Waar heb je dÃe opgegraven?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, omdat jullie het zo'n leuk liedje vinden doe ik een andere versie:
Ga je nog P&W kijken? Laura het zeilmeisje is er te gast!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een ban op stond. Ik kan het me levendig voorstellen, dat wel.
Ik lees de commentaren achteraf welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nog P&W kijken? Laura het zeilmeisje is er te gast!!!
[1]: Was dit de oorzaak voor het einde van de laatste ijstijd ... de Mamoet, de vroege beschavingen, Atlantis ? enz.quote:AMSTERDAM - De aarde is 12.900 [1] jaar geleden mogelijk getroffen door een kleine komeet of planetoïde met een middellijn van enkele honderden meters.
Die controversiële theorie lijkt bevestigd te worden door de ontdekking van nanodiamantjes in een sedimentlaag van die leeftijd op de bodem van het Laguna de Cuitzeo, een groot meer in Mexico.
Zulke nanodiamantjes kunnen alleen ontstaan als gevolg van extreem energierijke processen, zoals zware inslagen.
Inslag
Eerder werden elders in Noord- en Midden-Amerika al mogelijke aanwijzingen gevonden voor een inslag aan het begin van het Jonge Dryas-stadiaal, een geologisch tijdperk dat gekenmerkt wordt door extreem lage temperaturen.
Rond die tijd stierven onder andere de mammoet en de sabeltandtijger uit.
De vondst van de nanodiamantjes wordt beschreven door een team van geologen onder leiding van James Kennett van de Universiteit van Californiè in Santa Barbara, in de Proceedings of the National Academy of Sciences.
Een Nieuwetijdskind!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Zie een echt TRU (gerelateerd) artikel op NU: Nanodiamantjes wijzen op 'recente' kosmische inslag
[..]
[1]: Was dit de oorzaak voor het einde van de laatste ijstijd ... de Mamoet, de vroege beschavingen, Atlantis ? enz.
Ik kan helaas het vermelde volkskrant artikel niet vinden ...quote:Wetenschappers staan niet langer op een voetstuk. Hun deskundigheid en onafhankelijkheid worden in toenemende mate betwist. Valt het tij nog te keren? Door Jean Wagemans.
Whehe goedemorgen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:48 schreef Ferdo het volgende:
Leuk, juist tijdens een item op de radio over ICT-gerelateerde problemen op het werk word ik hier op een BSOD getrakteerd...
Goedemorgen!
Mooi artikel voor een topic eigenlijk wel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef R0N1N het volgende:
Ivoren torens
[..]
Ik kan helaas het vermelde volkskrant artikel niet vinden ...
Beetje heimwee R0N1N?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:36 schreef R0N1N het volgende:
, nou eigenlijk vind ik alleen de vrijdag minder k.u.t. dan de maandag t/m donderdag, aangezien er dan vanouds altijd wel een rel was op TRU, oh nee wacht, omdat dan het weekend begint
Liefst zou ik de boel omkeren, 2 dagen werken, 5 dagen weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |