Dan ga je toch om 3 uur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig. Zelfs als je zegt dat je geen interesse hebt blijven ze het proberen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een vriend heb om ervan af te zijn en zijn antwoord was: je vriendje hoeft het niet te weten.
Klacht lijkt me duidelijk.
Klacht 2: niet in slaap kunnen vallen om 2 uur
En ik wil ook geen relatie met iemand. Ga nu maar slapen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef Starphus het volgende:
Blijkbaar heeft niemand interesse in een relatie met jou.
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.quote:
Beetje roeren met die Lactacyd speen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.
ga je toch gewoon neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.
Wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje roeren met die Lactacyd speen.
Het waren schoolgenoten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke fokker stuurt je die DM dan NoWay?
zo een jongen is autist..quote:
Ik volg je niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo een jongen is autist..
Die moet je altijd in de waarde laten.. kan je hem niet een keer geven wat ie wil? misschien ben je daarna van hem af juist als je onbereikbaar bent willen ze je juist. Geef hem een keer wat ie wil en je bent er daarna van af.
Dat je een keer toe moet geven. daarna ben je van hem af.quote:
Bedoel je dat ik al die jongens moet gaan zoenen die ik niet leuk vind? Wauw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je een keer toe moet geven. daarna ben je van hem af.
Nee gewoon een bj op de wc, zijn ze ook tevreden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik al die jongens moet gaan zoenen die ik niet leuk vind? Wauw.
Racistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Dat is nog erger dat je zo tegen iedereen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Mijn probleem is dat ik het soort meisje ben waarbij je al heel snel denkt dat ze je leuk vind terwijl mijn gedrag gewoon is hoe ik ben en ik dus zo tegen iedereen doe. Ik vind het ook niet leuk om gemeen te doen, maar soms moet het anders kwets je jezelf.
Oh god ik praat onzin ik moet echt snel in slaap vallen. :/
Ja als dat is wat ze willen. daarna willen ze niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
hard to get kus slet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als dat is wat ze willen. daarna willen ze niet meer
Dan ga je er nu in dan slaap je exact 7 uur en 15 minuten!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:18 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Kan niet want: ik moet opstaan om 10 uur en ik hem minimaal 8uur slaap nodig.
Soms moet je gewoon dingen doen die je minder leuk vindt. Zijn toch maar momentopnames.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Je gedraagt je dus als een fucking aandachtshoer. Zo'n meisje die lacht om élk woord wat een jongen uit, giechelend voor de derde keer op een avond haar armen om een andere jongen zijn nek slaat en daarna nog even haar pronte tieten tegen zijn arm aan schuurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Mijn probleem is dat ik het soort meisje ben waarbij je al heel snel denkt dat ze je leuk vind terwijl mijn gedrag gewoon is hoe ik ben en ik dus zo tegen iedereen doe. Ik vind het ook niet leuk om gemeen te doen, maar soms moet het anders kwets je jezelf.
Ze willen wel iets, gratis drankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak die jongens onnodig lang te martelen: ze vinden het ook best als je méteen aan geeft dat je niets van ze wil hebben
Jup. Maar niets in de wereld is 'gratis'. Als een vrouw van mij drank krijgt, moet ik haar óf al een keer gewipt hebben en het nog steeds goed met d'r kunnen vinden, óf moet ik vanavond nog tussen haar benen eindigen. Andere opties zijn er niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze willen wel iets, gratis drank
en daar spelen ze graag de sloerie voor
Wow, zo ben ik niet.. Ik ben gewoon aardig tegen iedereen en soms een beetje te energiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gedraagt je dus als een fucking aandachtshoer. Zo'n meisje die lacht om élk woord wat een jongen uit, giechelend voor de derde keer op een avond haar armen om een andere jongen zijn nek slaat en daarna nog even haar pronte tieten tegen zijn arm aan schuurt.
Ze gedragen zich als 'flirtende' meiden maar dan zijn ze 'eigenlijk altijd zo spontaan tegen iedereen zelf bij pappie sta ik zo te dansen![]()
![]()
![]()
'.
Ondertussen staat ze zo op de dansvloer: [ afbeelding ]
Gek hé, dat iedereen kijkt en naar je toekomt.. "Kijk mijn tieten oeh oeh kijk mijn tieten!!". En dan vervolgens - ondanks die aandacht - maakt die kuthoer nie gelijk duidelijk wat ze nou precies aan wil met die jongen. Gaat ze aan d'r haar staan draaien en voor de zoveelste keer overdreven lachen.
En dan úíteindelijk, als de arme drommel denkt een kans te hebben, slaat ineens de sfeer om en is het allemaal ZIJN schuld.
Vrouwen.
Geeft niets hoor, uiteindelijk hangt mijn 33 centimeter kloppend vlees toch achterin je keel: geef die andere jongens alleen geen hoop meer als je wil. Er is geen noodzaak die jongens onnodig lang te martelen: ze vinden het ook best als je méteen aan geeft dat je niets van ze wil hebben omdat je de grootste lul in de kroeg (letterlijk en figuurlijk
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Ga terug naar de frontpage.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef ABombali het volgende:
Vrouwen zijn hoeren, hoeren behoor je niet met respect te behandelen
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:48 schreef NoWay. het volgende:
En ik ben 15 en ik drink geen alcohol dus ik ben ook geen slet voor drank ofzo. -_-
Pics.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:48 schreef NoWay. het volgende:
En ik ben 15 en ik drink geen alcohol dus ik ben ook geen slet voor drank ofzo. -_-
Je bent 15... waarom noem jij jezelf vrouw?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:33 schreef NoWay. het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo'n slecht beeld van vrouwen. Zijn jullie tere mannen hartjes zo vaak gebroken dat jullie vijandelijk doen. Soort zoekt soort dus stop met klagen over zogenaamde sloeries, je verdient zulke mensen blijkbaar.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:33 schreef NoWay. het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo'n slecht beeld van vrouwen. Zijn jullie tere mannen hartjes zo vaak gebroken dat jullie vijandelijk doen. Soort zoekt soort dus stop met klagen over zogenaamde sloeries, je verdient zulke mensen blijkbaar.
Wat moet ik mezelf dan noemen volgens jou?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent 15... waarom noem jij jezelf vrouw?
meidje, meisje, chimeid?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:35 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Wat moet ik mezelf dan noemen volgens jou?
Prachtige bijdrage, ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gedraagt je dus als een fucking aandachtshoer. Zo'n meisje die lacht om élk woord wat een jongen uit, giechelend voor de derde keer op een avond haar armen om een andere jongen zijn nek slaat en daarna nog even haar pronte tieten tegen zijn arm aan schuurt.
Ze gedragen zich als 'flirtende' meiden maar dan zijn ze 'eigenlijk altijd zo spontaan tegen iedereen zelf bij pappie sta ik zo te dansen![]()
![]()
![]()
'.
Gek hé, dat iedereen kijkt en naar je toekomt.. "Kijk mijn tieten oeh oeh kijk mijn tieten!!". En dan vervolgens - ondanks die aandacht - maakt die kuthoer nie gelijk duidelijk wat ze nou precies aan wil met die jongen. Gaat ze aan d'r haar staan draaien en voor de zoveelste keer overdreven lachen.
En dan úíteindelijk, als de arme drommel denkt een kans te hebben, slaat ineens de sfeer om en is het allemaal ZIJN schuld.
Vrouwen.
Geeft niets hoor, uiteindelijk hangt mijn 33 centimeter kloppend vlees toch achterin je keel: geef die andere jongens alleen geen hoop meer als je wil. Er is geen noodzaak die jongens onnodig lang te martelen: ze vinden het ook best als je méteen aan geeft dat je niets van ze wil hebben omdat je de grootste lul in de kroeg (letterlijk en figuurlijk
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
t zit diep hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Wie is dit? wat een fucking lekker wijf zegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Kate Upton.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wie is dit? wat een fucking lekker wijf zeg
Maagd alertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Precies. Net zoals dikke inkijk doen, en dan zeuren als mensen kijken..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
dem tittiesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wie is dit? wat een fucking lekker wijf zeg
quote:
Zo... dat is best wel opliftend zo in de morgen.quote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
De teringzijn dat dezelfde trouwens? van die gifjes?
Kan niet kiezen gvd.quote:
Jij kan ze vast toch wel allebei regelen! Komop, playen man!quote:
Dit. Alsof je zou moeten kiezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:25 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jij kan ze vast toch wel allebei regelen! Komop, playen man!
Sarcasme. Leer het te begrijpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een onterecht vertrouwen in die hosselskills
Je moedert was goed te doenquote:
Nee hoor, ik heb dus echt nooit last van vrouwen als TS. Vind ze alleen ubergrappig. Trekken ze een shirt aan waarbij 80%-borstoppervlak te zien is, vinden ze het gek als ik ga 'staren'.quote:
Oh ik doelde ook op Jim zijn replyquote:
Godverdomme zeg, wat is jou overkomen?! Btw die dansende dame, wat een verschrikkelijk lekkere verschijning.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Zelfs als TS netjes zegt dat ze niet zo'n type is, blijf je haar in dit vage hokje stoppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moedert was goed te doen
[..]
Nee hoor, ik heb dus echt nooit last van vrouwen als TS. Vind ze alleen ubergrappig. Trekken ze een shirt aan waarbij 80%-borstoppervlak te zien is, vinden ze het gek als ik ga 'staren'.. Ja hallo huppelkut, trek dan verdomme gewoon een normaal shirt aan of accepteer de concequenties.
En als je jezelf dus als een energieke huppelslet gedraagt, krijg je dus ook een drankje en daarna een piemel in je lijf. Zo simpel werkt het nou eenmaal.
Ja dat is even andere koek he.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zelfs als TS netjes zegt dat ze niet zo'n type is, blijf je haar in dit vage hokje stoppen.
Nee, je hebt echt nooit last van die vrouwen. Relax dan.
In dit geval niet nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik doelde ook op Jim zijn replydie liegt nooit en is niet sarcastisch.
Nee, sommige vrouwen zijn hoeren. Ik heb geen respect voor hoeren en ook niet voor het beroep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef ABombali het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In dit geval niet nee.
[ afbeelding ]
Niet op FOK!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja dat is even andere koek he.Een échte vrouwenhater. Ze zijn schaars.
Vreemd, en dat terwijl je er toch regelmatig gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen zijn hoeren. Ik heb geen respect voor hoeren en ook niet voor het beroep.
Dit!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 04:39 schreef amenth het volgende:
alles kan kapot intereseerd me ook niks als ze vriend hebbe ofzo tenzij t mattei is dan begin ik er niet aan ookal wilt ze
Dus waarom ben je zo gefrustreerd als je nooit last er van hebt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moedert was goed te doen
[..]
Nee hoor, ik heb dus echt nooit last van vrouwen als TS. Vind ze alleen ubergrappig. Trekken ze een shirt aan waarbij 80%-borstoppervlak te zien is, vinden ze het gek als ik ga 'staren'.. Ja hallo huppelkut, trek dan verdomme gewoon een normaal shirt aan of accepteer de concequenties.
En als je jezelf dus als een energieke huppelslet gedraagt, krijg je dus ook een drankje en daarna een piemel in je lijf. Zo simpel werkt het nou eenmaal.
Vrouwen die niet assertief en expliciet kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig. Zelfs als je zegt dat je geen interesse hebt blijven ze het proberen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een vriend heb om ervan af te zijn en zijn antwoord was: je vriendje hoeft het niet te weten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
'.
Vrouwen.
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Nee alle vrouwen zijn hoeren. Daar heb ik respect voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen zijn hoeren. Ik heb geen respect voor hoeren en ook niet voor het beroep.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef vandermar het volgende:
Met een breezer zwaaien en TS ligt al op de rug.
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens/mannen die niet kunnen inschatten of een vrouw ze wel of niet leuk vindt.
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vinden
Wel als ze me stom vinden.
A ja dat lukt. B waarom zou je je beledigd voelen? In heel veel landen is het vrij normaal om vrouwen op straat aan te spreken en je ziet ook vaak dat Nederlandse vrouwen daar in die landen ook best vaak in meegaan. Dat iemand je op straat aanspreekt betekent niet dat ze je als een hoer zien hoor, slechts dat ze je mooi vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Taurus het volgende:
Wat ik nooit zo goed begrijp zijn mannen die op straat pogingen doen bij willekeurige vrouwen. Dan ben ik a. geneigd te denken dat het bij sommige vrouwen toch moet lukken, anders zouden ze niet steeds pogingen ondernemen, en b. beledigd dat ze mij blijkbaar als een dergelijke vrouw inschatten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.
Dit.quote:
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Piye het volgende:
[..]
A ja dat lukt. B waarom zou je je beledigd voelen? In heel veel landen is het vrij normaal om vrouwen op straat aan te spreken en je ziet ook vaak dat Nederlandse vrouwen daar in die landen ook best vaak in meegaan. Dat iemand je op straat aanspreekt betekent niet dat ze je als een hoer zien hoor, slechts dat ze je mooi vinden.
Want als het mooie mannen waren geweest, had je het prima gevonden natuurlijk. Dat ze je aanspreken bedoel ik, niet per se dat ze seks willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Taurus het volgende:
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).
Op straat vind ik dat nog steeds verdacht, maar dat verbetert de situatie wel enigszins ja. Dat komt overigens nooit voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want als het mooie mannen waren geweest, had je het prima gevonden natuurlijk. Dat ze je aanspreken bedoel ik, niet per se dat ze seks willen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.
Nee, was ook een vrij ongenuanceerde post. Was dan ook vooral bedoeld voor de mannen die denken hoe meer je pusht, des te meer kans ze hebben. 'De aanhouder wint' zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vinden
Wel als ze me stom vinden.
Maar die lelijke kerels die jou aan spreken op straat, zien zichzelf niet als lelijk natuurlijk, anders zouden ze die moeite niet eens nemen. Misschien bestaat er in hun hoofd wel écht een kans op liefdesgeluk tussen hem en jou. En zo niet, dan vast wel tussen hem en de volgende vrouw die hij tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Taurus het volgende:
Op straat vind ik dat nog steeds verdacht, maar dat verbetert de situatie wel enigszins ja. Dat komt overigens nooit voor.
En jij denkt dat mannen die jou op andere plekken aanspreken geen seks willen? En ja dat is nou eenmaal de vloek van je geslacht dat jij zo nu en dan aangesproken wordt door mannen die je niet leuk vindt. Ik vind het nogal onzinnig (en zwaar arrogant, want stel dat die lelijkerd het in zijn hoofd haalt dat hij jouw aandacht waard isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die lelijke kerels die jou aan spreken op straat, zien zichzelf niet als lelijk natuurlijk, anders zouden ze die moeite niet eens nemen. Misschien bestaat er in hun hoofd wel écht een kans op liefdesgeluk tussen hem en jou. En zo niet, dan vast wel tussen hem en de volgende vrouw die hij tegenkomt.
Of ze weten dat ze mediocre-at-best zijn, en schieten maar gewoon op alles wat beweegt en van de vrouwelijke overtuiging is. In dat geval hoef je je al helemaal niet beledigd te voelen, want het ging niet eens om jou persoonlijk..
Ook lelijke mensen hebben liefde nodig heur T.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.
O zeker wel, en ik wil ook seks. Op straat als je me niet kent is echter niet de plek om dit te regelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij denkt dat mannen die jou op andere plekken aanspreken geen seks willen? En ja dat is nou eenmaal de vloek van je geslacht dat jij zo nu en dan aangesproken wordt door mannen die je niet leuk vindt. Ik vind het nogal onzinnig (en zwaar arrogant, want stel dat die lelijkerd het in zijn hoofd haalt dat hij jouw aandacht waard is) om je daarover beledigd te voelen, maar die discussie heb ik hier al met meerdere vrouwen zonder resultaat gevoerd.
cold bitch is coldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.
Nou ja laten we het er maar op houden dat jij (en de rest van vrouwelijk FOK!) niet op straat aangesproken wil worden, maar dat er gelukkig voor de mannen die daar wel aan doen ook nog genoeg te vinden zijn die dat wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
O zeker wel, en ik wil ook seks. Op straat als je me niet kent is echter niet de plek om dit te regelen natuurlijk.
Ik kan er niets aan doen, komt toch soms een beledigd gevoel in me op, zo van 'echt waar? Jij?'. Dat zeg ik overigens niet tegen hen hoor, dat deel ik alleen met jullie.
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he; vrouwen die zich dan beledigd voelen als ze worden aangesproken worden door een lelijkerd. Compliment lekker in je zak steken en doorlopen, denk ik dan.
Mijn vriendin werd gister gehosseld door 2 boii's in de BurgerKing uit het niets, gingen dr menu betalen enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.
Ik heb dit één keer extreem gehad. Ik was 16 en wist niet echt hoe ik met de vrouwtjes om moest gaan. Op de één of andere manier had ik er echter wel een zover gekregen dat ik met haar mee naar huis kon. Op de bank lekker aan die tietjes zitten en na een tijdje schoof haar hand in mijn broek. Nu ben ik geen snelle dus heb aan 30 rukjes niet genoeg stopt ze er plots mee. Dus ik zeg wat doe je nu. Vond ze het allemaal geen goed idee. Kon ik dus mooi naar huis met blauwe ballen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef PeZu het volgende:
vrouwen die cock teasen![]()
gewoon knockout meppen en meenemen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd gister gehosseld door 2 boii's in de BurgerKing uit het niets, gingen dr menu betalen enzo
Ze zei dat ze het grappig vond maar o wee als ik vanavond spermaresten uit dr vagina lik.
Meh, de hele gedachte om mij beledigd te voelen om zo'n reden, hoe kort het ook is, herken ik totaal niet. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.
Nee maar, leg het eens goed uit. Hoe in godsnaam kun je dat als be-le-di-gend ervaren?!?! Word ook wel eens door dikkertjes benaderd, dat gevoel is echter nog nooit in me opgekomen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.
ik hoor je broeder, ik hoor je, de pijn die je ervaart is ondragelijk, feitelijk is dan ook alles toegestaan om wel aan je trekken te komen. Vrouwen vogelvrij verklaren zo alles oplossenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik heb dit één keer extreem gehad. Ik was 16 en wist niet echt hoe ik met de vrouwtjes om moest gaan. Op de één of andere manier had ik er echter wel een zover gekregen dat ik met haar mee naar huis kon. Op de bank lekker aan die tietjes zitten en na een tijdje schoof haar hand in mijn broek. Nu ben ik geen snelle dus heb aan 30 rukjes niet genoeg stopt ze er plots mee. Dus ik zeg wat doe je nu. Vond ze het allemaal geen goed idee. Kon ik dus mooi naar huis met blauwe ballen.
Vanaf die dag begon mijn haat tegen niet gewillige vrouwtjes.Vrouwen die niet snappen dsat ze door moeten gaan als ze ergens aan beginnen.
Als jij een politieke partij opricht krijg je mijn stem.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor je broeder, ik hoor je, de pijn die je ervaart is ondragelijk, feitelijk is dan ook alles toegestaan om wel aan je trekken te komen. Vrouwen vogelvrij verklaren zo alles oplossen
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee maar, leg het eens goed uit. Hoe in godsnaam kun je dat als be-le-di-gend ervaren?!?! Word ook wel eens door dikkertjes benaderd, dat gevoel is echter nog nooit in me opgekomen..
vrouwen als jij zouden ze het eerst vogelvrij moeten verklaren, stuck up bitchquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.
Deze vrouw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.quote:
Heb ik nu ook mensen beledigd ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.
Het maakt je onzeker he. Misschien ben je dan ook helemaal niet zo knap als je pretendeert..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
In dit geval niet, dus we kunnen het rustig aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.
Ik zou niet eens avances maken ik benader je van achter pak je borstjes en rust mijn stijve penis tussen je billen. Eerst begin je een beetje te piepen maar door het spel van mijn handen ben je binnen luttele seconden tot aan je sokken toe nat. Ik fluister in je oor:''pssst meisje trek jij je broek eens uit' Je lacht verlegen eindelijk een echte man. Even schrik ik als ik tussen je benen en kloppende penis voel. Het zou toch niet denk ik. Ik knijp er in en voel mij meteen opgelucht als ik merk dat het mijn eigen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hm, nee, ik denk dat als ik mij gevleid zou voelen dat meer zou wijzen op mijn onzekerheid (behoefte aan bevestiging). Daarnaast denk ik dat mooie mannen het niet nodig hebben op straat vrouwen aan te spreken op dergelijke wijze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het maakt je onzeker he. Misschien ben je dan ook helemaal niet zo knap als je pretendeert..
Lelijke mannen die je benaderen, maar niet de mooie.
Een keer mee naar bed gaan en je bent er van af jullie vrouwen bekijken het ook altijd maar van af 1 kant .quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Herkenbaar dit. Ik word nu al een aantal maanden door een jongen die ik heel vaag via via ken 'gestalkt', zelfs nadat ik hem meerdere malen heb gevraagd hiermee te stoppen. Hij belt me bijna dagelijks en stuurt me zo'n 6 smsjes per dag. Alleen in januari heeft hij me al 130 (!) Keer gebeld
sorry, ik kan niet zo goed tegen arrogante mensen, denken dat ze beter zijn dan mijquote:
Als dat geen blijk van echte liefde is weet ik het ook niet meer...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Herkenbaar dit. Ik word nu al een aantal maanden door een jongen die ik heel vaag via via ken 'gestalkt', zelfs nadat ik hem meerdere malen heb gevraagd hiermee te stoppen. Hij belt me bijna dagelijks en stuurt me zo'n 6 smsjes per dag. Alleen in januari heeft hij me al 130 (!) keer gebeld
Laat het haar niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry, ik kan niet zo goed tegen arrogante mensen, denken dat ze beter zijn dan ik![]()
![]()
Hoezo dan jij? Ben jij iemand die op straat vrouwen aanspreekt met de vraag of ze seksuele handelingen met je willen bedrijven, of wat met je gaan drinken of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry, ik kan niet zo goed tegen arrogante mensen, denken dat ze beter zijn dan mij![]()
![]()
Wat nou? Ik zeg toch nadrukkelijk dat ik niet zeg dat jouw visie zo eentje is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heb ik nu ook mensen beledigd ofzo?Zo makkelijk gaat dat dus, je zou je prima in mij moeten kunnen inleven nu.
neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo dan jij? Ben jij iemand die op straat vrouwen aanspreekt met de vraag of ze seksuele handelingen met je willen bedrijven, of wat met je gaan drinken of iets dergelijks?
Nouja, dat kan. Ik vind het geen rare gedachtegang.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zeg toch nadrukkelijk dat ik niet zeg dat jouw visie zo eentje is?
Ik ben niet beledigd hoor. Slechts verbaasd over wat een rare gedachtegang je erop nahoudt en verbaasd dat mij dat nog verbaasd aangezien ik zoals ik zei precies dezelfde discussie hier al vaker heb gevoerd.
Ja want iedereen op straat is op zoek naar seks, okayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Op straat vind ik dat nog steeds verdacht, maar dat verbetert de situatie wel enigszins ja. Dat komt overigens nooit voor.
Echte liefde? Als je iemand blijft lastigvallen nadat deze je meerdere malen gevraagd heeft hiermee te stoppen, ben je niet verliefd maar gewoon zeer hinderlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat geen blijk van echte liefde is weet ik het ook niet meer...
Wel de mannen waar ik het over heb hoor, kom nou. Niet zo naief. Ik heb het natuurlijk niet over de mannen die mij de weg vragen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja want iedereen op straat is op zoek naar seks, okay
Misschien moet je die man gewoon een plezier doen in plaats van je zo afstandelijk op te stellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Echte liefde? Als je iemand blijft lastigvallen nadat deze je meerdere malen gevraagd heeft hiermee te stoppen, ben je niet verliefd maar gewoon zeer hinderlijk.
Schijnbaar heeft hij het gevoel dat jullie echt voor elkaar zijn voortbestemd en ziet hij jullie in gedachten al naar het altaar lopen. Dit wil hij kotste wat het kost realiseren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Echte liefde? Als je iemand blijft lastigvallen nadat deze je meerdere malen gevraagd heeft hiermee te stoppen, ben je niet verliefd maar gewoon zeer hinderlijk.
Jonge dame mag ik jou de weg vragen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel de mannen waar ik het over heb hoor, kom nou. Niet zo naief. Ik heb het natuurlijk niet over de mannen die mij de weg vragen of iets dergelijks.
Elke vrouw die ik tegenkom, denk ook altijd, wat heeft hij in zijn broek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel de mannen waar ik het over heb hoor, kom nou. Niet zo naief. Ik heb het natuurlijk niet over de mannen die mij de weg vragen of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef rolfson het volgende:
[..]
Jonge dame mag ik jou de weg vragen?
Ja hoor meneer.
Hoe bereik ik je hart?
Bel je provider en laat hem blokkeren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft twee kantenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
het schoot laatst in mijn rug, precies op dat moment kijk ik een schone dame aan met een van pijn vertrokken gezicht? Ze zegt: gaat het? Ik zeg je bent zo mooi dat het pijn doet! Ik hoorde de sluizen opengaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef rolfson het volgende:
[..]
Jonge dame mag ik jou de weg vragen?
Ja hoor meneer.
Hoe bereik ik je hart?
Oke, maar die gast is natuurlijk de sadness zelve. Iets wat het 'manbeeld' alleen maar vertroebelt. Waar wij vervolgens de dupe van zijn bij de vrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
het schoot laatst in mijn rug, precies op dat moment kijk ik een schone dame aan met een van pijn vertrokken gezicht? Ze zegt: gaat het? Ik zeg je bent zo mooi dat het pijn doet! Ik hoorde de sluizen opengaan
Ik weet niet hij komt over als een asperger ofzo.. dan komt het door zijn handicap . een blinde die tegen je aanloopt doe je ook niets aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oke, maar die gast is natuurlijk de sadness zelve. Iets wat het 'manbeeld' alleen maar vertroebeld. Waar wij vervolgens de dupe van zijn bij de vrouwen.
Dat met die blinde heb ik eerder gelezen vandaag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet hij komt over als een asperger ofzo.. dan komt het door zijn handicap . een blinde die tegen je aanloopt doe je ook niets aan.
dan ben je iig niet blindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:02 schreef rolfson het volgende:
[..]
Dat met die blinde heb ik eerder gelezen vandaag.
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hm, nee, ik denk dat als ik mij gevleid zou voelen dat meer zou wijzen op mijn onzekerheid (behoefte aan bevestiging). Daarnaast denk ik dat mooie mannen het niet nodig hebben op straat vrouwen aan te spreken op dergelijke wijze.
leuke bijnaam voor je penisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.
Zo had ik dat laatst met een flikker en hoewel ik totaal niet op mannen val voelde ik mijn ego toch groeien.
Ik voel mij toch een beetje vies als mensen naar mijn kont kijken. Aan de andere kant had ik misschien gewoon beter moeten afvegen en geen witte broek aan moeten trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.
Zo had ik dat laatst met een flikker en hoewel ik totaal niet op mannen val voelde ik mijn ego toch groeien.
quote:
Je hebt gelijk, ik hoop voor je dat het niet uitgroeit naar homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad, want zo begint het vaak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
Je hebt gelijk, ik hoop voor je dat het niet uitgroeit naar homoseksualiteit.
Tuurlijk niet, homo ben je of dat ben je niet. Dat kan niet groeien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan dat soort gevoelens wel ontdekken in jezelf en leren accepteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, homo ben je of dat ben je niet. Dat kan niet groeien.
Gelukkig geen last van. Maar daar ging het in essentie ook niet over. Punt was eigenlijk dat ik niet mag klagen over het krijgen van aandacht en dat mijn ego daardoor wordt gestreeld. Daarbij maakt het mij niet uit of het nou van een man komt, van een knappe dame of een lelijk wijf. Buiten dat doet het verder weinig met me, al kun je het zo nu en dan wel handig gebruiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan dat soort gevoelens wel ontdekken in jezelf en leren accepteren.
Mannen zijn hoerenlopers en hoerenlopers zijn respectloosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef ABombali het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Maar daar ging het in essentie ook niet over. Punt was eigenlijk dat ik niet mag klagen over het krijgen van aandacht en dat mijn ego daardoor wordt gestreeld. Daarbij maakt het mij niet uit of het nou van een man komt, van een knappe dame of een lelijk wijf. Buiten dat doet het verder weinig met me, al kun je het zo nu en dan wel handig gebruiken.
Ik ben het volledig eens met jouw mening over de essentie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
whahaha ts doet net alsof ze ** lekkkaahhh is!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Wat is daar zo ontzettend dom aan? Het is toch zo, vriendjelief hoeft het toch ook niet te weten. Dat ligt aan ts.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
Wat een domme reactie ''je vriendje hoeft het niet te weten''
Ts scheld hem helemaal kapotttttttttttttttttt
raging boner activatedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:48 schreef NoWay. het volgende:
hoest met je trio?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
Wat een domme reactie ''je vriendje hoeft het niet te weten''
Ts scheld hem helemaal kapotttttttttttttttttt
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Zo iemand die tegen je doet alsof je speciaal bent, waarna je haar de volgende keer precies hetzelfde bij de persoon naast je ziet doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Oh god ik praat onzin ik moet echt snel in slaap vallen. :/
Je moet aardig doen niet verwarren met gebruik maken van jongens.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:55 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Zo iemand die tegen je doet alsof je speciaal bent, waarna je haar de volgende keer precies hetzelfde bij de persoon naast je ziet doen?
Vervelend is dat inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het tegenovergestelde gebeurt ook vaak genoeg; van die plakwijven die niet begrijpen dat je ze walgelijk vind en dat ze op moeten rotten.
Zo ken ik er één die mij vroeger altijd belachelijk maakte, nu ik een aantal jaar ouder ben en er stukken beter uitzie toont ze ineens interesse. Uiteraard ben ik een man van principes en negeer ik haar volledig, waardoor ze zich altijd geneigd voelt mijn aandacht te trekken door in mijn buurt te gaan staan en mij telkens aan te kijken of ik al aandacht aan haar schenk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het tegenovergestelde gebeurt ook vaak genoeg; van die plakwijven die niet begrijpen dat je ze walgelijk vind en dat ze op moeten rotten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]?
Als heel lelijke mensen je ineens aandacht gaan geven en avances lijkt het net alsof je een league gezakt bent, dat is niet bepaald vleiend.
Ik snap haar wel.
Ja daarom dus. Als ze dat ineens wel durven denken ze blijkbaar dat ze kans maken. Daarom lijkt het dan net alsof je gedegradeerd bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.
Oh! Komt het daardoor dat ik niks durf te zeggen?!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.
Eerst het idee geven dat je erin meegaat en dan hard weer neersabelen, dat is leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Zo ken ik er één die mij vroeger altijd belachelijk maakte, nu ik een aantal jaar ouder ben en er stukken beter uitzie toont ze ineens interesse. Uiteraard ben ik een man van principes en negeer ik haar volledig, waardoor ze zich altijd geneigd voelt mijn aandacht te trekken door in mijn buurt te gaan staan en mij telkens aan te kijken of ik al aandacht aan haar schenk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |