abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:06:27 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108605165
Kwamen ze bij WIDM er bij deze aflevering opeens achter dat ze te weinig beeld hadden ofzo? Buiten dat er nauwelijks spel te zien was (wel een leuke eerste opdracht), konden ze blijkbaar ook niet de laatste tien minuten vol maken.

En dat terugblikken is nog daar aan toe, maar dat wordt volgende week doodleuk herhaald. Het meest vervelende van vorig jaar, vond ik nog wel dat er nauwelijks iets te zien was bij de reünie aflevering. Daar ging het vooral heel veel over de andere kandidaten en de beleving van de mol.

Ik denk dat er dit jaar weer heel lang stilgestaan wordt bij de actie van William (jokers niet inzetten), Maarten's theorie, Tim's onhandigheid en Frits manier van spelen. Om maar even wat dwarsstraten te noemen.

Bij de reünie aflevering wil ik gewoon van alle (of als het niet anders kan, bijna alle) opdrachten zien, wat de mol daar gedaan heeft en wat er aan voorkennis was. Ik weet wel dat ze dat in andere jaren ook niet bij elke opdracht deden, maar vorig jaar was wel heel summier. Ik hoop echt dat ze veel gaan laten zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:06:39 #52
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_108605177
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Westsidee het volgende:
Als Anne-Marie de mol is dan baal ik wel, omdat ik vanaf minuut 1 op haar zat, maar door t lezen van dit forum na 3 afleveringen toch naar Liesbeth ben geswitcht. Ik hoop maar dat 't laatste shot expres misleidend is, want anders is t wel heel slecht gemonteerd. (vorig jaar verraadde het laatste shot wel dat Art gewonnen had, dus dat beloofd niet veel goeds)
Oei! Ik vrees toch echt voor je... ik verdenk Anne-Marie ook al vanaf het begin en ze is het écht wel hoor. :o

Echt knap (en vreemd in mijn ogen) dat van de kijkers zo weinig mensen haar verdenken. Knap van de makers en de mol.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:09:24 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108605324
Het is toch helemaal niet zeker dat Anne-Marie het vlot geraakt heeft? En het zou ook nog kunnen, dat het per ongeluk was. Dus als ze de mol is hoeft het helemaal niet te betekenen dat ze het meeste geld verdient heeft.

En dat zeg ik niet om mijn eigen mol te beschermen, want ik zit (na Tim) op Liesbeth en denk eigenlijk alleen doordat de andere twee op haar zitten dat het Anne-Marie is.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108605331
mn gevoel zegt toch liesbeth.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:09:39 #55
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108605337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Anne-Marie werd al vanaf het begin door verschillende mensen verdacht.
En ze heeft veel geld in de pot gebracht en dat hoort een mol juist niet te doen.

Ik hoop dat Liesbeth de mol is.
Ik verdacht haar pas sinds de vorige aflevering :P Mijn opinie dan ook.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:10:13 #56
1986 Jane
pi_108605370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Redefine het volgende:
Ik weet wel dat ze dat in andere jaren ook niet bij elke opdracht deden, maar vorig jaar was wel heel summier. I
Patrick had als mol ook gewoon niks gedaan. :')
Vreselijk seizoen vorig jaar. :{w
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:11:30 #57
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108605448
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Jane het volgende:

[..]

En Art was een nepmol, verschrikkelijk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_108605537
quote:

[..]

Patrick vond ik wel een leuke mol, zelf heel blij zijn met een vrijstelling. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_108605698
quote:

[..]

Nou dat vond ik ook, het was zo doorzichtig.
know'm sayin?
word? word.
pi_108605736
Blablablabla... niemand weet wie de mol is, we horen het volgende week :P
Only the strong survive
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:16:34 #61
1986 Jane
pi_108605742
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Felagund het volgende:

[..]

Patrick vond ik wel een leuke mol, zelf heel blij zijn met een vrijstelling. :D
Ik heb alle seizoenen WIDM gevolgd en de meeste buitenlandse series gezien, maar ik vond het vorige seizoen zó slecht, dat ik daardoor de eerste aflevering van dit seizoen maar met een half oog gekeken heb. Ik wist niet eens of ik het wel ging volgen.

Gelukkig is het weer goed gekomen, want ik heb me dit seizoen meer vermaakt dan in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. :) ^O^ En dan maakt het niet eens uit of ik de mol wel of niet goed heb, want ik weet dat wie het ook is, het in ieder geval geen Patrick II zal worden. B-)
pi_108605830
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb alle seizoenen WIDM gevolgd en de meeste buitenlandse series gezien, maar ik vond het vorige seizoen zo slecht, dat ik daardoor de eerste aflevering van dit seizoen maar met een half oog gekeken heb. Ik wist niet eens of ik het wel ging volgen.

Gelukkig is het weer goed gekomen, want ik heb me meer vermaakt dan in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. :)
Ik vond dit seizoen juist het minste van allemaal, qua opdrachten/kandidaten. Wie de mol ook is, behalve misschien als Hadwych het is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:20:11 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108605940
Ik vond seizoen 11 10x beter dan seizoen 10. Veel vervelende kandidaten en een slechte mol dat jaar.
Al was seizoen 7 met de veel te duidelijke hints en de vreselijke Nadja Hüpscher ook helemaal niks.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:21:00 #64
1986 Jane
pi_108605984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik vond dit seizoen juist het minste van allemaal, qua opdrachten/kandidaten. Wie de mol ook is, behalve misschien als Hadwych het is.
Dan hebben we een andere smaak, denk ik.
Het ergste vind ik mollen die achteraf nauwelijks gesaboteerd blijken te hebben 'omdat het niet hoefde', o.i.d.. En vorig jaar kwam daar dan ook nog bij dat er dingen gebeurden die n.m.m. over de grens van de (toch zeer ruime) spelregels gingen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:21:01 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108605985
Anne-Marie overigens met haar opmerking over het eindbedrag, mooi bedrag toch :') . Als ze dit als mol zegt, vind ik het een goede opmerking. Maar als kandidaat zou het wel typerend zijn, voor de huidige mentaliteit van de kandidaten. Tevreden zijn met ruim 12.000 terwijl het er ook makkelijk ruim 23.000 konden zijn (puur door de onderhandelingsopdracht). En als ze wat meer hun best doen, kan het met gemak richting de 30.000, zelfs met een goede mol.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:21:33 #66
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108606015
Ik merk dat de groep heel veel doet. De seizoenen die me echt bij staan zijn de seizoenen waar de groep leuk was. En met leuk bedoel ik dan niet vriendschappelijk, maar lekker backstabben en katten. Dát is het leukste.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:01 #67
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108606035
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Redefine het volgende:
Anne-Marie overigens met haar opmerking over het eindbedrag, mooi bedrag toch :') . Als ze dit als mol zegt, vind ik het een goede opmerking. Maar als kandidaat zou het wel typerend zijn, voor de huidige mentaliteit van de kandidaten. Tevreden zijn met ruim 12.000 terwijl het er ook makkelijk ruim 23.000 konden zijn (puur door de onderhandelingsopdracht). En als ze wat meer hun best doen, kan het met gemak richting de 30.000, zelfs met een goede mol.
En ook die gezelligheid met de groep. Ik hoop echt op wat fellere kandidaten volgend jaar, die een beetje op elkaar katten en wat meer hun best doen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:38 #68
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108606072
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik merk dat de groep heel veel doet. De seizoenen die me echt bij staan zijn de seizoenen waar de groep leuk was. En met leuk bedoel ik dan niet vriendschappelijk, maar lekker backstabben en katten. Dát is het leukste.
Dit.
Lekker jokers van elkaar stelen en zo. _O_
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:39 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606075
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Het ergste vind ik mollen die achteraf nauwelijks gesaboteerd blijken te hebben 'omdat het niet hoefde', o.i.d.. En vorig jaar kwam daar dan ook nog bij dat er dingen gebeurden die n.m.m. over de grens van de (toch zeer ruime) spelregels gingen.
De opmerking: 'Ja, toen heb ik zelf maar even niks gedaan, want het ging toch al mis', zouden eigenlijk in het woordenboek van WIDM niet mogen bestaan.

Bedoel je met het oprekken van de spelregels, het door Patrick weggeven van de jokers aan Art?
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:50 #70
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108606091
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Kandidaten die molboekjes en jokers jatten. })
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:23:28 #71
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108606140
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

De opmerking: 'Ja, toen heb ik zelf maar even niks gedaan, want het ging toch al mis', zouden eigenlijk in het woordenboek van WIDM niet mogen bestaan.

Bedoel je met het oprekken van de spelregels, het door Patrick weggeven van de jokers aan Art?
Ja, Art had hierdoor wel voordeel.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:23:52 #72
1986 Jane
pi_108606163
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

En ook die gezelligheid met de groep. Ik hoop echt op wat fellere kandidaten volgend jaar, die een beetje op elkaar katten en wat meer hun best doen.
Die gezelligheid hoeft van mij ook niet zo, maar het allerergste vind ik als het zó gezellig is dat de mol vergeet te saboteren.
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 22:24:02 #73
42184 crew  DaMart
pi_108606171
Overigens mis ik dit seizoen ook wel een beetje de opdracht waarvan pas bij de ontknoping duidelijk wordt of er geld mee is verdiend, omdat die afhankelijk is van of de mol al dan niet iets heeft gedaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:24:12 #74
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108606182
Ooh Hadewych, you foxy chick _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:24:13 #75
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108606183
quote:

[..]

Vanwege één onterechte joker?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:25:02 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606222
Hoe de groep het doet is inderdaad belangrijk. Maar ik mis toch zelf vooral de ingenieuze opdrachten. En/of opdrachten waar twee groepen echt van elkaar worden ingedeeld. Het zit tegenwoordig allemaal zo eenvoudig in elkaar die opdrachten. Het mag allemaal niet te moeilijk zijn :r

Dit zie je trouwens ook al terug bij Expeditie Robinson. Alles moet tegenwoordig dumbed down zijn |:(
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:25:44 #77
1986 Jane
pi_108606266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:

Dat en die hele nepopdracht waarin Patrick zijn vrijstelling won.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:25:45 #78
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108606267
WIDM moet gewoon weer met 'gewone mensen'.

Enige programma waarvoor ik mij zou opgeven...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_108606278
De groep is zeker belangrijk voor het slagen van een seizoen. In dit geval vond ik de groep erg leuk.
Wat minder alleen vond ik de opdrachten, er waren er weinig echt geniale doordachte opdrachten met meerdere groepen die bijvoorbeeld iets aan elkaar moesten doorgeven waardoor het uiteindelijk helemaal mis ging. :D
Nu vielen de opdrachten toch wat tegen.

Al met al toch leuk seizoen, beter dan de twee vorige voor mij.

En iets minder vrijstellingen en jokers, gewoon vechten voor je plek!
  Redactie Sport donderdag 1 maart 2012 @ 22:26:09 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_108606285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond seizoen 11 10x beter dan seizoen 10. Veel vervelende kandidaten en een slechte mol dat jaar.
Al was seizoen 7 met de veel te duidelijke hints en de vreselijke Nadja Hüpscher ook helemaal niks.
Seizoen 7 was inderdaad dramatisch met Nadja Hupscher als dieptepunt. Seizoen 3 en 8 zijn mijn persoonlijke favoriet. Hierin zat een grote mindfuck-factor door de hele serie heen. Dat had deze ook. Jammer dat de BN-ers veelal irritant waren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:27:01 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Vanwege één onterechte joker?
Het is meer waarvoor die joker stond. Patrick gaf Art die joker om zelf overeind te houden. Hij had iemand nodig die (als nepmol) de wind uit de zeilen haalde.

Verder heeft Art heel veel voordeel gehaald uit die joker. Zelf kans om door te gaan. En vergeet niet dat hij voor die actie totaal op iemand anders zat en daarna opeens op Patrick is gaan zitten.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:28:15 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606410
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat en die hele nepopdracht waarin Patrick zijn vrijstelling won.
Hoewel ik die opdracht vrij flauw vond, was dat nog niet zo erg.

Dit jaar kan er overigens nog een groter dieptepunt zijn, als de Mol de stemmen bij de onderhandeling mocht veranderen. Maar ik verwacht niet dat ze zó diep zijn gezonken.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:28:35 #83
1986 Jane
pi_108606436
Vorig seizoen: onterechte joker + neploting + nepopdracht :r
pi_108606437
Vind wel dat iedereen teveel vriendjes is met elkaar, alleen Hadewych is fel en Liesbeth een beetje, verder komen ze er om vrienden te maken, maar je zou er moeten komen om te winnen.... Zoals Dio alleen maar grappig deed enzo, dat is zo typisch vind ik
Only the strong survive
pi_108606451
quote:

[..]

Daarom vind ik juist dit jaar tegenvallend, of de mol is obvious (Liesbeth), of ze heeft zelf vrij weinig gedaan. Dat van de joker vorig jaar vond ik wel jammer idd.
Album top 100 2024
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:29:29 #86
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108606493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef TheGOAT het volgende:
Vind wel dat iedereen teveel vriendjes is met elkaar, alleen Hadewych is fel en Liesbeth een beetje, verder komen ze er om vrienden te maken, maar je zou er moeten komen om te winnen.... Zoals Dio alleen maar grappig deed enzo, dat is zo typisch vind ik
Anne Marie is juist de enige die het slim speelt, gewoon beetje lullen met iedereen maar toch afstandelijk blijven en niet iedereen in je boek laten neuzen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:29:38 #87
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108606500
Antwoord op de vraag wat ze dronk. :P

Hademini twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:37:43 Dat was alcoholvrij bier mensen #widm reageer retweet
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:30:03 #88
1986 Jane
pi_108606527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Daarom vind ik juist dit jaar tegenvallend, of de mol is obvious (Liesbeth), of ze heeft zelf vrij weinig gedaan. Dat van de joker vorig jaar vond ik wel jammer idd.
Ik verwacht anders dat Anne-Marie (mijn mol) vrij veel gedaan heeft. Maar blijkbaar niet zo duidelijk voor de kijker (wel voor de kandidaten). ;)
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:31:45 #89
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108606648
AM sloeg ook wel heel obvious af waar ze onder die tunnel door moest. :')
pi_108606667
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik verwacht anders dat Anne-Marie (mijn mol) vrij veel gedaan heeft. Maar blijkbaar niet zo duidelijk voor de kijker (wel voor de kandidaten). ;)
Ze heeft het meeste geld binnengehaald van de finalisten, door haar slaagde de laatste opdracht nog. Dus ik zou haar een niet zo'n goede mol vinden.
Album top 100 2024
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:32:33 #91
1986 Jane
pi_108606698
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is meer waarvoor die joker stond. Patrick gaf Art die joker om zelf overeind te houden. Hij had iemand nodig die (als nepmol) de wind uit de zeilen haalde.

Verder heeft Art heel veel voordeel gehaald uit die joker. Zelf kans om door te gaan. En vergeet niet dat hij voor die actie totaal op iemand anders zat en daarna opeens op Patrick is gaan zitten.
Ik vraag me ook nog steeds af of de Avro daar een vinger in de pap heeft gehad. WIDM als platform gebruiken om je nieuwe 'ster' te lanceren. Dan mag hij er natuurlijk niet te snel uitgaan.

Maar goed, genoeg over vorig jaar. Dit jaar is wel goed, imho. ^O^
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:32:47 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606709
Als het aan mij ligt (maar dat ligt het niet) moeten ze volgend jaar een keuze maken uit willekeurige kandidaten, d.w.z. dat iedereen mee mag doen, bekend en onbekend. Een alternatief hiervoor is, dat de bn'ers beter gescreend worden, zodat ze echt tot kandidaten komen die willen.

Of ze moeten de herverdeling van het geld gaan aanpakken. Dat kan door hogere bedragen, grotere risico's (mislukken=geld uit de pot), geen vrijstellingen meer, meer mogelijkheden om geld te verdienen en vooral geen suffe manieren om geld te verdienen.

Maar ja dit is natuurlijk wel een zestien miljoen bondscoaches opmerking.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:33:09 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108606736
Zal Hademini de mol zijn? Zo te zien aan het einde van de uitzending..
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:34:29 #94
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108606805
quote:
5s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal Hademini de mol zijn? Zo te zien aan het einde van de uitzending..
Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik denk zelf door dat beeld juist dat ze de winnares is. Bovendien zou ze als mol, voor het eerst sinds seizoen een (ik dacht zelfs nooit, maar het blijkt anders), dat niemand de mol goed heeft.
  Redactie Sport donderdag 1 maart 2012 @ 22:35:04 #95
pi_108606839
Vond Hadewych bij de zoekopdracht verdacht.. had de hele tijd de telefoon vast, Liesbeth antwoordde naar behoren en A-M kwam vaak met de juiste gedachten.
pi_108606842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Redefine het volgende:
Als het aan mij ligt (maar dat ligt het niet) moeten ze volgend jaar een keuze maken uit willekeurige kandidaten, d.w.z. dat iedereen mee mag doen, bekend en onbekend. Een alternatief hiervoor is, dat de bn'ers beter gescreend worden, zodat ze echt tot kandidaten komen die willen.

Of ze moeten de herverdeling van het geld gaan aanpakken. Dat kan door hogere bedragen, grotere risico's (mislukken=geld uit de pot), geen vrijstellingen meer, meer mogelijkheden om geld te verdienen en vooral geen suffe manieren om geld te verdienen.

Maar ja dit is natuurlijk wel een zestien miljoen bondscoaches opmerking.
Die opdracht in IJsland waar ze konden kiezen tussen een joker of +1000 euro, dat is gewoon belachelijk en tijdverspilling. Gooi er dan nog een leuke opdracht in. :{
pi_108606843
Heb de reacties nog niet doorgelezen, maar ik neem aan dat iedereen het erover eens is dat Hade niet de verliezer is volgende week (zelf denk ik dat ze gewonnen heeft)?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108606849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik denk zelf door dat beeld juist dat ze de winnares is. Bovendien zou ze als mol, voor het eerst sinds seizoen een (ik dacht zelfs nooit, maar het blijkt anders), dat niemand de mol goed heeft.
Nee, dat zou de eerste keer zijn. Dan is ze eigenlijk de morele winnaar. Ergens hoop ik daarop, zou het toch nog een leuke afsluiting zijn.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 1 maart 2012 @ 22:35:47 #99
pi_108606878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef BobW het volgende:

[..]

Die opdracht in IJsland waar ze konden kiezen tussen een joker of +1000 euro, dat is gewoon belachelijk en tijdverspilling. Gooi er dan nog een leuke opdracht in. :{
Jokeropdrachten zijn bijna nooit spannend.. dat soort opdrachten moeten er zo nu en dan tussen.
pi_108606880
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb de reacties nog niet doorgelezen, maar ik neem aan dat iedereen het erover eens is dat Hade niet de verliezer is volgende week (zelf denk ik dat ze gewonnen heeft)?
Hadewych winnaar, Anne-Marie Mol, Liesbeth verliezer. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')