Oei! Ik vrees toch echt voor je... ik verdenk Anne-Marie ook al vanaf het begin en ze is het écht wel hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Westsidee het volgende:
Als Anne-Marie de mol is dan baal ik wel, omdat ik vanaf minuut 1 op haar zat, maar door t lezen van dit forum na 3 afleveringen toch naar Liesbeth ben geswitcht. Ik hoop maar dat 't laatste shot expres misleidend is, want anders is t wel heel slecht gemonteerd. (vorig jaar verraadde het laatste shot wel dat Art gewonnen had, dus dat beloofd niet veel goeds)
Ik verdacht haar pas sinds de vorige afleveringquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anne-Marie werd al vanaf het begin door verschillende mensen verdacht.
En ze heeft veel geld in de pot gebracht en dat hoort een mol juist niet te doen.
Ik hoop dat Liesbeth de mol is.
Patrick had als mol ook gewoon niks gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Redefine het volgende:
Ik weet wel dat ze dat in andere jaren ook niet bij elke opdracht deden, maar vorig jaar was wel heel summier. I
En Art was een nepmol, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Patrick had als mol ook gewoon niks gedaan.
Vreselijk seizoen vorig jaar.
Patrick vond ik wel een leuke mol, zelf heel blij zijn met een vrijstelling.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou dat vond ik ook, het was zo doorzichtig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen WIDM gevolgd en de meeste buitenlandse series gezien, maar ik vond het vorige seizoen zó slecht, dat ik daardoor de eerste aflevering van dit seizoen maar met een half oog gekeken heb. Ik wist niet eens of ik het wel ging volgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Patrick vond ik wel een leuke mol, zelf heel blij zijn met een vrijstelling.
Ik vond dit seizoen juist het minste van allemaal, qua opdrachten/kandidaten. Wie de mol ook is, behalve misschien als Hadwych het is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen WIDM gevolgd en de meeste buitenlandse series gezien, maar ik vond het vorige seizoen zo slecht, dat ik daardoor de eerste aflevering van dit seizoen maar met een half oog gekeken heb. Ik wist niet eens of ik het wel ging volgen.
Gelukkig is het weer goed gekomen, want ik heb me meer vermaakt dan in de vorige 3 seizoenen bij elkaar.
Dan hebben we een andere smaak, denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond dit seizoen juist het minste van allemaal, qua opdrachten/kandidaten. Wie de mol ook is, behalve misschien als Hadwych het is.
En ook die gezelligheid met de groep. Ik hoop echt op wat fellere kandidaten volgend jaar, die een beetje op elkaar katten en wat meer hun best doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Redefine het volgende:
Anne-Marie overigens met haar opmerking over het eindbedrag, mooi bedrag toch. Als ze dit als mol zegt, vind ik het een goede opmerking. Maar als kandidaat zou het wel typerend zijn, voor de huidige mentaliteit van de kandidaten. Tevreden zijn met ruim 12.000 terwijl het er ook makkelijk ruim 23.000 konden zijn (puur door de onderhandelingsopdracht). En als ze wat meer hun best doen, kan het met gemak richting de 30.000, zelfs met een goede mol.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik merk dat de groep heel veel doet. De seizoenen die me echt bij staan zijn de seizoenen waar de groep leuk was. En met leuk bedoel ik dan niet vriendschappelijk, maar lekker backstabben en katten. Dát is het leukste.
De opmerking: 'Ja, toen heb ik zelf maar even niks gedaan, want het ging toch al mis', zouden eigenlijk in het woordenboek van WIDM niet mogen bestaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere smaak, denk ik.
Het ergste vind ik mollen die achteraf nauwelijks gesaboteerd blijken te hebben 'omdat het niet hoefde', o.i.d.. En vorig jaar kwam daar dan ook nog bij dat er dingen gebeurden die n.m.m. over de grens van de (toch zeer ruime) spelregels gingen.
Kandidaten die molboekjes en jokers jatten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik merk dat de groep heel veel doet. De seizoenen die me echt bij staan zijn de seizoenen waar de groep leuk was. En met leuk bedoel ik dan niet vriendschappelijk, maar lekker backstabben en katten. Dát is het leukste.
Ja, Art had hierdoor wel voordeel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De opmerking: 'Ja, toen heb ik zelf maar even niks gedaan, want het ging toch al mis', zouden eigenlijk in het woordenboek van WIDM niet mogen bestaan.
Bedoel je met het oprekken van de spelregels, het door Patrick weggeven van de jokers aan Art?
Die gezelligheid hoeft van mij ook niet zo, maar het allerergste vind ik als het zó gezellig is dat de mol vergeet te saboteren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En ook die gezelligheid met de groep. Ik hoop echt op wat fellere kandidaten volgend jaar, die een beetje op elkaar katten en wat meer hun best doen.
Vanwege één onterechte joker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere smaak, denk ik.
Het ergste vind ik mollen die achteraf nauwelijks gesaboteerd blijken te hebben 'omdat het niet hoefde', o.i.d.. En vorig jaar kwam daar dan ook nog bij dat er dingen gebeurden die n.m.m. over de grens van de (toch zeer ruime) spelregels gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |