quote:
Gotta love it huhquote:
Nee dagquote:
Ja daarom kom ik ook langs.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
Dit topic kan wel wat kwaliteit gebruiken zeg
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee doe het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
Dit topic kan wel wat kwaliteit gebruiken zeg
Klopt!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
En ik dat het voor iedereen mogelijk is om een date te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik ben uitermate kut ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij had het over kwaliteit, niet kwantiteit
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt!
Of ik ook met die ander wil daten is de vraag
Een date is een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zeg net Hai op msn.quote:
Luie neger! Terug naar je katoenveld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg net Hai op msn.
Ongeduldige trut.
Muil houden, zeug!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Luie neger! Terug naar je katoenveld.
Dat dacht jij meisje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan, zo aan die ketting?
Ja kinders ga daar bekvechten dan ga wij hier over serieuze zaken pratenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg jullie hebben toch msn? Kan dat pubergedrag niet daar blijven, daar is het toch voor?
Daar hebben wij serieuze discussie's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg jullie hebben toch msn? Kan dat pubergedrag niet daar blijven, daar is het toch voor?
Dat is ook nog een optiequote:
Dusseh...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kinders ga daar bekvechten dan ga wij hier over serieuze zaken praten
Iedereen verplicht een uur per dag fietsen op de hometrainer, daar een dynamo aan en die dan aansluiten op het stroomnet. Niet fietsen = geen stroom, meer fietsen = extra kudo's. En de dikkertjes vallen er nog van af ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh...
Hoe lossen we het energieprobleem nou eigenlijk op tijnbrein?
Dat hangt ervan hoeveel geld en energie je erin wilt steken. Wil je een makkelijk, snelle goedkope optie of een duurzame, langzame optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dusseh...
Hoe lossen we het energieprobleem nou eigenlijk op tijnbrein?
Een duurzame makkelijke goedkope en snelle oplossing natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt ervan hoeveel geld en energie je erin wilt steken. Wil je een makkelijk, snelle goedkope optie of een duurzame, langzame optie?
Een win win situatie dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een uur per dag fietsen op de hometrainer, daar een dynamo aan en die dan aansluiten op het stroomnet. Niet fietsen = geen stroom, meer fietsen = extra kudo's. En de dikkertjes vallen er nog van af ook
En die is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een duurzame makkelijke goedkope en snelle oplossing natuurlijk!
China deleten, probleem opgelostquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een duurzame makkelijke goedkope en snelle oplossing natuurlijk!
Nee juist niet wie maakt onze shit dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
China deleten, probleem opgelost
De indiërs!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee juist niet wie maakt onze shit dan?
Ik wou indianen zeggenquote:
Als ze daar dan dingen voor ons gaan maken ben ik voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We verhuizen alle 1 miljard chinezen naar de maan yes!
Ja maar, ja maarquote:
Jij mag blijven hoorquote:
Geen Chinees hoor... Vind ze wel grappig daarom mag je aan hun niet aankomen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mag blijven hoorof ben je geen Chinees?
wat!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
Oh ja mensen hoeven mij morgenavond niet te ondervragen over mijn date.
Die gaat niet door.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen.
Mensen die niet doorzien dat dit een overduidelijke schijnbeweging is ter voorkoming van potentieel pijnlijke vragenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
Die gaat niet door.
Zie geen plaatjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Geen Chinees hoor... Vind ze wel grappig daarom mag je aan hun niet aankomen!
[ afbeelding ]
Edit: Best wel fout plaatje eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Oeh MSN denkt met ons mee.
http://singles.nl.msn.com(...)-eens-op-hem-af.html
Verjaardag wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
Die gaat niet door.
Ook niet.quote:
Arme jijquote:
Ik ook wel, maar ik heb al een Nederlanderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zou best wel een rijstvreter als vriendje kunnen hebben denk ik
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Trouwens arme heloef is nergens voor nodig hij is gewoon uitgesteld want haar oom is opgenomen in het ziekenhuis vanavond.
Helemaal kapot neuken zou ik zo'n rijstvreter ze zijn toch zo slaafs als het maar kan zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb al een Nederlander
Kinkyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Helemaal kapot neuken zou ik zo'n rijstvreter ze zijn toch zo slaafs als het maar kan zijn
Wat voor filmpje?quote:
Team M&M Bouwt Schuttingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor filmpje?
Ik heb zojuist Dr. Stange: The Sorceror Supreme gekeken. Best leuke film ook weer, maar niet iets wat ik nog een keer zou zien.
Vanaf 8 maart in de bioscoop.quote:
Vrouwen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Mijn date gaat toch door.
Tot zover de nieuwe huishoudelijke mededelingen.
Eigen huis en tuin muziekje eronder?quote:
quote:
Nee ander muziekjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen...
[..]
Eigen huis en tuin muziekje eronder?
Nou ja ze dacht eerst dat haar familie haar morgen wel nodig zou hebben.quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ze dacht eerst dat haar familie haar morgen wel nodig zou hebben.
Maar dat bleek toch niet nodig en ze kon wel wat afleiding gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 22:20:07 ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
kaneel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 helden aan het werk in de tuin. De ervaring en het talent druipt er van af.
Ik heb het geluid maar afgezet en dit opgezet. Was veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
kaneel!Wtf, jullie zijn gewoon hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Flikker maar op, die met het brilletje (wie van de twee dat dan ook maar is) zou ik zo willen datenquote:
Jaja alsof jij niet weet dat dat snarf is, vermoorde onschuld is niet je sterkst punt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Flikker maar op, die met het brilletje (wie van de twee dat dan ook maar is) zou ik zo willen daten
Snarfquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Flikker maar op, die met het brilletje (wie van de twee dat dan ook maar is) zou ik zo willen daten
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]2 helden aan het werk in de tuin. De ervaring en het talent druipt er van af.
Ik heb het geluid maar afgezet en dit opgezet. Was veel leuker.Nu weer iets nieuws verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja alsof jij niet weet dat dat snarf is, vermoorde onschuld is niet je sterkst punt.
Hehehe, scherp heloefje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja alsof jij niet weet dat dat snarf is, vermoorde onschuld is niet je sterkst punt.
M&M die samen modderworstelen!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, scherp heloefje.
[..]
M&M die samen modderworstelen!
quote:
Mij ontgaat niets mensen.quote:
Genoeg, maar hoe je dat het gezondst mogelijk aan kan pakken zou ik wel even opzoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel kilo kan ik denk in 1 maand tijd aankomen?
Ik eet 10 broodjes / dag 1 liter volle melk en avond eten... Zoiets... Ik eet nu een appeltjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg, maar hoe je dat het gezondst mogelijk aan kan pakken zou ik wel even opzoeken.
Pasta en nog eens pasta!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet 10 broodjes / dag 1 liter volle melk en avond eten... Zoiets... Ik eet nu een appeltje
Ik maak nu zelf-shots van mijn bovenlichaamquote:
Nou ik ben nieuwsgierig zit er ook nog een leuk gezichtje op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak nu zelf-shots van mijn bovenlichaam
Had er nog 1 van 15 juni, nu 2 maart... In april maak ik er weer 1, kijken of ik verschil zie.
Kijk maar in mijn fobo tijgah!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou ik ben nieuwsgierig zit er ook nog een leuk gezichtje op?
Bedoel je mij of ayumu?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Je gaat hem nu toch niet versieren heh??
Is goed wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je mij of ayumu?
Want ik pak hem rauw natuurlijk![]()
![]()
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
Ayumu stapt toch maar over op de hollandse mooiboys?
Prrr, mauwwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.
En dat is bloedserieus
Ik twijfeldequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe, hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Gewoon zijn manier van posten.quote:
Tegenwoordig ietsje teveel in gewicht maar dat ben ik al kwijt aan het raken en binnenkort weer een beetje fietsenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebt
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.quote:
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben begonnen aan de serie Terra Nova, ik moet zeggen, best leuk!!!
Volgens mij is hij dan 7e wachtende in de rijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.
Ik ben begonnen aan mijn inleveropgave analyse en ik moet zeggen, hij zuigt penis!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop het, heb nu 4 afleveringen gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.
Ik post als een lelijkert dus?quote:
Een beetje wel, Godverdomme ik ben er ingetuindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik post als een lelijkert dus?
Dat komt door mijn slachtofferrolletje op het forum zeker?
Dat was mijn Myra imitatie.quote:
Kan beter, beetje druk met studie enzo, beetje hospiteren maar dat wil niet echt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn Myra imitatie.
Met mij is het redelijk. De vakantie doet me goed. Wel een beetje emo though.
En hoe is het verder met jou?
Projectiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Cockblocker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een beetje wel, Godverdomme ik ben er ingetuind
Nee ik snap je wel maar dit is wel erg onverwachtsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarin jongen? Denk je dat ik jou bewust voor de gek hield met mijn slachtofferrolletje?
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dan 7e wachtende in de rij
Ik ben veel te jong dus nee.quote:
Lukt aardig he.quote:
Zie antwoord 2.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef loopt mensen te cockblocken omdat hij zelf met Snarf wil daten. Daarom zit zijn hart nu ook niet in zijn nieuwste chick. It all makes sense!
Die serie was zo slecht na twee afleveringen afgehaakt ... slechte storyline blegh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Wil je alleen lelijke jongens daten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee ik snap je wel maar dit is wel erg onverwachts
Ik hou er wel van, maar mag wel iets spannenderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die serie was zo slecht na twee afleveringen afgehaakt ... slechte storyline blegh.
Ohaiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je alleen lelijke jongens daten?
Pics?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar mag wel iets spannender
Had ik al gezegd dat Markis?
Ik, ikke! Kies mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je homo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt ook zo lekker mensen choqueren als je homo bent trouwens...
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik, ikke! Kies mij!IK WAS EERDERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
En tegen andere mensen zeggen dat ze niet zo gay moeten doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt ook zo lekker mensen choqueren als je homo bent trouwens...
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik, ikke! Kies mij!vooruit, jullie mogen beide een sprookje bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ondanks de![]()
)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ziet er niet slecht uit, moet ik zeggen. Alleen ziet hij er te macho uit voor mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Check die ogen dan
[ afbeelding ]
Moet ik je snijden?quote:
Kijk kaneel! Schatje toch.....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Check die ogen dan
[ afbeelding ]
sssstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, moet ik zeggen. Alleen ziet hij er te macho uit voor mij.
[..]
Moet ik je snijden?
Ik zie wat je bedoelt ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk kaneel! Schatje toch.....
[ afbeelding ]
Alleen de zweep dan?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
vooruit, jullie mogen beide een sprookje bedenken
(ondanks de![]()
)
mnohhh komt die wens uit?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, maar ik heb jouw hulp nodig!
sprookje:
Rokje liep door het bos...
Plots kwam er een fee.
De fee zei: ''Hallo rokje, je mag een wens doen.''
''Wat is jouw wens rokje?'' Vroeg de fee.
Rokje: Insert wens*
vooruit,i need a clear mind u_uquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt ja.
[..]
Alleen de zweep dan?
ik zie patrick.. Patrickquote:
ik deed dat, maar als ik het vertel komt ie toch sowieso niet uit jongahquote:
MEISJUH De fee kan toveren!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik deed dat, maar als ik het vertel komt ie toch sowieso niet uit jongah
storyblockquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MEISJUH De fee kan toveren!
Dan moet de fee toch weten wat ze moet toveren!? Meisjuh joh!
Ik houd even gewoon mijn mond dicht, Al mag jij zeker je mond open doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je alleen lelijke jongens daten?
ok ik wens dat mensen elkaar eens wat beter begrepen *kijkt sip*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MEISJUH De fee kan toveren!
Dan moet de fee toch weten wat ze moet toveren!? Meisjuh joh!
hij/zij heeft wel een jongetjes iconquote:
Ja want iedereen is homo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij/zij heeft wel een jongetjes iconi'm confused
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik wens dat mensen elkaar eens wat beter begrepen *kijkt sip*
het gaat om de combinatie username-man/vrouw iconquote:
het luchtte op ja, dank je welquote:
nee niet jijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarin lief? Ik doe mijn best je te begrijpen ja?
Kijk de wens komt al uit
Knuffel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee niet jijmja, t komt hopelijk wel weer goed
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...quote:
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?quote:
Hoe jonger hoe beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als jij een jongen was was dat zo pedo geweest
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
Ik voelde me afgewezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorok niet te jong...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.
Jesus waar maken we ons druk overquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, 2 jaar maar
Maar dat komt omdat ik zelf nog jong ben.
Genoeg hoor die dat wel willenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val stiekem op vrouwen van een jaar of 30, maarja die zullen mij nooit komen ophalen om thuis als semi klusjes-man / neukslaaf te dienen.
Ik snap je wel. Als ik een vrouw moest kiezen ging ik ook voor wat ouder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val stiekem op vrouwen van een jaar of 30, maarja die zullen mij nooit komen ophalen om thuis als semi klusjes-man / neukslaaf te dienen.
net als marilyn monroe op zo'n luchtrooster zekerquote:
Je geilt een man op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
net als marilyn monroe op zo'n luchtrooster zeker
Ik kan niet zo goed tellenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jonger dan 24 toch
sorry ik zal het nooit doen, beloofdquote:
10 jaar verschil moet kunnen vind ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godzijdank Ik word er gek van als we het over grote leeftijdsverschillen hebben
Sowieso boeit leeftijd niet als je van iemand houdt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godzijdank Ik word er gek van als we het over grote leeftijdsverschillen hebben
't mag wel, maar dan in het echt met bedoelingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sorry ik zal het nooit doen, beloofd
9 is toch wel een beetje jong hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 jaar verschil moet kunnen vind ik
Ik hoef nu echt niet iemand van 16.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
/2+7quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat dacht ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
't mag wel, maar dan in het echt met bedoelingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Iemand van 23 zou ik niet wegsturen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef nu echt niet iemand van 16.
C_A toch, ben je nou met me aan het flirten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand van 23 zou ik niet wegsturen hoor
Moet je ook niet doen! Doe ik ook niet met 10 jaar jonger dan mijzelfquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand van 23 zou ik niet wegsturen hoor
Ben jij 23?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_A toch, ben je nou met me aan het flirten?
Ik vind het niet zo smakelijk... mensen van 14 zijn gewoon echt kind.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als het een Duits paspoort heeft en op Duits grondgebied gebeurt is er niks aan de hand
Mensen van 18 ook als ze er zo uit zien als ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo smakelijk... mensen van 14 zijn gewoon echt kind.
15 dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo smakelijk... mensen van 14 zijn gewoon echt kind.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen van 18 ook als ze er zo uit zien als ik
17 minimaal.quote:
Al die regeltjes heb ze inmiddels overboord gemieterdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17 minimaal.En anders was het een vergissing en dan mag het wel... Want dan lijkt iemand 17
dudequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al die regeltjes heb ze inmiddels overboord gemieterd
Ik doe alleen levende dingen die op 2 benen lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al die regeltjes heb ze inmiddels overboord gemieterd
Ja vooruit dan alleen de hond van de buren soms als ik het echt kwijt moetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe alleen levende dingen die op 2 benen lopen
18/2 + 7 = 16quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Tsja, de /2+7 regel blijft toch wel een aardige.
33/2+7=23,5quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Tsja, de /2+7 regel blijft toch wel een aardige.
Wie weet... Iemand heeft het antwoordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet steeds niet of je serieus bent of maar een grap maakt![]()
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie weet... Iemand heeft het antwoord
We hebben een ervaringsdeskundige in de zaal!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen lieve frutsels
Welterusten
Dag dag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Als je geil bent past allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.
doeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
toch niet met zijn hoofd? nee.. please, say noquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb wel eens een filmpje gezien van een vrouw en een kale man...
Wil je een linkje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toch niet met zijn hoofd? nee.. please, say no
Het Mr. Bean kalkoen effectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb wel eens een filmpje gezien van een vrouw en een kale man...
ik ken hem (als je op dat filmpje doelt iig), dus neequote:
Jawelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, wil je mijn bovenlichaam zien van 15-6-2011 en 2-3-2012?
bij elkaar, meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij jezelf, bij allebei?
Ok...Lijkt me ook niet echt alles maargoed.
quote:
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken hem (als je op dat filmpje doelt iig), dus nee
Ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, wil je mijn bovenlichaam zien van 15-6-2011 en 2-3-2012?
IK wil delenenn
Sterren kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggen
ik heb heul geen sterretjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggen
Het is een onderwerp dat ik hier nog niet gelezen heb. Niet schamen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bij elkaar, meer zeg ik er niet over
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een onderwerp dat ik hier nog niet gelezen heb. Niet schamen.
Ziet er goed uit toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wauw, ik heb KTs bovenlichaam gezien
Hij is erop vooruit gegaan, een heleboel.
Fuuu, bij bij gaat er niet echt veel meer in dan 3 vingersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"
Waar? Achter of voor?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fuuu, bij bij gaat er niet echt veel meer in dan 3 vingers
Kan ik me voorstellen. Als ik zo de dikte van mijn kaneelstokje en mijn onderarm vergelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"
Bij mijn poes ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
same here hoor.. het voelde dan ook echt niet prettig.. mja, je moet alles eens proberen zeggen ze, dus onder dat mom.. mja.. nee.. never againquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor, achter ben ik nog niet zo geoefend
da's nog wel een heel verschil vaak iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als ik zo de dikte van mijn kaneelstokje en mijn onderarm vergelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor, achter ben ik nog niet zo geoefend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |