ohw zo. Sorry, zat ff niet op te lettenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat persiflage liedje, ik vond het wel lollig
Maar waarom dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch vind ik Carlo maar een hypocriete lul.
Waarom vind jij het dan? Ben ik oprecht nieuwsgierig naarquote:
Viel wel mee hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Crohnjurist het volgende:
Na het NSF tijdens de nabeschouwing had Carlo geen goed woord over Joan, dat zou je eens op moeten zoeken.
Dat heb ik gezien en gehoord, maar ik heb haar echt niet horen afzeiken hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Crohnjurist het volgende:
Na het NSF tijdens de nabeschouwing had Carlo geen goed woord over Joan, dat zou je eens op moeten zoeken.
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom vind jij het dan? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar
Hij heeft toch helemaal niet lelijk gedaan over Joan tijdens het NSF?
Hoezo mag hij nu niet aardig tegen haar doen dan? Als hij onaardig was geweest nu was het ook niet goed..
Daar was ik het ook niet mee eens, maar smaken verschillen gewoon en dat kan je Carlo dan moeilijk aanrekenenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik snap wel Crohnjurist wel een beetje... Carlo heeft vorige week wel aangetoond dat hij vastgeroest zit aan de ouderwetse ballads (hij ging nat op Kim en Pearl) en was nogal kritisch over het liedje van Joan vergeleken bij die liedjes...
De enige die ECHT zuur en lelijk over Joan deed was Raffaelaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.
Carlo was helemaal niet zuur, ik denk dat je je wat inbeeldt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.
Idd, ik vond de manier waarop AliB sprak rete-irritant.. en dan heb ik het nog niet eens over de taalfouten die hij maakte *huivert*quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik het ook niet mee eens, maar smaken verschillen gewoon en dat kan je Carlo dan moeilijk aanrekenenIk vond AliB dan irritanter..
Ik snap alleen echt niet waarom hij nu dan 'hypocriet' is?
Maar misschien moet ik het ook gewoon niet proberen te snappen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De enige die ECHT zuur en lelijk over Joan deed was Raffaela
Na afloop van het NSF.
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandjequote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Maartel het volgende:
[..]Wat zei Raffaella dan?
(vind 'r toch al stom maar er mag een reden bij)
En daar had ze nog iemand anders voor nodig om het te bedenken ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurkenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
wie wil dat nou niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
Ja, dat was me idd ook al opgevallen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
kinderen van 3 en 5quote:
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Ik heb eerlijk gezegd de hele tekst gemist van Rafadella.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed onthouden...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
FOK! is te kneuterig voor TV denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?Flikker shownieuws eruit en Fok!-entertainment erin en je bent zeker van gecheckte berichten
Ja we zaten nog van te voren in het 'met 29 FOK!kers naar het NSF' te pruttelen dat je voor Raffaela wasquote:
Ik vond het voor Ivan super dat ie bij de laatste drie zat, en verdiend ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zitten.
Dan hadden er op esctoday nu heel andere buitenlandse reacties gestaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij dat we Joan sturen als ik dit gejank van Gordon en cs hoor
Net als de vorige keer met de Toppers (ze hadden zich beter de Floppers kunnen noemen) toen het ook zooooo toevallig was dat het liedje dat het NSF won door Gordon geschreven was.quote:
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snolquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit te wachten op Joan in Life4You, maar moet me even van het hart wat een ongelofelijk kutprogramma dat is. Het is de Margrietzomerweken en de Huishoudbeurs onder de TV-programma's. WTF zeg.
X-Factorquote:
Het was jammer dat het refrein zo eentonig was, anders had het nog best goed kunnen scorenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Gordon is leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snol
Ik vind Gordon ook leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gordon is leukEn ik ben het met hem eens: Holland got Talent is de leukste talentenjacht vanwege de verscheidenheid. Voor de rest kijk ik dit echt nooit, het is dat Joan er nu in zit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Mooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Doet me een beetje denken aan dat Duitse bandje, The Baseballs.quote:
En mensen die hun cd/boek/programma willen pluggen zo te zien, want anders zou Jan Jaap er niet zitten denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Gordon ook leuken zelfs zijn muziekbandje kan ik best waarderen (itt tot andere Nederlandse muziek). Maar áltijd mensen van RTL in het programma... dat is een beetje jammer. Al staat het hier bijna altijd op Zondag op.
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel opvallend dat Glennis staat te koken... ik zou zweren dat die al 3 jaar niet meer gegeten heeft zoals ze eruit ziet tegenwoordig
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke showquote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.
Ik kijk nu niet hoor, en nooit naar Lyfe&4You..Maar zie haar weleens op tv of bij Boulevard whatever..Daarom zeg ik dat ze mager is.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke show
Komt op mij over als iemand met gebrek aan zelfreflectie die is uitgenodigd om in de zeik te worden genomenquote:
Mijn god... ik geloof dat ik liever had gehad dat ik er nu nog steeds nooit van gehoord hadquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ken je Jo Bonte niet??? Beetje zanger Rinus onder de nietsnutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |