Je moet aardig doen niet verwarren met gebruik maken van jongens.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:55 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Zo iemand die tegen je doet alsof je speciaal bent, waarna je haar de volgende keer precies hetzelfde bij de persoon naast je ziet doen?
Vervelend is dat inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het tegenovergestelde gebeurt ook vaak genoeg; van die plakwijven die niet begrijpen dat je ze walgelijk vind en dat ze op moeten rotten.
Zo ken ik er één die mij vroeger altijd belachelijk maakte, nu ik een aantal jaar ouder ben en er stukken beter uitzie toont ze ineens interesse. Uiteraard ben ik een man van principes en negeer ik haar volledig, waardoor ze zich altijd geneigd voelt mijn aandacht te trekken door in mijn buurt te gaan staan en mij telkens aan te kijken of ik al aandacht aan haar schenk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het tegenovergestelde gebeurt ook vaak genoeg; van die plakwijven die niet begrijpen dat je ze walgelijk vind en dat ze op moeten rotten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grootse onzin. Raskallerij. Iedereen vind het namelijk leuk om gevleid te worden als iemand naar je kijkt, ongeacht hoe lelijk die persoon is. Als ik aandacht krijg van lelijke wijven ga ik er niet op in maar tegerlijkertijd voel je je toch een stukje beter.
Zo had ik dat laatst met een flikker en hoewel ik totaal niet op mannen val voelde ik mijn ego toch groeien.
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]?
Als heel lelijke mensen je ineens aandacht gaan geven en avances lijkt het net alsof je een league gezakt bent, dat is niet bepaald vleiend.
Ik snap haar wel.
Ja daarom dus. Als ze dat ineens wel durven denken ze blijkbaar dat ze kans maken. Daarom lijkt het dan net alsof je gedegradeerd bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.
Oh! Komt het daardoor dat ik niks durf te zeggen?!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lelijke mensen durven doorgaans niets te zeggen omdat ze weten dat ze toch geen kans maken. Desondanks kan je toch zien dat ze geïnteresseerd in je zijn en dat ik vind ergens toch wel leuk.
Eerst het idee geven dat je erin meegaat en dan hard weer neersabelen, dat is leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Zo ken ik er één die mij vroeger altijd belachelijk maakte, nu ik een aantal jaar ouder ben en er stukken beter uitzie toont ze ineens interesse. Uiteraard ben ik een man van principes en negeer ik haar volledig, waardoor ze zich altijd geneigd voelt mijn aandacht te trekken door in mijn buurt te gaan staan en mij telkens aan te kijken of ik al aandacht aan haar schenk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |