Wie? Die lui van Top Gear?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat apart.. Ik had begrepen dat er juist users waren weggegaan, vanwege het gebagger van de drie musketiers..
Klopte mijn indruk dan toch, dat het ook de mensen waren die leven in de brouwerij brachten?
Het is best grappig. Je moet eens zoeken op de aflevering met de Reliant Robin, en dan het geluid aanzetten. Ik viel echt van de bank...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk dat programma niet zo goed..
Het is hoe je het wil zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat apart.. Ik had begrepen dat er juist users waren weggegaan, vanwege het gebagger van de drie musketiers..
Klopte mijn indruk dan toch, dat het ook de mensen waren die leven in de brouwerij brachten?
Als je van Britse humor houdt is hij erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oef, daar moet ik dan wel even voor gaan zitten.. Maar ik ben idd wel benieuwd
Ik ben dol op dat soort humorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je van Britse humor houdt is hij erg leuk
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef senesta het volgende:
Mja, is het de discussie nog waard steeds?![]()
Inderdaad, lees terug en oordeel zelf
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je van Britse humor houdt is hij erg leuk
Dat méén je niet!quote:
Dat kan, ik ken er meer die gillend weglopen bij Mr. Bean. Ik lig in een stuip, maar ja..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef senesta het volgende:
Mr Bean ken ik welEn manlief vind schone schijn ook leuk, ik vind er echt geen ruk aan
Mr. Bean, ik kan er niet tegen, rilquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan, ik ken er meer die gillend weglopen bij Mr. Bean. Ik lig in een stuip, maar ja..
Monthy Python vind ik geweldigquote:
Ja hilarisch af en toe hè, allebei!?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef R0N1N het volgende:
Mr. Bean vond ik ook niet zo geweldig, maar Blackadder was geniaal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:23 schreef Bastard het volgende:
Nee monthy python kan ik echt niks mee. Verschrikkelijk slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |