het gaat om de combinatie username-man/vrouw iconquote:
het luchtte op ja, dank je welquote:
nee niet jijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarin lief? Ik doe mijn best je te begrijpen ja?
Kijk de wens komt al uit
Knuffel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee niet jijmja, t komt hopelijk wel weer goed
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...quote:
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?quote:
Hoe jonger hoe beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als jij een jongen was was dat zo pedo geweest
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
Ik voelde me afgewezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorok niet te jong...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |