Bedoel je mij of ayumu?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Je gaat hem nu toch niet versieren heh??
Is goed wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je mij of ayumu?
Want ik pak hem rauw natuurlijk![]()
![]()
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
Ayumu stapt toch maar over op de hollandse mooiboys?
Prrr, mauwwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.
En dat is bloedserieus
Ik twijfeldequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja alsof jij niet weet dat dat snarf is, vermoorde onschuld is niet je sterkst punt.
Whehe, hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Gewoon zijn manier van posten.quote:
Tegenwoordig ietsje teveel in gewicht maar dat ben ik al kwijt aan het raken en binnenkort weer een beetje fietsenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebt
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.quote:
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben begonnen aan de serie Terra Nova, ik moet zeggen, best leuk!!!
Volgens mij is hij dan 7e wachtende in de rijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.
Ik ben begonnen aan mijn inleveropgave analyse en ik moet zeggen, hij zuigt penis!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben begonnen aan de serie Terra Nova, ik moet zeggen, best leuk!!!
Ik hoop het, heb nu 4 afleveringen gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.
Ik post als een lelijkert dus?quote:
Een beetje wel, Godverdomme ik ben er ingetuindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik post als een lelijkert dus?
Dat komt door mijn slachtofferrolletje op het forum zeker?
Dat was mijn Myra imitatie.quote:
Kan beter, beetje druk met studie enzo, beetje hospiteren maar dat wil niet echt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn Myra imitatie.
Met mij is het redelijk. De vakantie doet me goed. Wel een beetje emo though.
En hoe is het verder met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |