Knuffel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee niet jijmja, t komt hopelijk wel weer goed
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...quote:
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?quote:
Hoe jonger hoe beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als jij een jongen was was dat zo pedo geweest
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pak je het rokje van JijHebtGeenRokje, of een rokje voor jezelf zodat je toch een rokje hebt en haar username niet meer klopt of geef je haar een knuffel?
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar als dat het geval was zou ik toch kiezen voor mannen ipv jongens je weet...
Ik voelde me afgewezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz jongens zijn ook leuk hoorok niet te jong...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knuffel, dat andere dat mag niet van haar, dan doet ze een karatekick omdat ze mij discrimineert op mijn geslacht.
Jesus waar maken we ons druk overquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, 2 jaar maar
Maar dat komt omdat ik zelf nog jong ben.
Genoeg hoor die dat wel willenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val stiekem op vrouwen van een jaar of 30, maarja die zullen mij nooit komen ophalen om thuis als semi klusjes-man / neukslaaf te dienen.
Ik snap je wel. Als ik een vrouw moest kiezen ging ik ook voor wat ouder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val stiekem op vrouwen van een jaar of 30, maarja die zullen mij nooit komen ophalen om thuis als semi klusjes-man / neukslaaf te dienen.
net als marilyn monroe op zo'n luchtrooster zekerquote:
Je geilt een man op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
net als marilyn monroe op zo'n luchtrooster zeker
Ik kan niet zo goed tellenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jonger dan 24 toch
sorry ik zal het nooit doen, beloofdquote:
10 jaar verschil moet kunnen vind ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godzijdank Ik word er gek van als we het over grote leeftijdsverschillen hebben
Sowieso boeit leeftijd niet als je van iemand houdt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Godzijdank Ik word er gek van als we het over grote leeftijdsverschillen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |