Laat ze maar niet lezen wat je allemaal schrijftquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Bastard het volgende:
Oh men, die ontploffing van geluiden hier. ( ze zijn er weer )
Waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laat ze maar niet lezen wat je allemaal schrijft
Dus je vrouw zit je niet eens met de gietijzeren koekepan achterna als je haar omschrijft als een geluidsexplosie?quote:
Welnee, dat kan haar zelf niet ontgaan!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus je vrouw zit je niet eens met de gietijzeren koekepan achterna als je haar omschrijft als een geluidsexplosie?
Beste zangeres van nederland zeg ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stem! Ze zong dit nummer daarnet bij Life&Cooking, kippenvel
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.quote:
Yep. Nou nog die liedjeskeuze een schop geven ...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.
Dat zeker, zelfs de winnaars van die popu zingprogramma's hebben het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder meer . Wat een stem zeg. Kunnen al die andere onbenullige wannabeezangeresjes alleen maar van dromen.
Ronin, zometeen een item over survival bij Life&Cooking.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Nou nog die liedjeskeuze een schop geven ...
Thnxquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ronin, zometeen een item over survival bij Life&Cooking.
En wild stadskonijn?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Thnx
Gegrilde stadsduif & gebraden eend ?
Ganzen levertjes, heb ik hier in de omgeving ook genoeg
Onrustige kinderen?quote:Op maandag 5 maart 2012 06:43 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht.. meer wakker/waakzaam geweest dan geslapen vlgs mij![]()
Hallo maandag
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 06:43 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht.. meer wakker/waakzaam geweest dan geslapen vlgs mij![]()
Hallo maandag
Een goedemorgen allemaal!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.
Jumbo is wel toepasbaar op mij geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hallo Jumbo Bastard, en de rest ook natuurlijk.
Insgelijks!quote:
Heyquote:
Goed concert ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |