Dat en die hele nepopdracht waarin Patrick zijn vrijstelling won.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
Bedoel je met het oprekken van de spelregels, het door Patrick weggeven van de jokers aan Art?
Seizoen 7 was inderdaad dramatisch met Nadja Hupscher als dieptepunt. Seizoen 3 en 8 zijn mijn persoonlijke favoriet. Hierin zat een grote mindfuck-factor door de hele serie heen. Dat had deze ook. Jammer dat de BN-ers veelal irritant waren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond seizoen 11 10x beter dan seizoen 10. Veel vervelende kandidaten en een slechte mol dat jaar.
Al was seizoen 7 met de veel te duidelijke hints en de vreselijke Nadja Hüpscher ook helemaal niks.
Het is meer waarvoor die joker stond. Patrick gaf Art die joker om zelf overeind te houden. Hij had iemand nodig die (als nepmol) de wind uit de zeilen haalde.quote:
Hoewel ik die opdracht vrij flauw vond, was dat nog niet zo erg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat en die hele nepopdracht waarin Patrick zijn vrijstelling won.
Daarom vind ik juist dit jaar tegenvallend, of de mol is obvious (Liesbeth), of ze heeft zelf vrij weinig gedaan. Dat van de joker vorig jaar vond ik wel jammer idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere smaak, denk ik.
Het ergste vind ik mollen die achteraf nauwelijks gesaboteerd blijken te hebben 'omdat het niet hoefde', o.i.d.. En vorig jaar kwam daar dan ook nog bij dat er dingen gebeurden die n.m.m. over de grens van de (toch zeer ruime) spelregels gingen.
Anne Marie is juist de enige die het slim speelt, gewoon beetje lullen met iedereen maar toch afstandelijk blijven en niet iedereen in je boek laten neuzen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef TheGOAT het volgende:
Vind wel dat iedereen teveel vriendjes is met elkaar, alleen Hadewych is fel en Liesbeth een beetje, verder komen ze er om vrienden te maken, maar je zou er moeten komen om te winnen.... Zoals Dio alleen maar grappig deed enzo, dat is zo typisch vind ik
twitter:Hademini twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:37:43Dat was alcoholvrij bier mensen #widm reageer retweet
Ik verwacht anders dat Anne-Marie (mijn mol) vrij veel gedaan heeft. Maar blijkbaar niet zo duidelijk voor de kijker (wel voor de kandidaten).quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom vind ik juist dit jaar tegenvallend, of de mol is obvious (Liesbeth), of ze heeft zelf vrij weinig gedaan. Dat van de joker vorig jaar vond ik wel jammer idd.
Ze heeft het meeste geld binnengehaald van de finalisten, door haar slaagde de laatste opdracht nog. Dus ik zou haar een niet zo'n goede mol vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik verwacht anders dat Anne-Marie (mijn mol) vrij veel gedaan heeft. Maar blijkbaar niet zo duidelijk voor de kijker (wel voor de kandidaten).
Ik vraag me ook nog steeds af of de Avro daar een vinger in de pap heeft gehad. WIDM als platform gebruiken om je nieuwe 'ster' te lanceren. Dan mag hij er natuurlijk niet te snel uitgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is meer waarvoor die joker stond. Patrick gaf Art die joker om zelf overeind te houden. Hij had iemand nodig die (als nepmol) de wind uit de zeilen haalde.
Verder heeft Art heel veel voordeel gehaald uit die joker. Zelf kans om door te gaan. En vergeet niet dat hij voor die actie totaal op iemand anders zat en daarna opeens op Patrick is gaan zitten.
Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik denk zelf door dat beeld juist dat ze de winnares is. Bovendien zou ze als mol, voor het eerst sinds seizoen een (ik dacht zelfs nooit, maar het blijkt anders), dat niemand de mol goed heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal Hademini de mol zijn? Zo te zien aan het einde van de uitzending..
Die opdracht in IJsland waar ze konden kiezen tussen een joker of +1000 euro, dat is gewoon belachelijk en tijdverspilling. Gooi er dan nog een leuke opdracht in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Redefine het volgende:
Als het aan mij ligt (maar dat ligt het niet) moeten ze volgend jaar een keuze maken uit willekeurige kandidaten, d.w.z. dat iedereen mee mag doen, bekend en onbekend. Een alternatief hiervoor is, dat de bn'ers beter gescreend worden, zodat ze echt tot kandidaten komen die willen.
Of ze moeten de herverdeling van het geld gaan aanpakken. Dat kan door hogere bedragen, grotere risico's (mislukken=geld uit de pot), geen vrijstellingen meer, meer mogelijkheden om geld te verdienen en vooral geen suffe manieren om geld te verdienen.
Maar ja dit is natuurlijk wel een zestien miljoen bondscoaches opmerking.
Nee, dat zou de eerste keer zijn. Dan is ze eigenlijk de morele winnaar. Ergens hoop ik daarop, zou het toch nog een leuke afsluiting zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik denk zelf door dat beeld juist dat ze de winnares is. Bovendien zou ze als mol, voor het eerst sinds seizoen een (ik dacht zelfs nooit, maar het blijkt anders), dat niemand de mol goed heeft.
Jokeropdrachten zijn bijna nooit spannend.. dat soort opdrachten moeten er zo nu en dan tussen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Die opdracht in IJsland waar ze konden kiezen tussen een joker of +1000 euro, dat is gewoon belachelijk en tijdverspilling. Gooi er dan nog een leuke opdracht in.
Hadewych winnaar, Anne-Marie Mol, Liesbeth verliezer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb de reacties nog niet doorgelezen, maar ik neem aan dat iedereen het erover eens is dat Hade niet de verliezer is volgende week (zelf denk ik dat ze gewonnen heeft)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |