Ik zit nog aan de thee.. maar vanavond weer een wijntjequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de thee.. maar vanavond weer een wijntje
Oh wacht, jij zet de bloemetjes buiten, nu natuurlijk
Yay!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor! Maar een flesje whiskey kon nu wel ja
Nee, die dan weer niet. Hoewel die omschrijving eigenlijk voor alle nummers wel opgaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Check ik ook. Het is en blijft geweldige muziek. Hammond orgel rules.
Heb je toevallig ook "An American prayer" gedichten van jimmy op doors muziek?
Doe mij maar het drama:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Bastard het volgende:
Deze vind ik persoonlijk 1 van de mooiste
De dramatische muziek, het gevoel dat je in de modder doorploetert en toch uitreikt naar iets moois.
Ja, sterke plaat!quote:
Zet de wasmachine vast aan dan kan die draaien wanneer je weg bent.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zal ik de TT veranderen in 'vierkant' dan?
Ik ben ook nog ietwat duf.. maar sterke koffie brengt daar wel verandering in. En de irritante kerkklokken ook.
Hmm.. Zal ik eerst gaan hardlopen en daarna gaan huishouden of andersom?
Je studeert geschiedenis? Wat leuk! En je moet vanavond werken, dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:58 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenIk heb echt geen zin om te werken vandaag
Avonddiensten zijn niet mijn favoriete diensten. Wel tijd om te lezen tijdens werktijd! Dat is wel gaaf. Ik ben een kleine geschiedenis van bijna alles aan het lezen. Veel namen en jaartallen
Ik hoop dat het nog boeiender wordt
Zo'n lekkere plaat is dat!quote:
Synchoniciteit: ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Bastard het volgende:
Zo, heb de administratie weggewerkt pfff.
Ken je dat, alle belangrijke papieren gaan in een la, en op een bepaald moment kan de la niet meer dicht dus zoek je ergens anders een hoek om te stapelen.
Alles weggewerkt in een ordner
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Bastard het volgende:
Zo, heb de administratie weggewerkt pfff.
Ken je dat, alle belangrijke papieren gaan in een la, en op een bepaald moment kan de la niet meer dicht dus zoek je ergens anders een hoek om te stapelen.
Alles weggewerkt in een ordner
En hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 4 maart 2012 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Synchoniciteit: ik heb hetzelfde gedaan.
Hoewel, het is weer blauwe enveloppentijd. Dus mss. heeft het meer daarmee te maken.
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
Net de wegenbelasting betaald, telt dat ook ?
Heb altijd het idee alsof ze van een toonladder afkukeld wanneer ze zingt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ik vind het maar een schreeuwlelijk.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef Gray het volgende:
Heb altijd het idee alsof ze van een toonladder afkukeld wanneer ze zingt.
Luie dag indeed. Komt in mijn geval ook wel doordat ik net naar bed ging toen jij je bed uit roldequote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef Bastard het volgende:
Luie dag vandaag verder. Hoofdpijn ook een beetje.
Irritante feministe om niks. Poenschepster.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ik vind het maar een schreeuwlelijk.
Ik begin het liedje ook steeds leuker te vinden, it 'grows' on me. Behalve die hoge uithalen danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef Ferdo het volgende:
Ze is wel van Turkse komaf, dat zou kunnen helpen. Zou me niet eens verbazen als "we" nu wel weer eens de finale halen.
Die uithalen mocht ze er inderdaad wel uitlaten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begin het liedje ook steeds leuker te vinden, it 'grows' on me. Behalve die hoge uithalen dan.
Misschien idd wel een kansje om weer eens door de eerste ronde heen te komen.
Laat ze maar niet lezen wat je allemaal schrijftquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Bastard het volgende:
Oh men, die ontploffing van geluiden hier. ( ze zijn er weer )
Waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laat ze maar niet lezen wat je allemaal schrijft
Dus je vrouw zit je niet eens met de gietijzeren koekepan achterna als je haar omschrijft als een geluidsexplosie?quote:
Welnee, dat kan haar zelf niet ontgaan!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus je vrouw zit je niet eens met de gietijzeren koekepan achterna als je haar omschrijft als een geluidsexplosie?
Beste zangeres van nederland zeg ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stem! Ze zong dit nummer daarnet bij Life&Cooking, kippenvel
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.quote:
Yep. Nou nog die liedjeskeuze een schop geven ...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.
Dat zeker, zelfs de winnaars van die popu zingprogramma's hebben het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.
Ronin, zometeen een item over survival bij Life&Cooking.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Nou nog die liedjeskeuze een schop geven ...
Thnxquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ronin, zometeen een item over survival bij Life&Cooking.
En wild stadskonijn?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Thnx
Gegrilde stadsduif & gebraden eend ?
Ganzen levertjes, heb ik hier in de omgeving ook genoeg
Onrustige kinderen?quote:Op maandag 5 maart 2012 06:43 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht.. meer wakker/waakzaam geweest dan geslapen vlgs mij![]()
Hallo maandag
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 06:43 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht.. meer wakker/waakzaam geweest dan geslapen vlgs mij![]()
Hallo maandag
Een goedemorgen allemaal!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.
Jumbo is wel toepasbaar op mij geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.
Insgelijks!quote:
Heyquote:
Goed concert ookquote:
Bibliotheek?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef MissVanity het volgende:
HalloNet een uur hardgelopen. Ik ben moe
Maar het was wel even lekker.
Hier hebben we trouwens ook een la met administratie uitgebaggerd gisterAl die rekeningen
Ik kan gewoon geen boeken kopen deze maand
![]()
Ik zou kunnen genieten van een eindeloze zomer, maar ook net zo goed van een eindeloze winter.. Het schakelen tussen beide modi is een probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel zo'n beetje E_O!
Ik ben wel altijd standaard de zomer beu (als het een goede warme zomer is geweest),
een maand of twee echt warm weer vind ik wel genoeg.
De zomer vind ik leuk, maar het put me wel uit na een tijd.
Maar ja, daar is de afwisseling voor!
Ja natuurlijk mag datquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Blaadje11 het volgende:
Ik had een heerlijke rotdag, mag dat ook?
En ik kan me verheugen op de lente. En het leuke is dat de duiven die vorig jaar een nestje aan de zijkant van de pergola hadden nu alweer bezig zijn met een nieuw nest . Zo vroeg!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou kunnen genieten van een eindeloze zomer, maar ook net zo goed van een eindeloze winter.. Het schakelen tussen beide modi is een probleem
Je gaat er bijna weer van zingen. Zo van "shalalie shalala..."quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik kan me verheugen op de lente. En het leuke is dat de duiven die vorig jaar een nestje aan de zijkant van de pergola hadden nu alweer bezig zijn met een nieuw nest . Zo vroeg!
Eenmaal gewend aan al dat licht vind ikhet ook wel weer leuk.. De rust van de winter voorbij en wakker worden voor de komende zomer.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik kan me verheugen op de lente. En het leuke is dat de duiven die vorig jaar een nestje aan de zijkant van de pergola hadden nu alweer bezig zijn met een nieuw nest . Zo vroeg!
Dat had je nou niet moeten zeggen!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je gaat er bijna weer van zingen. Zo van "shalalie shalala..."
Een wat voor ban??quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Ferdo het volgende:
Huh? Ik heb nog géén ban?
Met die duiven erbij moet het trouwens natuurlijk "shalaLAlie shalaLAla" zijn.
Voor het quoten van S**n*k* uiteraard.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een wat voor ban??
Zie ook het gedichtje 'Roekoe' in het gedichtentopic, trouwens
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een ban op stond. Ik kan het me levendig voorstellen, dat wel.
Waar heb je dÃe opgegraven?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, omdat jullie het zo'n leuk liedje vinden doe ik een andere versie:
Ga je nog P&W kijken? Laura het zeilmeisje is er te gast!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een ban op stond. Ik kan het me levendig voorstellen, dat wel.
Ik lees de commentaren achteraf welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nog P&W kijken? Laura het zeilmeisje is er te gast!!!
[1]: Was dit de oorzaak voor het einde van de laatste ijstijd ... de Mamoet, de vroege beschavingen, Atlantis ? enz.quote:AMSTERDAM - De aarde is 12.900 [1] jaar geleden mogelijk getroffen door een kleine komeet of planetoïde met een middellijn van enkele honderden meters.
Die controversiële theorie lijkt bevestigd te worden door de ontdekking van nanodiamantjes in een sedimentlaag van die leeftijd op de bodem van het Laguna de Cuitzeo, een groot meer in Mexico.
Zulke nanodiamantjes kunnen alleen ontstaan als gevolg van extreem energierijke processen, zoals zware inslagen.
Inslag
Eerder werden elders in Noord- en Midden-Amerika al mogelijke aanwijzingen gevonden voor een inslag aan het begin van het Jonge Dryas-stadiaal, een geologisch tijdperk dat gekenmerkt wordt door extreem lage temperaturen.
Rond die tijd stierven onder andere de mammoet en de sabeltandtijger uit.
De vondst van de nanodiamantjes wordt beschreven door een team van geologen onder leiding van James Kennett van de Universiteit van Californiè in Santa Barbara, in de Proceedings of the National Academy of Sciences.
Een Nieuwetijdskind!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Zie een echt TRU (gerelateerd) artikel op NU: Nanodiamantjes wijzen op 'recente' kosmische inslag
[..]
[1]: Was dit de oorzaak voor het einde van de laatste ijstijd ... de Mamoet, de vroege beschavingen, Atlantis ? enz.
Ik kan helaas het vermelde volkskrant artikel niet vinden ...quote:Wetenschappers staan niet langer op een voetstuk. Hun deskundigheid en onafhankelijkheid worden in toenemende mate betwist. Valt het tij nog te keren? Door Jean Wagemans.
Whehe goedemorgen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:48 schreef Ferdo het volgende:
Leuk, juist tijdens een item op de radio over ICT-gerelateerde problemen op het werk word ik hier op een BSOD getrakteerd...
Goedemorgen!
Mooi artikel voor een topic eigenlijk wel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef R0N1N het volgende:
Ivoren torens
[..]
Ik kan helaas het vermelde volkskrant artikel niet vinden ...
Beetje heimwee R0N1N?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:36 schreef R0N1N het volgende:
, nou eigenlijk vind ik alleen de vrijdag minder k.u.t. dan de maandag t/m donderdag, aangezien er dan vanouds altijd wel een rel was op TRU, oh nee wacht, omdat dan het weekend begint
Liefst zou ik de boel omkeren, 2 dagen werken, 5 dagen weekend
Wie? Die lui van Top Gear?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat apart.. Ik had begrepen dat er juist users waren weggegaan, vanwege het gebagger van de drie musketiers..
Klopte mijn indruk dan toch, dat het ook de mensen waren die leven in de brouwerij brachten?
Het is best grappig. Je moet eens zoeken op de aflevering met de Reliant Robin, en dan het geluid aanzetten. Ik viel echt van de bank...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk dat programma niet zo goed..
Het is hoe je het wil zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat apart.. Ik had begrepen dat er juist users waren weggegaan, vanwege het gebagger van de drie musketiers..
Klopte mijn indruk dan toch, dat het ook de mensen waren die leven in de brouwerij brachten?
Als je van Britse humor houdt is hij erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oef, daar moet ik dan wel even voor gaan zitten.. Maar ik ben idd wel benieuwd
Ik ben dol op dat soort humorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je van Britse humor houdt is hij erg leuk
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef senesta het volgende:
Mja, is het de discussie nog waard steeds?![]()
Inderdaad, lees terug en oordeel zelf
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je van Britse humor houdt is hij erg leuk
Dat méén je niet!quote:
Dat kan, ik ken er meer die gillend weglopen bij Mr. Bean. Ik lig in een stuip, maar ja..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef senesta het volgende:
Mr Bean ken ik welEn manlief vind schone schijn ook leuk, ik vind er echt geen ruk aan
Mr. Bean, ik kan er niet tegen, rilquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan, ik ken er meer die gillend weglopen bij Mr. Bean. Ik lig in een stuip, maar ja..
Monthy Python vind ik geweldigquote:
Ja hilarisch af en toe hè, allebei!?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef R0N1N het volgende:
Mr. Bean vond ik ook niet zo geweldig, maar Blackadder was geniaal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Bastard het volgende:
Nee monthy python kan ik echt niks mee. Verschrikkelijk slecht![]()
Nog geen glimlach deze heiligschennis.quote:
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog geen glimlach deze heiligschennis.
Ad Hominem is de broer van Peter Hominem he.quote:
Mee eens!quote:
Het was een grapje van mij...quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
En goeiemorgen allemaal!
Hoe 'vier' je vrouwendag? (serieuze vraag) .quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal!
Vandaag is het vrouwendagMijn collega wilde het vieren dus ze komt zo bij me eten
Wel gezellig
Ik vind het zo'n onzin. Bestaat er ook een mannendag? Zou ik net zo'n onzin vinden hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe 'vier' je vrouwendag? (serieuze vraag) .
364 dagen in het jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin. Bestaat er ook een mannendag? Zou ik net zo'n onzin vinden hoor, daar niet van.
Dit is geloof ik omdat vrouwen geen echte kansen krijgen geleuter.quote:
Naakt rond een vuur dansen en schreeuwen dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe 'vier' je vrouwendag? (serieuze vraag) .
Pics please.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Naakt rond een vuur dansen en schreeuwen dat je een vrouw bent.
Dan moeten ze dat vieren in landen waar vrouwen niet dezelfde kansen hebben als hier, of nog beter: de vrouwen dezelfde kansen geven als we hier hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is geloof ik omdat vrouwen geen echte kansen krijgen geleuter.
Wat helemaal niet zo is natuurlijk, maar vrouwen hebben altijd hulp nodig van een man .. ja kan je net zo goed een man neerzetten voor de job
Ja echt commerciële bs vlgs mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat vieren in landen waar vrouwen niet dezelfde kansen hebben als hier, of nog beter: de vrouwen dezelfde kansen geven als we hier hebben.
Wat een flauwekul zeg . Hoera! We zijn vrouw!
Er waren destijds wel wat malloten die dat vonden ja. Die hebben zelfs geprobeerd de film te laten verbiedenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:11 schreef Bastard het volgende:
Het was een grapje van mij...
Maar ergens is het heiligschennis natuurlijk om het beeld van Jezus zo te persifleren.
De gemiddelde "power vrouw" is (net) een gecastreerde vent met tettenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh dat had ik gehoord ja.. Mooi iets, misschien, maar dat die vrouwendag geadopteerd moest worden Rexona en Sky Radio vond ik minder.. Vooral omdat je je 'power vrouw' kon kiezen uit door hun voorgekookte kandidaten.
Zucht! Als er iets is waar de emancipatie totaal níet om begonnen is..
Maar ja, mss ben ik wel teveel een zuurpruim geworden.
De ware kerst gedachte is al 1700 jaar zoek ... sinds de Katholieken het winterzonnewende feest hebben gekaapt voor het Christendom (door de geboorte van Jezus er aan te koppelen).quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
Net zoals kerst.
Het is een groot complot zeg ik je.
Ik ben dol op mantelpakjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De gemiddelde "power vrouw" is (net) een gecastreerde vent met tetten
... en ook die moeten zo nodig is het zakenMAN's uniform rondhuppelen, slechts de stropdas ontbreekt (nog)
quote:
Met je eens wat het werken betreft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Vrouwen moeten vooral gewoon vrouw zijn. Niet proberen om je als "man" te gedragen in een "mannenwereld". Dan ben je niet bezig met emancipatie maar met "meelopen".
Sowieso ziet het er gewoon niet uit. Zo'n grijze muis
Jawel joh! Trouwens, hier en daar heb je kledingsvoorschriften, man draagt een pak (ik niet) en een vrouw draagt een mantelpakjequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Vrouwen moeten vooral gewoon vrouw zijn. Niet proberen om je als "man" te gedragen in een "mannenwereld". Dan ben je niet bezig met emancipatie maar met "meelopen".
Sowieso ziet het er gewoon niet uit. Zo'n grijze muis
Ja! Met mooie hakken onder die mooie benenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met je eens wat het werken betreft.
Wat mantelpakjes betreft: niet eens. Dat staat toch hartstikke leuk, met een mooie hoge hak er onder?
N E E !!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Met je eens wat het werken betreft.
Wat mantelpakjes betreft: niet eens. Dat staat toch hartstikke leuk, met een mooie hoge hak er onder?
Ja, daar weiger ik dus ook te werken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh! Trouwens, hier en daar heb je kledingsvoorschriften, man draagt een pak (ik niet) en een vrouw draagt een mantelpakje![]()
De baan waar ik ging solliciteren kwam ik gewoon in een gebreid vest binnenlopen, zo ben ik ook gewoon.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, daar weiger ik dus ook te werken.
Heb er zelfs ooit per direct ontslag voor genomen
IK bepaal wat ik aantrek, en dat is zeker geen "zakenmans uniform".
Dankjewel, manspersoonquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:04 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig Vrouwendag nog voor alle dames hier!
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Bastard het volgende:
En in de eerste week zat ik met een roze Hello Kitty broodtrommel in de kantine omdat ik de mijne niet kon vinden
Scoor je toch best wel punten mee hoor![]()
Het ijs was meteen gebroken zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ik
Om te vieren dat ook jullie je mannetje staan!quote:
We hebben soms van die dagen he, dan kunnen we jullie aan . Wat zeg ik: we lusten jullie rauwquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Om te vieren dat ook jullie je mannetje staan!
Ach joh, het is gewoon flauwekul, stelt niks voorquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Vrouwendag bestond! In ieder geval, gefeliciteerd dan!
Inderdaad, en de befaamde 'Hitlerscène' in één van de afleveringen van Fawlty Towers blijft geniaal vind ik!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat méén je niet!
Not the nine o'clock news, Fawlty Towers.. Mr. Bean dan? Rowan Atkinson is groot geworden door Not the Nine O'clock en Blackadder..
Maar ja, als je niks hebt met Engels humor, dan zul je het niet leuk vinden. Ik kan me alleen slecht voorstellen dat iemand dat echt niet leuk vindt..
In dit (bastards) geval bij de juiste. Je collega'squote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ik
Best een tof nummer!quote:
Oh, oké.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach joh, het is gewoon flauwekul, stelt niks voor
Maar ja, een man met een motorjack is natuurlijk ook onweerstaanbaar, dus daar scoorde je al punten mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In dit (bastards) geval bij de juiste. Je collega's
Ik kreeg zelfs van mijn huidige baas het "verzoek" om vooral NIET in mijn motorbroek op een "sollicitatie" te gaan zitten (Ik werk (vast) voor een detacheringsbureau)
Nou doe ik dat uit mezelf al niet zo snel, maar een enkele keer gaat het niet anders. En tot mijn eigen verbazing ging zo'n gesprek eigenlijk altijd goed en voor de helft over motors.
Dus dat zei ik ook zo tegen m'n bureau, maar als jullie dat willen, prima hoor.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Het eerst volgende gesprek, waar de assistent-personeelschef (of wat het ook mag heten) van kantoor, die ik toe aan de telefoon had, ook bij was speciaal op een parkeerplaats afgesproken, daar m'n motor broek uit gedaan (gewone zat er onder) en het laatste stukje met haar in de auto mee gereden.
Ik had echter m'n motor jas nog wel aan ...
Afijn, het halve gesprek ging weer over motors.
Ik kon het ook niet laten om bij vertrek te zeggen:
"Zie je, dat bedoel ik nou. Ik kan 'm eigenlijk beter wel aanhouden."
Dat weet ze wel goed te camoufleren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh boy![]()
Wel een aantrekkelijke vrouw![]()
Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was een grapje van mij...
Maar ergens is het heiligschennis natuurlijk om het beeld van Jezus zo te persifleren.
Christenen zijn wat makker geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.
Jawel. De man die zingt aan het eind (aan het kruis) is stiekem jezusquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Destijds heeft die film heel wat stof doen opwaaien. Alleen: Jezus is nergens gepersifleerd of belachelijk gemaakt. Het Christendom ook niet.
Volgens mij best een pijnlijk pluspunt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah..ik zie toch een flink pluspunt
The life of Ahmed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
<snip>
Ja, zo'n film over Mohammed zou een derde wereldoorlog veroorzaakt hebben, zeker
Nee vind ik onnodig eigenlijk..onnodig kwetsen van een behoorlijke bevolkingsgroep. Dat roept dan woede op, waarom zou je dat willen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef R0N1N het volgende:
& geloof (religie) wordt in z'n algemeenheid wel degelijk belachelijk gemaakt. Met het Christendom als "vehicle". Geheel terecht naar mijn mening overigens
Dan behoort een grappige stenigingsscène vast weer tot de mogelijkheden.quote:
Religieuze dogma's kunnen niet genoeg onderuit gehaald en aan de kaak gesteld worden. imo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Bastard het volgende:
Nee vind ik onnodig eigenlijk..onnodig kwetsen van een behoorlijke bevolkingsgroep. Dat roept dan woede op, waarom zou je dat willen.
Ook al heb ik zelf ook niks met Jezus of kerkbezoek.
Jij verveelt je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef R0N1N het volgende:
... Topic Octet
Ik kap er wel weer ff mee hoor.
Stelletje luie posters
edit:
oh nee, zijn er "pas" 7 ...
Hoe raad je dat ?quote:
Werd tijd dat je eens ging postenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe raad je dat ?
... maar ook een gevoel van "alleen op het forum"
Ahw.. even deze dan.. ehms.. waar vind ik een gewone knuffelsmilie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoe raad je dat ?
... maar ook een gevoel van "alleen op het forum"
Echt wel. Ben altijd iemand die wel zn slaap nodig heeft anders loop ik einde vd week gewoon spaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb je als je vroeg opstaat he?
Wauwquote:
Oh ja, mbt je droom en je pistool en je date.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb je als je vroeg opstaat he?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, mbt je droom en je pistool en je date.
Die opmerking die ik maakte komt er eigenlijk op neer dat je je gun eerst een keer moet laten "afgaan" om daarna goed op een date te kunnen gaan
Nee, althans:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:05 schreef Bastard het volgende:
WauwIk heb er nog een cd van.. nooit meer verder van gehoord he
quote:Zo werd toegewerkt naar de grote climax: een optreden tijdens de Brit Awards in het voorjaar van 1992, waar het management van de muziekindustrie in groten getale aanwezig was. Daar speelde The KLF een harde trashversie van 3 AM Eternal samen met de hardcore heavy metal-groep E.N.T. (Extreme Noise Terror), waarbij ze het publiek beschoten met losse flodders uit een machinegeweer. Aan het slot van het nummer kondigde spreker Scott Piering aan: "Ladies and gentlemen, The KLF have now left the music business!" Alsof dat allemaal nog niet genoeg was, moest ook de entree van een hotel waar een afterparty zou plaatsvinden het ontgelden. The KLF dumpte er een karkas van een dood schaap, voorzien van een briefje: "I died for you, bon appetit".
Niet lang daarna werd aangekondigd dat The KLF als popgroep stopte. Bill en Jimmy vonden het een schande om platen te verkopen en zworen het maken van muziek af tot er algehele wereldvrede zou zijn. Ze vernietigden hun gehele back catalogue zodat niemand er nog makkelijk misbruik van kon maken. The KLF had er geen zin meer in om wereldsterren te zijn.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_KLF
Lol, joipoi attendeert mij er op dat we al weer dezelfde muziek luisteren.quote:
Ach ja, het is gewoon zo ongeveer de eerste commerciële house.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Lees dan gelijk "The Manual" even, erg vermakelijk
http://members.iinet.net.au/~ithompson/klf-book-themanual.pdf
Dubbel post !quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lol, joipoi attendeert mij er op dat we al weer dezelfde muziek luisteren.
Ik heb net "The White Room" in mijn cd speler gestopt
Nou als dat gebeurt zijn de polen inderdaad aan het shiften!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef _Led_ het volgende:
Maar dat die joipoidoipoipoi tegenwoordig toch ook hele boeken over aura's aan het verslinden is he, dat was me toch wel even schrikken hoor!
Ik heb trouwens in de wandelgangen vernomen dat ze binnenkort aan een cursus shiatsu-reiki gaat beginnen
Ah, was henk nog in de supermarkt ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan wekelijks wel een stukje schrijven over wat ze allemaal doet![]()
Ze is nu net terug van boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan wekelijks wel een stukje schrijven over wat ze allemaal doet![]()
Ze is nu net terug van boodschappen doen.
Wel kipfilet geen komkommer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ze heeft kipfilet en een komkommer gehaald?
[..]
DW's vader was toch shiatsu-reiki swami ofzo ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
Waar is Darkwolf eigenlijk gebleven? Die post al minstens een half jaar niet meer volgens mij.
(moest aan hem denken vanwege Henk in de supermarkt)
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef _Led_ het volgende:
DW's vader was toch shiatsu-reiki swami ofzo ?
Misschien weet joipoidoipoipoi waar ie uithangt !
Want die doet tegenwoordig aan shiatsu-reiki namelijk.
En ik heb ook vernomen dat ze beginnend lichtwerker is.
Witte voetjes heeft ze wel hoor, ik heb haar er al regelmatig op betrapt dat ze door de huiskamer heen zweefde. En soms hè, soms, heel soms is ze gewoon op twee plaatsen tegelijk in huis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:55 schreef summer2bird het volgende:
JoehoeMooie spijkerbroek, topje, leren jasje en hakken een idee? Is het casual?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoehoeNeem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat zeg je tegen een vrouwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Neem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.
JoehoeGEEN mantelpakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
Nou ja, ik zou wel iets dragen ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem vooral jezelf mee, en goeie zin.. Wat je draagt is niet echt heel belangrijk hoor.
Ja maar... Ja maar...quote:
Oeh, ja ... het is al weer de 2de date ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja maar... Ja maar...
Zo is het toch ook? Als ik een date heb met een leuke vrouw, maakt het mij niet uit of ze casual gekleed is. Het is de persoon die je aardig vindt.
En mocht het erg goed klikken... Dan gaan die kleren toch uit.
Rozequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oeh, ja ... het is al weer de 2de date ...![]()
Okee ... dan zou ik zeggen:
wat Lavenderr zegt (spijkerbroek ...) + mooie zwarte lingerie er onder !
Ach, we hoeven het vandaag niet met alles eens te zijn hequote:
Nou ja, met Led en Flammie gaat het ook goed..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt als een poging een "wit voetje" te halen om weer in TRU te mogen ...
Ze posten ook nog niet of nauwelijksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou ja, met Led en Flammie gaat het ook goed..
Denk je dat dat risico oneverredig groot is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ze posten ook nog niet of nauwelijks![]()
Bovendien is dat geen garantie voor JP's "inbreng"
Neuh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Denk je dat dat risico oneverredig groot is?
Werkelijk??quote:Ik snap uw emotie, maar ik raad u aan zich daar niet tegen te verzetten. Want als u dat doet, dan denk ik dat u met Koninginnedag niet in Rhenen bent, maar in het arrestantencomplex van de gemeente Utrecht, te Houten,’ zegt Van Oostrum op een bijeenkomst voor bewoners.
Hoop dat jouw goedemorgen een goede dag wordt, heb zwaar medelijden met jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:47 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen!
Zodirect naar een kinder indoor speelparadijs... dat klonk gisteren als een leuk idee.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:54 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Hoop dat jouw goedemorgen een goede dag wordt, heb zwaar medelijden met je
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik hoef niet zelf door die gangen te kruipen en van de glijbanen af hoor.. dat scheelt.
Je moet meewerken, anders trappen ze de deur in en wordt je gearresteerd en zit je met koninginnedag in de cel. Omdat je niks gedaan hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:15 schreef Summers het volgende:
pfff wat denken ze wel niet met hun illegale huiszoekingen
Oh ik heb idd. met mijn pleegkindjes wel gespeeld in zo'n speelparadijs hoor.. Was lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!
Maar al die herrie van al die krijsende kids, pfff... krijg al hoofdpijn bij het idee.
Viel mee, het eerste uur hadden ze alles helemaal voor hunzelf!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu juist wel leuk vinden en doen!
Maar al die herrie van al die krijsende kids, pfff... krijg al hoofdpijn bij het idee.
Of het zijn je vibesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:01 schreef Natalie het volgende:
My computer just died, and it didn't go to Heaven
Gelukkig ook nog een laptop in de buurt, maar een beetje jammer is het wel. M'n man grapt al dat het allemaal komt omdat ik het ding een vrouwelijke naam heb gegeven
Sterke, zusje!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:01 schreef Natalie het volgende:
My computer just died, and it didn't go to Heaven
Gelukkig ook nog een laptop in de buurt, maar een beetje jammer is het wel. M'n man grapt al dat het allemaal komt omdat ik het ding een vrouwelijke naam heb gegeven
Dat wordt m'n spaarrekening plunderen!quote:
Sinds de laatste FP-crewmeet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat wordt m'n spaarrekening plunderen!
Sinds wanneer ben jij trouwens weer crew, broer? Dacht dat je gestopt was?
mjaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, tijd niet gezien.
Hoe is het?
Beetje oververmoeid door veel werken.. Verder best goed hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mjaik had wel een paar keer gelurkt
![]()
wel redelijk hooren met jou
en nu heb je weekend? Kan je een beetje bijtanken of ook niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Beetje oververmoeid door veel werken.. Verder best goed hoor
Dat heb je lang volgehouden danquote:
Hai nataliequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heb je lang volgehouden dan
Goedemorgenmiddag Moeraskat!
@ Ennecanthus: niet echt, hoor. Hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |