Pff.. ik hou de tel niet bij hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat drankje ken ik nietAlleen van naam.
Maar hoe dan ook, iedereen in TRU houdt van spiritualieėn, kennelijk
Daar is die Glenfiddich van je goed voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, maar alcohol is goed voor de wonden.
Dat is de tannine, geloof ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Truste Lavenderr..
@Oudmeisje: meer mensen hebben dat.met rode wijn..
Thanks N, jij ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:10 schreef oudmeisje71 het volgende:
Lavender, met zo'' n nick slaap je altijd lekker.
Droom tof!
Klopt, het is de looizuur die in rode wijn zit. Chateau Migrainequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:10 schreef oudmeisje71 het volgende:
Lavender, met zo'' n nick slaap je altijd lekker.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef Bastard het volgende:
Ben inmiddels.. 3 wijntje en 2 whiskey verder...
In deze stemming
*AAN*quote:
Oh, de onenightstand is ook de deur uit, inmiddels?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:10 schreef Bastard het volgende:
Mogge
Goh.. ik weet niet wat ik moet gaan doen nu.
Yay! Lekker toeren!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:07 schreef R0N1N het volgende:
Zo, nou, hou de kids maar binnen ...
Ik ga zo m'n motor halen.
Het is wat onwennig als je dag niet bepaald wordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, de onenightstand is ook de deur uit, inmiddels?
Maar serieus: ik vond het indertijd juist leuk om een keer het rijk alleen te hebben.
We hebben wat gemeen, the Doorsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef Bastard het volgende:
Ben inmiddels.. 3 wijntje en 2 whiskey verder...
In deze stemming
Je bent de vrijheid niet meer gewendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is wat onwennig als je dag niet bepaald word
Wakker worden uit mijzelf was al vreemdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je bent de vrijheid niet meer gewend
Ja, in een stil huis waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wakker worden uit mijzelf was al vreemd
Zelfs ik heb zo'n beetje alle CD's (stuk of 10)quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja, in een stil huis waarschijnlijk..
Oh wow, het is me gelukt om een UI te uploaden en in te stellen
edit: hij wordt vervormd weergegeven. Dat was niet de bedoeling...
Was al voor me geregeld..Ik heb hulp van Gene Zijdequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zelfs ik heb zo'n beetje alle CD's (stuk of 10)![]()
[..]Maak 'm dan ook 60x60 ipv 31x50
quote:
Jij Nieuwetijdskind! Twee keer achter elkaar om 12 uur posten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]Maak 'm dan ook 60x60 ipv 31x50
Check ik ook. Het is en blijft geweldige muziek. Hammond orgel rules.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hij is wel wat klein.. kun je hem eerst croppen (uitsnijden) en dan 60/60 maken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Was al voor me geregeld..Ik heb hulp van Gene Zijde
Nou is mijn tekening wel een beetje een vliegepoepje geworden.. Nou ja, iig. weer wat geleerd.
Ken ik eigenlijk niet? Heb er ook een cd of 6 zeker wel van liggen. Zo goed!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check ik ook. Het is en blijft geweldige muziek. Hammond orgel rules.
Heb je toevallig ook "An American prayer" gedichten van jimmy op doors muziek?
Het is te proberen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is wel wat klein.. kun je hem eerst croppen (uitsnijden) en dan 60/60 maken?
Hij is nu iets beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is te proberen..
Ja, hij is te klein idd.. Ik vind het wel geinig om zo bezig te zijn met een UI.
Ja, nu is het een stuk beter, post het orgineel eens als je wilt!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is te proberen..
Ja, hij is te klein idd.. Ik vind het wel geinig om zo bezig te zijn met een UI.
Daar kwam dat stukje in het gedichten topic ook vandaan,quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk niet? Heb er ook een cd of 6 zeker wel van liggen. Zo goed!
Ik las het net nog een keer, heel expliciet, beeldend, geschreven. Mooi!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar kwam dat stukje in het gedichten topic ook vandaan,
'Indian, Indian what did you die for - Indian says nothing at all'
http://www.amazon.com/Ame(...)-Doors/dp/B000002HJD
Hij staat ook wel ergens op het internet, maar daar mogen we het hier niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |