!
ik ben het zelfs met je eens!
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:41:47 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108696144
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

probleem is dat hij daar geen genoegen meeneemt ... het is juist 'leuker' als je niet tegen hem praat

zie Vogelaar _O-
pi_108696343
Zo vreemd is het toch niet dat je op het Binnenhof van een politieke verslaggever vragen wil hebben die over de politiek gaan en niet over je seksleven?
pleased to meet you
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:47:24 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108696348
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:39 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Niet met jouw post maar wel met de betreffende figuren die anderen de mond willen snoeren.
Waar onderstaande opmerking op sloeg ontging me, maar daar ben ik vermoedelijk een tikkie te dom voor. :D
op het weigeren van deze vrouw dr columns omdat ze Rutger met naam en toenaam noemt

als dat al niet mag dan word het heel lastig om kranten vol te schrijven

quote:
[..]

De reacties worden een beetje gefrustreerd. Ik heb de indruk omdat de betreffende journalist Rutger Castricum is. :D I rest my case. Voor mij is het wel duidelijk hoe de meningen hier liggen. c_/
ja dat zeg je steeds maar het gaat me niet om Rutger Castricum of uberhaupt de journalistieke kant van het verhaal

mevrouw schreef een column en ik vraag me af wat er zo verschrikkelijk aan was dat je dr thuis moet opzoeken
pi_108696395
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

op het weigeren van deze vrouw dr columns omdat ze Rutger met naam en toenaam noemt

als dat al niet mag dan word het heel lastig om kranten vol te schrijven

[..]

ja dat zeg je steeds maar het gaat me niet om Rutger Castricum of uberhaupt de journalistieke kant van het verhaal

mevrouw schreef een column en ik vraag me af wat er zo verschrikkelijk aan was dat je dr thuis moet opzoeken
haar van publiek geld betaalde column is verschrikkelijk ja. en het gaat over de absurde reactie van d'r man, niet over die van haar en ook niet over of rutger thuis mag langskomen met draaiende camera.
pi_108696483
quote:

[..]

Lol, en dat is dan ook heel uitzonderlijk in een column. Hoe zou je het vinden als iemand uit een moskee in Amsterdam even persoonlijk verhaal gaat halen bij de diverse columnisten, met draaiende camera uiteraard, als freelance journalist, dat mag van de wet ..
pleased to meet you
pi_108696513
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, en dat is dan ook heel uitzonderlijk in een column. Hoe zou je het vinden als iemand uit een moskee in Amsterdam even persoonlijk verhaal gaat halen bij de diverse columnisten, met draaiende camera uiteraard, als freelance journalist, dat mag van de wet ..
moslims die een open discussie opzoeken, goede zaak! enfin, ook daar gaat het hier niet over. man dreigt en gebruikt geweld tegen een journalist daar waar hij ook gewoon de deur had dicht kunnen doen :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')