Bedoel je dat ik al die jongens moet gaan zoenen die ik niet leuk vind? Wauw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je een keer toe moet geven. daarna ben je van hem af.
Nee gewoon een bj op de wc, zijn ze ook tevreden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik al die jongens moet gaan zoenen die ik niet leuk vind? Wauw.
Racistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Dat is nog erger dat je zo tegen iedereen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Mijn probleem is dat ik het soort meisje ben waarbij je al heel snel denkt dat ze je leuk vind terwijl mijn gedrag gewoon is hoe ik ben en ik dus zo tegen iedereen doe. Ik vind het ook niet leuk om gemeen te doen, maar soms moet het anders kwets je jezelf.
Oh god ik praat onzin ik moet echt snel in slaap vallen. :/
Ja als dat is wat ze willen. daarna willen ze niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
hard to get kus slet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als dat is wat ze willen. daarna willen ze niet meer
Dan ga je er nu in dan slaap je exact 7 uur en 15 minuten!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:18 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Kan niet want: ik moet opstaan om 10 uur en ik hem minimaal 8uur slaap nodig.
Soms moet je gewoon dingen doen die je minder leuk vindt. Zijn toch maar momentopnames.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:37 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Je gedraagt je dus als een fucking aandachtshoer. Zo'n meisje die lacht om élk woord wat een jongen uit, giechelend voor de derde keer op een avond haar armen om een andere jongen zijn nek slaat en daarna nog even haar pronte tieten tegen zijn arm aan schuurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Mijn probleem is dat ik het soort meisje ben waarbij je al heel snel denkt dat ze je leuk vind terwijl mijn gedrag gewoon is hoe ik ben en ik dus zo tegen iedereen doe. Ik vind het ook niet leuk om gemeen te doen, maar soms moet het anders kwets je jezelf.
Ze willen wel iets, gratis drankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak die jongens onnodig lang te martelen: ze vinden het ook best als je méteen aan geeft dat je niets van ze wil hebben
Jup. Maar niets in de wereld is 'gratis'. Als een vrouw van mij drank krijgt, moet ik haar óf al een keer gewipt hebben en het nog steeds goed met d'r kunnen vinden, óf moet ik vanavond nog tussen haar benen eindigen. Andere opties zijn er niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze willen wel iets, gratis drank
en daar spelen ze graag de sloerie voor
Wow, zo ben ik niet.. Ik ben gewoon aardig tegen iedereen en soms een beetje te energiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gedraagt je dus als een fucking aandachtshoer. Zo'n meisje die lacht om élk woord wat een jongen uit, giechelend voor de derde keer op een avond haar armen om een andere jongen zijn nek slaat en daarna nog even haar pronte tieten tegen zijn arm aan schuurt.
Ze gedragen zich als 'flirtende' meiden maar dan zijn ze 'eigenlijk altijd zo spontaan tegen iedereen zelf bij pappie sta ik zo te dansen![]()
![]()
![]()
'.
Ondertussen staat ze zo op de dansvloer: [ afbeelding ]
Gek hé, dat iedereen kijkt en naar je toekomt.. "Kijk mijn tieten oeh oeh kijk mijn tieten!!". En dan vervolgens - ondanks die aandacht - maakt die kuthoer nie gelijk duidelijk wat ze nou precies aan wil met die jongen. Gaat ze aan d'r haar staan draaien en voor de zoveelste keer overdreven lachen.
En dan úíteindelijk, als de arme drommel denkt een kans te hebben, slaat ineens de sfeer om en is het allemaal ZIJN schuld.
Vrouwen.
Geeft niets hoor, uiteindelijk hangt mijn 33 centimeter kloppend vlees toch achterin je keel: geef die andere jongens alleen geen hoop meer als je wil. Er is geen noodzaak die jongens onnodig lang te martelen: ze vinden het ook best als je méteen aan geeft dat je niets van ze wil hebben omdat je de grootste lul in de kroeg (letterlijk en figuurlijk
) al gevonden hebt.
TS in één plaatje:
[ afbeelding ]
Ga terug naar de frontpage.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef ABombali het volgende:
Vrouwen zijn hoeren, hoeren behoor je niet met respect te behandelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |