Net als de vorige keer met de Toppers (ze hadden zich beter de Floppers kunnen noemen) toen het ook zooooo toevallig was dat het liedje dat het NSF won door Gordon geschreven was.quote:
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snolquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit te wachten op Joan in Life4You, maar moet me even van het hart wat een ongelofelijk kutprogramma dat is. Het is de Margrietzomerweken en de Huishoudbeurs onder de TV-programma's. WTF zeg.
X-Factorquote:
Het was jammer dat het refrein zo eentonig was, anders had het nog best goed kunnen scorenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Gordon is leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snol
Ik vind Gordon ook leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gordon is leukEn ik ben het met hem eens: Holland got Talent is de leukste talentenjacht vanwege de verscheidenheid. Voor de rest kijk ik dit echt nooit, het is dat Joan er nu in zit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Mooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Doet me een beetje denken aan dat Duitse bandje, The Baseballs.quote:
En mensen die hun cd/boek/programma willen pluggen zo te zien, want anders zou Jan Jaap er niet zitten denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Gordon ook leuken zelfs zijn muziekbandje kan ik best waarderen (itt tot andere Nederlandse muziek). Maar áltijd mensen van RTL in het programma... dat is een beetje jammer. Al staat het hier bijna altijd op Zondag op.
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel opvallend dat Glennis staat te koken... ik zou zweren dat die al 3 jaar niet meer gegeten heeft zoals ze eruit ziet tegenwoordig
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke showquote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.
Ik kijk nu niet hoor, en nooit naar Lyfe&4You..Maar zie haar weleens op tv of bij Boulevard whatever..Daarom zeg ik dat ze mager is.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke show
Komt op mij over als iemand met gebrek aan zelfreflectie die is uitgenodigd om in de zeik te worden genomenquote:
Mijn god... ik geloof dat ik liever had gehad dat ik er nu nog steeds nooit van gehoord hadquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ken je Jo Bonte niet??? Beetje zanger Rinus onder de nietsnutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |