Ik zit nog aan de thee.. maar vanavond weer een wijntjequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de thee.. maar vanavond weer een wijntje
Oh wacht, jij zet de bloemetjes buiten, nu natuurlijk
Yay!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor! Maar een flesje whiskey kon nu wel ja
Nee, die dan weer niet. Hoewel die omschrijving eigenlijk voor alle nummers wel opgaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Check ik ook. Het is en blijft geweldige muziek. Hammond orgel rules.
Heb je toevallig ook "An American prayer" gedichten van jimmy op doors muziek?
Doe mij maar het drama:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Bastard het volgende:
Deze vind ik persoonlijk 1 van de mooiste
De dramatische muziek, het gevoel dat je in de modder doorploetert en toch uitreikt naar iets moois.
Ja, sterke plaat!quote:
Zet de wasmachine vast aan dan kan die draaien wanneer je weg bent.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zal ik de TT veranderen in 'vierkant' dan?
Ik ben ook nog ietwat duf.. maar sterke koffie brengt daar wel verandering in. En de irritante kerkklokken ook.
Hmm.. Zal ik eerst gaan hardlopen en daarna gaan huishouden of andersom?
Je studeert geschiedenis? Wat leuk! En je moet vanavond werken, dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:58 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenIk heb echt geen zin om te werken vandaag
Avonddiensten zijn niet mijn favoriete diensten. Wel tijd om te lezen tijdens werktijd! Dat is wel gaaf. Ik ben een kleine geschiedenis van bijna alles aan het lezen. Veel namen en jaartallen
Ik hoop dat het nog boeiender wordt
Zo'n lekkere plaat is dat!quote:
Synchoniciteit: ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Bastard het volgende:
Zo, heb de administratie weggewerkt pfff.
Ken je dat, alle belangrijke papieren gaan in een la, en op een bepaald moment kan de la niet meer dicht dus zoek je ergens anders een hoek om te stapelen.
Alles weggewerkt in een ordner
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef Bastard het volgende:
Zo, heb de administratie weggewerkt pfff.
Ken je dat, alle belangrijke papieren gaan in een la, en op een bepaald moment kan de la niet meer dicht dus zoek je ergens anders een hoek om te stapelen.
Alles weggewerkt in een ordner
En hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 4 maart 2012 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Synchoniciteit: ik heb hetzelfde gedaan.
Hoewel, het is weer blauwe enveloppentijd. Dus mss. heeft het meer daarmee te maken.
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
Net de wegenbelasting betaald, telt dat ook ?
Heb altijd het idee alsof ze van een toonladder afkukeld wanneer ze zingt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ik vind het maar een schreeuwlelijk.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef Gray het volgende:
Heb altijd het idee alsof ze van een toonladder afkukeld wanneer ze zingt.
Luie dag indeed. Komt in mijn geval ook wel doordat ik net naar bed ging toen jij je bed uit roldequote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef Bastard het volgende:
Luie dag vandaag verder. Hoofdpijn ook een beetje.
Irritante feministe om niks. Poenschepster.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]Ik vind het maar een schreeuwlelijk.
Ik begin het liedje ook steeds leuker te vinden, it 'grows' on me. Behalve die hoge uithalen danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef Ferdo het volgende:
Ze is wel van Turkse komaf, dat zou kunnen helpen. Zou me niet eens verbazen als "we" nu wel weer eens de finale halen.
Die uithalen mocht ze er inderdaad wel uitlaten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begin het liedje ook steeds leuker te vinden, it 'grows' on me. Behalve die hoge uithalen dan.
Misschien idd wel een kansje om weer eens door de eerste ronde heen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |