Dat met die blinde heb ik eerder gelezen vandaag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet hij komt over als een asperger ofzo.. dan komt het door zijn handicap . een blinde die tegen je aanloopt doe je ook niets aan.
dan ben je iig niet blindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:02 schreef rolfson het volgende:
[..]
Dat met die blinde heb ik eerder gelezen vandaag.
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hm, nee, ik denk dat als ik mij gevleid zou voelen dat meer zou wijzen op mijn onzekerheid (behoefte aan bevestiging). Daarnaast denk ik dat mooie mannen het niet nodig hebben op straat vrouwen aan te spreken op dergelijke wijze.
leuke bijnaam voor je penisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.
Zo had ik dat laatst met een flikker en hoewel ik totaal niet op mannen val voelde ik mijn ego toch groeien.
Ik voel mij toch een beetje vies als mensen naar mijn kont kijken. Aan de andere kant had ik misschien gewoon beter moeten afvegen en geen witte broek aan moeten trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.
Zo had ik dat laatst met een flikker en hoewel ik totaal niet op mannen val voelde ik mijn ego toch groeien.
quote:
Je hebt gelijk, ik hoop voor je dat het niet uitgroeit naar homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad, want zo begint het vaak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
Je hebt gelijk, ik hoop voor je dat het niet uitgroeit naar homoseksualiteit.
Tuurlijk niet, homo ben je of dat ben je niet. Dat kan niet groeien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan dat soort gevoelens wel ontdekken in jezelf en leren accepteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, homo ben je of dat ben je niet. Dat kan niet groeien.
Gelukkig geen last van. Maar daar ging het in essentie ook niet over. Punt was eigenlijk dat ik niet mag klagen over het krijgen van aandacht en dat mijn ego daardoor wordt gestreeld. Daarbij maakt het mij niet uit of het nou van een man komt, van een knappe dame of een lelijk wijf. Buiten dat doet het verder weinig met me, al kun je het zo nu en dan wel handig gebruiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan dat soort gevoelens wel ontdekken in jezelf en leren accepteren.
Mannen zijn hoerenlopers en hoerenlopers zijn respectloosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef ABombali het volgende:
Vrouwen zijn hoeren, hoeren behoor je niet met respect te behandelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Maar daar ging het in essentie ook niet over. Punt was eigenlijk dat ik niet mag klagen over het krijgen van aandacht en dat mijn ego daardoor wordt gestreeld. Daarbij maakt het mij niet uit of het nou van een man komt, van een knappe dame of een lelijk wijf. Buiten dat doet het verder weinig met me, al kun je het zo nu en dan wel handig gebruiken.
Ik ben het volledig eens met jouw mening over de essentie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
whahaha ts doet net alsof ze ** lekkkaahhh is!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig. Zelfs als je zegt dat je geen interesse hebt blijven ze het proberen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een vriend heb om ervan af te zijn en zijn antwoord was: je vriendje hoeft het niet te weten.
Klacht lijkt me duidelijk.
Klacht 2: niet in slaap kunnen vallen om 2 uur
Wat is daar zo ontzettend dom aan? Het is toch zo, vriendjelief hoeft het toch ook niet te weten. Dat ligt aan ts.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
Wat een domme reactie ''je vriendje hoeft het niet te weten''
Ts scheld hem helemaal kapotttttttttttttttttt
raging boner activatedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:48 schreef NoWay. het volgende:
En ik ben 15 en ik drink geen alcohol dus ik ben ook geen slet voor drank ofzo. -_-
hoest met je trio?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
Wat een domme reactie ''je vriendje hoeft het niet te weten''
Ts scheld hem helemaal kapotttttttttttttttttt
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig. Zelfs als je zegt dat je geen interesse hebt blijven ze het proberen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een vriend heb om ervan af te zijn en zijn antwoord was: je vriendje hoeft het niet te weten.
Klacht lijkt me duidelijk.
Klacht 2: niet in slaap kunnen vallen om 2 uur
Zo iemand die tegen je doet alsof je speciaal bent, waarna je haar de volgende keer precies hetzelfde bij de persoon naast je ziet doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:33 schreef NoWay. het volgende:
Mijn probleem is dat ik het soort meisje ben waarbij je al heel snel denkt dat ze je leuk vind terwijl mijn gedrag gewoon is hoe ik ben en ik dus zo tegen iedereen doe. Ik vind het ook niet leuk om gemeen te doen, maar soms moet het anders kwets je jezelf.
Oh god ik praat onzin ik moet echt snel in slaap vallen. :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |