Bedoel je mij of ayumu?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Je gaat hem nu toch niet versieren heh??
Is goed wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je mij of ayumu?
Want ik pak hem rauw natuurlijk![]()
![]()
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
Ayumu stapt toch maar over op de hollandse mooiboys?
Prrr, mauwwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mweh, Het is wel een schatje eigenlijk.
En dat is bloedserieus
Ik twijfeldequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja alsof jij niet weet dat dat snarf is, vermoorde onschuld is niet je sterkst punt.
Whehe, hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn, Ik dacht echt dat je graflelijk was![]()
En dat is niet zo...
Gewoon zijn manier van posten.quote:
Tegenwoordig ietsje teveel in gewicht maar dat ben ik al kwijt aan het raken en binnenkort weer een beetje fietsenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx schatje, van jou heb ik echt het idee dat je ondergewicht hebt
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.quote:
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben begonnen aan de serie Terra Nova, ik moet zeggen, best leuk!!!
Volgens mij is hij dan 7e wachtende in de rijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens jij zinspeelt gewoon op een date met snarf.
Ik ben begonnen aan mijn inleveropgave analyse en ik moet zeggen, hij zuigt penis!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop het, heb nu 4 afleveringen gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad, alleen afwachten of er een tweede seizoen komt.
Ik post als een lelijkert dus?quote:
Een beetje wel, Godverdomme ik ben er ingetuindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik post als een lelijkert dus?
Dat komt door mijn slachtofferrolletje op het forum zeker?
Dat was mijn Myra imitatie.quote:
Kan beter, beetje druk met studie enzo, beetje hospiteren maar dat wil niet echt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn Myra imitatie.
Met mij is het redelijk. De vakantie doet me goed. Wel een beetje emo though.
En hoe is het verder met jou?
Projectiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Cockblocker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een beetje wel, Godverdomme ik ben er ingetuind
Nee ik snap je wel maar dit is wel erg onverwachtsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarin jongen? Denk je dat ik jou bewust voor de gek hield met mijn slachtofferrolletje?
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dan 7e wachtende in de rij
Ik ben veel te jong dus nee.quote:
Lukt aardig he.quote:
Zie antwoord 2.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef loopt mensen te cockblocken omdat hij zelf met Snarf wil daten. Daarom zit zijn hart nu ook niet in zijn nieuwste chick. It all makes sense!
Die serie was zo slecht na twee afleveringen afgehaakt ... slechte storyline blegh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Wil je alleen lelijke jongens daten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee ik snap je wel maar dit is wel erg onverwachts
Ik hou er wel van, maar mag wel iets spannenderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die serie was zo slecht na twee afleveringen afgehaakt ... slechte storyline blegh.
Ohaiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je alleen lelijke jongens daten?
Pics?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar mag wel iets spannender
Had ik al gezegd dat Markis?
Ik, ikke! Kies mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je homo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt ook zo lekker mensen choqueren als je homo bent trouwens...
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik, ikke! Kies mij!IK WAS EERDERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
En tegen andere mensen zeggen dat ze niet zo gay moeten doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt ook zo lekker mensen choqueren als je homo bent trouwens...
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik, ikke! Kies mij!vooruit, jullie mogen beide een sprookje bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ondanks de![]()
)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ziet er niet slecht uit, moet ik zeggen. Alleen ziet hij er te macho uit voor mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Check die ogen dan
[ afbeelding ]
Moet ik je snijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |