Nee alle vrouwen zijn hoeren. Daar heb ik respect voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen zijn hoeren. Ik heb geen respect voor hoeren en ook niet voor het beroep.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef vandermar het volgende:
Met een breezer zwaaien en TS ligt al op de rug.
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens/mannen die niet kunnen inschatten of een vrouw ze wel of niet leuk vindt.
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vinden
Wel als ze me stom vinden.
A ja dat lukt. B waarom zou je je beledigd voelen? In heel veel landen is het vrij normaal om vrouwen op straat aan te spreken en je ziet ook vaak dat Nederlandse vrouwen daar in die landen ook best vaak in meegaan. Dat iemand je op straat aanspreekt betekent niet dat ze je als een hoer zien hoor, slechts dat ze je mooi vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Taurus het volgende:
Wat ik nooit zo goed begrijp zijn mannen die op straat pogingen doen bij willekeurige vrouwen. Dan ben ik a. geneigd te denken dat het bij sommige vrouwen toch moet lukken, anders zouden ze niet steeds pogingen ondernemen, en b. beledigd dat ze mij blijkbaar als een dergelijke vrouw inschatten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.
Dit.quote:
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Piye het volgende:
[..]
A ja dat lukt. B waarom zou je je beledigd voelen? In heel veel landen is het vrij normaal om vrouwen op straat aan te spreken en je ziet ook vaak dat Nederlandse vrouwen daar in die landen ook best vaak in meegaan. Dat iemand je op straat aanspreekt betekent niet dat ze je als een hoer zien hoor, slechts dat ze je mooi vinden.
Want als het mooie mannen waren geweest, had je het prima gevonden natuurlijk. Dat ze je aanspreken bedoel ik, niet per se dat ze seks willen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Taurus het volgende:
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).
Op straat vind ik dat nog steeds verdacht, maar dat verbetert de situatie wel enigszins ja. Dat komt overigens nooit voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want als het mooie mannen waren geweest, had je het prima gevonden natuurlijk. Dat ze je aanspreken bedoel ik, niet per se dat ze seks willen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hier had ik vroeger ook altijd last van en er zijn dus ook geen fatsoenlijke onderzoeken naar gedaan. Nu ben ik een groot lezer en struin dan ook menig boekenplank af op zoek naar het perfecte boek. En ik kan vertellen dat ik het boek gevonden heb. De titel is Bonobo en het is geschreven door ene Lekre van Akterren. In dit boek ben ik erachter gekomen dat als een vrouwtje met dr rug naar je toestaat en dan een keer achteruit kijkt ze klaar voor ontvangst is. Echt een goed boek.
Nee, was ook een vrij ongenuanceerde post. Was dan ook vooral bedoeld voor de mannen die denken hoe meer je pusht, des te meer kans ze hebben. 'De aanhouder wint' zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik t ook nooit of ze me leuk vinden
Wel als ze me stom vinden.
Maar die lelijke kerels die jou aan spreken op straat, zien zichzelf niet als lelijk natuurlijk, anders zouden ze die moeite niet eens nemen. Misschien bestaat er in hun hoofd wel écht een kans op liefdesgeluk tussen hem en jou. En zo niet, dan vast wel tussen hem en de volgende vrouw die hij tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef Taurus het volgende:
Op straat vind ik dat nog steeds verdacht, maar dat verbetert de situatie wel enigszins ja. Dat komt overigens nooit voor.
En jij denkt dat mannen die jou op andere plekken aanspreken geen seks willen? En ja dat is nou eenmaal de vloek van je geslacht dat jij zo nu en dan aangesproken wordt door mannen die je niet leuk vindt. Ik vind het nogal onzinnig (en zwaar arrogant, want stel dat die lelijkerd het in zijn hoofd haalt dat hij jouw aandacht waard isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja en dat ze seks willen. Vaak zijn de heren zelf helemaal niet mooi/van enige status, vandaar dat ik me beledigd kan voelen (alsof ik me daartoe zou verlagen, snap je?).
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die lelijke kerels die jou aan spreken op straat, zien zichzelf niet als lelijk natuurlijk, anders zouden ze die moeite niet eens nemen. Misschien bestaat er in hun hoofd wel écht een kans op liefdesgeluk tussen hem en jou. En zo niet, dan vast wel tussen hem en de volgende vrouw die hij tegenkomt.
Of ze weten dat ze mediocre-at-best zijn, en schieten maar gewoon op alles wat beweegt en van de vrouwelijke overtuiging is. In dat geval hoef je je al helemaal niet beledigd te voelen, want het ging niet eens om jou persoonlijk..
Ook lelijke mensen hebben liefde nodig heur T.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord 'liefdesgeluk' niet in hen opkomt hoor. Ze zullen niet selectief zijn inderdaad, dat past wel bij het profiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |