O zeker wel, en ik wil ook seks. Op straat als je me niet kent is echter niet de plek om dit te regelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij denkt dat mannen die jou op andere plekken aanspreken geen seks willen? En ja dat is nou eenmaal de vloek van je geslacht dat jij zo nu en dan aangesproken wordt door mannen die je niet leuk vindt. Ik vind het nogal onzinnig (en zwaar arrogant, want stel dat die lelijkerd het in zijn hoofd haalt dat hij jouw aandacht waard is) om je daarover beledigd te voelen, maar die discussie heb ik hier al met meerdere vrouwen zonder resultaat gevoerd.
cold bitch is coldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.
Nou ja laten we het er maar op houden dat jij (en de rest van vrouwelijk FOK!) niet op straat aangesproken wil worden, maar dat er gelukkig voor de mannen die daar wel aan doen ook nog genoeg te vinden zijn die dat wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
O zeker wel, en ik wil ook seks. Op straat als je me niet kent is echter niet de plek om dit te regelen natuurlijk.
Ik kan er niets aan doen, komt toch soms een beledigd gevoel in me op, zo van 'echt waar? Jij?'. Dat zeg ik overigens niet tegen hen hoor, dat deel ik alleen met jullie.
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he; vrouwen die zich dan beledigd voelen als ze worden aangesproken worden door een lelijkerd. Compliment lekker in je zak steken en doorlopen, denk ik dan.
Mijn vriendin werd gister gehosseld door 2 boii's in de BurgerKing uit het niets, gingen dr menu betalen enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor. Ik kan me gevleid voelen of ik moet om de poging lachen (als een 40+er mij versierde toen ik 16 was ofzo), maar beledigd? Nooit.
Ik heb dit één keer extreem gehad. Ik was 16 en wist niet echt hoe ik met de vrouwtjes om moest gaan. Op de één of andere manier had ik er echter wel een zover gekregen dat ik met haar mee naar huis kon. Op de bank lekker aan die tietjes zitten en na een tijdje schoof haar hand in mijn broek. Nu ben ik geen snelle dus heb aan 30 rukjes niet genoeg stopt ze er plots mee. Dus ik zeg wat doe je nu. Vond ze het allemaal geen goed idee. Kon ik dus mooi naar huis met blauwe ballen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef PeZu het volgende:
vrouwen die cock teasen![]()
gewoon knockout meppen en meenemen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd gister gehosseld door 2 boii's in de BurgerKing uit het niets, gingen dr menu betalen enzo
Ze zei dat ze het grappig vond maar o wee als ik vanavond spermaresten uit dr vagina lik.
Meh, de hele gedachte om mij beledigd te voelen om zo'n reden, hoe kort het ook is, herken ik totaal niet. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.
Nee maar, leg het eens goed uit. Hoe in godsnaam kun je dat als be-le-di-gend ervaren?!?! Word ook wel eens door dikkertjes benaderd, dat gevoel is echter nog nooit in me opgekomen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat dat nog minutenlang blijft hangen. Gewoon een kort moment van verontwaardiging/belediging.
ik hoor je broeder, ik hoor je, de pijn die je ervaart is ondragelijk, feitelijk is dan ook alles toegestaan om wel aan je trekken te komen. Vrouwen vogelvrij verklaren zo alles oplossenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik heb dit één keer extreem gehad. Ik was 16 en wist niet echt hoe ik met de vrouwtjes om moest gaan. Op de één of andere manier had ik er echter wel een zover gekregen dat ik met haar mee naar huis kon. Op de bank lekker aan die tietjes zitten en na een tijdje schoof haar hand in mijn broek. Nu ben ik geen snelle dus heb aan 30 rukjes niet genoeg stopt ze er plots mee. Dus ik zeg wat doe je nu. Vond ze het allemaal geen goed idee. Kon ik dus mooi naar huis met blauwe ballen.
Vanaf die dag begon mijn haat tegen niet gewillige vrouwtjes.Vrouwen die niet snappen dsat ze door moeten gaan als ze ergens aan beginnen.
Als jij een politieke partij opricht krijg je mijn stem.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor je broeder, ik hoor je, de pijn die je ervaart is ondragelijk, feitelijk is dan ook alles toegestaan om wel aan je trekken te komen. Vrouwen vogelvrij verklaren zo alles oplossen
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee maar, leg het eens goed uit. Hoe in godsnaam kun je dat als be-le-di-gend ervaren?!?! Word ook wel eens door dikkertjes benaderd, dat gevoel is echter nog nooit in me opgekomen..
vrouwen als jij zouden ze het eerst vogelvrij moeten verklaren, stuck up bitchquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.
Deze vrouw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat ze mij op hun niveau inschatten. Ik zou nooit ingaan op hun avances, en blijkbaar verwachten zij dat wel. Dat vind ik beledigend.
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.quote:
Heb ik nu ook mensen beledigd ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.
Het maakt je onzeker he. Misschien ben je dan ook helemaal niet zo knap als je pretendeert..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
In dit geval niet, dus we kunnen het rustig aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Op sommige visies zouden ze de doodstraf moeten zetten. Ik zeg niet dat de hare zo een soort visie is, maar het is iets om over na te denken.
Ik zou niet eens avances maken ik benader je van achter pak je borstjes en rust mijn stijve penis tussen je billen. Eerst begin je een beetje te piepen maar door het spel van mijn handen ben je binnen luttele seconden tot aan je sokken toe nat. Ik fluister in je oor:''pssst meisje trek jij je broek eens uit' Je lacht verlegen eindelijk een echte man. Even schrik ik als ik tussen je benen en kloppende penis voel. Het zou toch niet denk ik. Ik knijp er in en voel mij meteen opgelucht als ik merk dat het mijn eigen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |