Wie weet... Iemand heeft het antwoordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet steeds niet of je serieus bent of maar een grap maakt![]()
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie weet... Iemand heeft het antwoord
We hebben een ervaringsdeskundige in de zaal!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen lieve frutsels
Welterusten
Dag dag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Als je geil bent past allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het paste wel hoor. Gewoon veel glijmiddel.
doeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
toch niet met zijn hoofd? nee.. please, say noquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb wel eens een filmpje gezien van een vrouw en een kale man...
Wil je een linkje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
toch niet met zijn hoofd? nee.. please, say no
Het Mr. Bean kalkoen effectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb wel eens een filmpje gezien van een vrouw en een kale man...
ik ken hem (als je op dat filmpje doelt iig), dus neequote:
Jawelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, wil je mijn bovenlichaam zien van 15-6-2011 en 2-3-2012?
bij elkaar, meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij jezelf, bij allebei?
Ok...Lijkt me ook niet echt alles maargoed.
quote:
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken hem (als je op dat filmpje doelt iig), dus nee
Ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, wil je mijn bovenlichaam zien van 15-6-2011 en 2-3-2012?
IK wil delenenn
Sterren kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggen
ik heb heul geen sterretjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ieuw, viespeuk. En dan reageer jij met 'viesssssssssssss' als ik iets over een sterretje wil zeggen
Het is een onderwerp dat ik hier nog niet gelezen heb. Niet schamen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bij elkaar, meer zeg ik er niet over
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een onderwerp dat ik hier nog niet gelezen heb. Niet schamen.
Ziet er goed uit toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wauw, ik heb KTs bovenlichaam gezien
Hij is erop vooruit gegaan, een heleboel.
Fuuu, bij bij gaat er niet echt veel meer in dan 3 vingersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"
Waar? Achter of voor?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fuuu, bij bij gaat er niet echt veel meer in dan 3 vingers
Kan ik me voorstellen. Als ik zo de dikte van mijn kaneelstokje en mijn onderarm vergelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. het was ehm.. "krap an"
Bij mijn poes ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here hoor.. het voelde dan ook echt niet prettig.. mja, je moet alles eens proberen zeggen ze, dus onder dat mom.. mja.. nee.. never againquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor, achter ben ik nog niet zo geoefend
da's nog wel een heel verschil vaak iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als ik zo de dikte van mijn kaneelstokje en mijn onderarm vergelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor, achter ben ik nog niet zo geoefend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |