Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.quote:
Ik kan er niets aan doen weetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.![]()
Waarom hebben alle leuke meisjes een vriend?
Nah, ik zou niet bij Myra passen en vice versa.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Is natuurlijk stiekem wat iedere man in dit topic wil.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.![]()
Graag patjen.quote:
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.quote:
omg een kattenmannetje ipv kattenvrouwtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.
Ik heb ook een kattenspaarplan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.
Hey als ik het kan en Capstan ook dan kan jij het zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gisteren zijn veel van mijn haren verloren gegaan omdat het ook ging krullen bij mij. Daar heb ik een pesthekel aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag patjen.
Ik ben er wel achter hoe belangrijk haartjes zijn. Socios heeft zijn haar korter.weg schattige krulletjes. Zonde zonde zonde.
Je moet gewoon van die gratis katten nemen. Zijn misschien niet de mooiste, maar vaak wel de liefste.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ik heb heel sexy borsthaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag patjen.
Ik ben er wel achter hoe belangrijk haartjes zijn. Socios heeft zijn haar korter.weg schattige krulletjes. Zonde zonde zonde.
Ja, dat moest ik van Myr doen want ik ben dusdanig kansarm dat ik mijn heil moet zoeken in katten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg een kattenmannetje ipv kattenvrouwtje
Ik heb nog geen korting kunnen bedingen. Een soort van koop er 10, krijg er 11. Lijkt me gunstig.quote:
Dan kan ik heel geil de slakkenpenis laten zien. Omnomnom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey als ik het kan en Capstan ook dan kan jij het zekerwie wil er nu geen biologie praktijk van jou krijgen
Maar die hebben vaak gedragsproblemen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet gewoon van die gratis katten nemen. Zijn misschien niet de mooiste, maar vaak wel de liefste.
Wij haalde onze katten altijd uit het asiel, die gingen na een jaar dood.Behalve de laatste, die was als zwerfkatje binnengekomen in het asiel en is nu al 10 jaar bij mij.
Of de dochter van je baas echt een schatje vinden.. Das niet zo handig ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik van Myr doen want ik ben dusdanig kansarm dat ik mijn heil moet zoeken in katten.
Goed uitgangspuntquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.
Dat is balen Jofu. Je kunt haar niet overhalen dat jij de betere partij bent?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de dochter van je baas echt een schatje vinden.. Das niet zo handig ookZeker niet nu ze bij papa is komen werken
En een vriend heeft die groot en breed is en schipper is
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.
Ik ben wel eens op een random bruiloft naar binnen gelopen in Rome. Een vriend en ik staan daar op van die foto'squote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Of kaneel naar bruiloften gaan want van een bruiloft komt een bruiloft
Een wijze dichter sprak eens:quote:
Altijd situaties positief bekijken hequote:
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.
(geen plaatjes van katten in dozen nu graag)
bezet worden... --> bezeten zijn..?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter sprak eens:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt.
Getekend heloefspear
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is balen Jofu. Je kunt haar niet overhalen dat jij de betere partij bent?
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.
(geen plaatjes van katten in dozen nu graag)
Je weet het niet inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bezet worden... --> bezeten zijn..?
watskeburt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindt![]()
Maar irritant is het wel.. Zeker omdat ze ook altijd zo vriendelijk terug lacht.. Dat deed ze zelfs al toen ik haar de eerste keer zag op een bedrijfsfeest..
Helemaal sinds ik d'r opving omdat ze bijna van de trap af flikkerde toen ze achter d'r kleine nichtje aan rende op van die slippertjes/sandaaltjes..
Lees een paar posts terugquote:
Ehm, dat zijn dingen die hebben niet zoveel met elkaar te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bezet worden... --> bezeten zijn..?
Ik zal de voor de hand liggende penisgrap achterwege laten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter sprak eens:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt.
Getekend heloefspear
Ahhh, wel lief.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindt![]()
Maar irritant is het wel.. Zeker omdat ze ook altijd zo vriendelijk terug lacht.. Dat deed ze zelfs al toen ik haar de eerste keer zag op een bedrijfsfeest..
Helemaal sinds ik d'r opving omdat ze bijna van de trap af flikkerde toen ze achter d'r kleine nichtje aan rende op van die slippertjes/sandaaltjes..
je weet maar nooit u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn dingen die hebben niet zoveel met elkaar te maken.
Briljantquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een geniaal plan...
Vrouwkes hosselen in het asiel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey hai hallo hey
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
over welk asiel hebben we t?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een geniaal plan...
Vrouwkes hosselen in het asiel!
*proest*quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over welk asiel hebben we t?
Katten asiel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het maar ffquote:
Bij de Jumbo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Weet niet, waar haal jij je katten?
van een flat, true story u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Ze gingen er vrouwtjes hosselen, geen katten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met jequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ghehehequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met je
dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze gingen er vrouwtjes hosselen, geen katten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
je was me voorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met je
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook natuurlijkIk heb in een asielzoekerscentrum gewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtjequote:
hoe datquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in een asielzoekerscentrum gewoond.
Een wijze dichter herzag zijn uitspraak:quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal de voor de hand liggende penisgrap achterwege laten.
Maar ik heb nog een toevoeging:
Of ze vallen niet op mannen
Die kans is wel heel minimaal hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtje
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daarquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kans is wel heel minimaal hoor..
De kans is groter dat jij een leuke vrouw in je bus hebt inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kans is wel heel minimaal hoor..
ghehehe vrijwel nooit... alsof t normaal zou zijn als je er dagelijks langsloopt om iets leuks te scoren hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daar
maar ik kom er vrijwel nooit dus ja
Misschien dan wel ja. Maar er zijn geen asielzoekers uit Zweden ofzo zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtje
Hadden ze verbouwd tot Studententerrein. Kan er nu geen mooi plaatje van vinden helaas.quote:
Deze onderteken ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter herzag zijn uitspraak:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt. Of xe vallen niet op mannen.
Getekend heloefspear
nee hoor, er zijn meer hetero meisjes dan lesbische/bi's..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind dat lesbische gedoe maar al te geil, maar eigenlijk boycot ik mezelf er mee...
Aangezien ik graag ook een meisje wil en mijn keuze op die manier afneemt...
Verdomme,
miss ook wel, mits mooie zweedse damequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dan wel ja. Maar er zijn geen asielzoekers uit Zweden ofzo zeker?
[..]
Hadden ze verbouwd tot Studententerrein. Kan er nu geen mooi plaatje van vinden helaas.
[..]
Deze onderteken ik.
Ik ben een wijfman in nette kleren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn meer hetero meisjes dan lesbische/bi's..
mijn "keuzes" zijn aanzienlijk minder groot
al helemaal als je je bedenkt dat ik niet op een manwijf in een houthakkersblouse zit te wachten en daar zijn er veel van
Nah, niet overal hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daar
maar ik kom er vrijwel nooit dus ja
is metroman dan geen betere term? wijfman = wijverig = niet goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een wijfman in nette kleren.
Lelijkerds hoeven niet te solliciteren hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss ook wel, mits mooie zweedse dame
ok touché.. waar ik woon kom ik vrijwel nooit wat leuks tegen.. en als t al leuk is zijn t getrouwde vrouwenquote:
Ooh, dat heb ik regelmatigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groter dat jij een leuke vrouw in je bus hebt inderdaad
[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok touché.. waar ik woon kom ik vrijwel nooit wat leuks tegen.. en als t al leuk is zijn t getrouwde vrouwen
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lelijkerds hoeven niet te solliciteren hier.
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]
3 zussen he...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is metroman dan geen betere term? wijfman = wijverig = niet goed
Ook single en gewillig?quote:
een weerwolf u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Ik ben wel heel kneedbaar dus je kunt me wel veranderen in een wolf.
Bewijsquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_u
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrtttquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
herkenbaar probleem iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar wat ik mooi vind en wat mij mooi vindt, verschilt nogal van elkaar helaas.
Vragen natuurlijkquote:
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
als je maar niet die katten verscheurt dan (want weerwolf)quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie je bij de katten afdeling?
Een wolf?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
nog droger dan de saharaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
ja maar jouw naam heeft ook die letterquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Dat kan veel moderner met een Appquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een bordje moeten dragen
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.
Bestaat dat danquote:
Tof van je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Alleen denkend aan de Sahara krijg ik al dorst. Ik zal mijn mond wel houden als ik je weer zie, om je libido te bewaren.quote:
Ik vind mezelf een knappe jongen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.
nohquote:
heh? apropos.. er vanafquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja maar jouw naam heeft ook die letter
Dat zou handig zijn, of een polsbandje, of enkelbandje..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een bordje moeten dragen
ik heb t voor dr eauverquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof van je.
[..]
Alleen denkend aan de Sahara krijg ik al dorst. Ik zal mijn mond wel houden als ik je weer zie, om je libido te bewaren.
Is dat eerste plaatje in je fobo echt een foto van jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensen
Watjequote:
neequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat eerste plaatje in je fobo echt een foto van jou?
Ik ben gewoon tof, einde verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensen
da's niet voor niets mijn sopmateriaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Fuck wat word ik geil van rokje der fobo...
ik geloof je, oh waarde, toffe heloefquote:
Op zich wel humor om met zo iemand als jij op een terrasje te zitten.. kan je samen vrouwen checkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's niet voor niets mijn sopmateriaal
Soppende vrouwen winden mij ook op. Is dit onderdeel van mijn wolf turnover?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's niet voor niets mijn sopmateriaal
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op zich wel humor om met zo iemand als jij op een terrasje te zitten.. kan je samen vrouwen checken
Nou zeg dat wel.quote:
geen idee, mij ook.. ben ik dan ook een wolf aan het worden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soppende vrouwen winden mij ook op. Is dit onderdeel van mijn wolf turnover?
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zeg
ik ben een vuig meisjequote:
Ah, ja, dat dus.. Dan vond ik je wel een schatjequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neemaar goed ook, want ik vind haar mooiii en als ik dat zou zijn, zou ik arrogant zijn denk ik
kort antwoord: nee, geen foto's van mezelf hier
mmm ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan krijg ik klachten gast, das niet handig
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vuig meisjeik zal mijzelf kastijden
Das tof juistquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zeg
Dan maken we samen welpjes!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee, mij ook.. ben ik dan ook een wolf aan het worden?
lol hoezoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ja, dat dus.. Dan vond ik je wel een schatje
ja maar jij hebt een kaneelstokjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.
Ik vind jou tof, nee jij bent tof.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof je, oh waarde, toffe heloef![]()
Dat dametje op dat plaatje is echt té leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol hoezo
[..]
ja maar jij hebt een kaneelstokje
Je kunt het ook opbiechten bij een priester en om vergiffenis vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vuig meisjeik zal mijzelf kastijden
Zelfkastijding?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.
vind t altijd wel super leuk ja, dat welquote:
ik wil geen welpjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan maken we samen welpjes!
[ afbeelding ]
Geen katten meer nodig, je weets.
Die hoeft niet tevoorschijn te komen daarbij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol hoezo
[..]
ja maar jij hebt een kaneelstokje
Senk joe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou tof, nee jij bent tof.
Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
[ afbeelding ]
ik voel me gevleid en moest giechelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch die knakker die 's morgens bij Giel verschijnt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erkening van de grote Patjenquote:
Alleen oefenen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil geen welpjesik ben zelf een welp
Ik ben er mee gestopt deed zo veel pijnquote:
Nee dat is al 30 jaar de presentator van Studio Sport ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker die 's morgens bij Giel verschijnt?
hoofdfoto bedoel je dus eh? Skye Sweetnam.. ze is wel ruigquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dametje op dat plaatje is echt té leuk
vrouwelijke priester danquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je kunt het ook opbiechten bij een priester en om vergiffenis vragen.
Is veel leuker
dan is t goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hoeft niet tevoorschijn te komen daarbij.
[..]
Senk joe!
maar zelfkastijding kun jij bij mij niet doen, dan is het namelijk geen zelfkastijding meerquote:
Pijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt deed zo veel pijn
Is toch altijd lachen als we gaan stappen ofniet danquote:
Die gast met z'n dodelijke gedichten zegt dat ook altijd zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is al 30 jaar de presentator van Studio Sport ofzo.
we zoeken samen vrouwelijke wolven op en verdelen de buit, aight?quote:
beeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Dan ga je dat lekker doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
ohjee... iemand wil zaterdag drankje doen met me....
Oh dat vindt je lekker?quote:
Ik doe het graag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik voel me gevleid en moest giechelen
It wasn't me!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
ROKJEquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we zoeken samen vrouwelijke wolven op en verdelen de buit, aight?
[..]
beeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr
En wat is daarop je antwoord?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
Hihi, waar ken je hem van?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
Nee, maar zwepen en messen enzo ben ik goed mee. Dan hoef je het niet zelf te doen, maar heb je toch wat je wilde en heb ik het ook. Zijn we beiden blij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar zelfkastijding kun jij bij mij niet doen, dan is het namelijk geen zelfkastijding meer
"ben jij er zo een" zei de tattoomeneer tegen mequote:
hmmm ik ga het overwegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, waar ken je hem van?
[..]
Nee, maar zwepen en messen enzo ben ik goed mee. Dan hoef je het niet zelf te doen, maar heb je toch wat je wilde en heb ik het ook. Zijn we beiden blij.
Wat voor tattoo's heb je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"ben jij er zo een" zei de tattoomeneer tegen me
Ja dat is een parodie op hem (Mart Smeets) door die dodelijke dichter (Nico Dijkshoorn)quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gast met z'n dodelijke gedichten zegt dat ook altijd zo
probleem is dat CA soort van niet meer kanquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat kan trouwens niet Snarf, je hebt de M&M show zaterdag..
I should have knowquote:
Wat is deze? Vanmiddag maakte ze nog reclamequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
probleem is dat CA soort van niet meer kan
Verdelen... we kunnen ook gewoon delenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we zoeken samen vrouwelijke wolven op en verdelen de buit, aight?
mja dat moet je haar maar vragen,... weet de reden wel... maar weet niet of t eerlijk is als ik dat online ga zettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is deze? Vanmiddag maakte ze nog reclame
Maar Snarf, waar ken je hem van? Is hij leuk? Hoe is zijn bips?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
probleem is dat CA soort van niet meer kan
En fijn gezamenlijk wildplassen ook nog eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is toch altijd lachen als we gaan stappen ofniet dan
Hmmkay, ik whatsapp d'r wel evenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja dat moet je haar maar vragen,... weet de reden wel... maar weet niet of t eerlijk is als ik dat online ga zetten
paiq, dus weet niet of hij echt leuk is... t chatten is gezelligquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Snarf, waar ken je hem van? Is hij leuk? Hoe is zijn bips?
Ja zo ben ik, ik deel bier uit en plas samen met jou tegen objecten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
En fijn gezamenlijk wildplassen ook nog eens.
Dat is al redelijk belangrijk. Wat houdt je precies tegen om te gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paiq, dus weet niet of hij echt leuk is... t chatten is gezellig
nou dak bang ben dat t straks niet gezellig is en dan zit je daar ... en moet ik daarna teleurgesteld naar huis en voel ik me rot en blabla.. zelftwijfel...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al redelijk belangrijk. Wat houdt je precies tegen om te gaan?
Gewoon door chattenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paiq, dus weet niet of hij echt leuk is... t chatten is gezellig
Dus liever dat in het echt ondervinden dan op internet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dak bang ben dat t straks niet gezellig is en dan zit je daar ... en moet ik daarna teleurgesteld naar huis en voel ik me rot en blabla.. zelftwijfel...
OF tis juist gezellig en dan blijkt dak niet toe ben aan iets anders, dan gewoon drankje doen en vind hij me straks leuk... en is t een heel oneerijke situatie en weet ik niet wat ik er mee aan moet
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo opwinded is aan lesbische vrouwen. Leg me dat nou eens uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Fuck wat word ik geil van rokje der fobo...
Moeilijk, misschien moet je het dat hem vertellenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dak bang ben dat t straks niet gezellig is en dan zit je daar ... en moet ik daarna teleurgesteld naar huis en voel ik me rot en blabla.. zelftwijfel...
OF tis juist gezellig en dan blijkt dak niet toe ben aan iets anders, dan gewoon drankje doen en vind hij me straks leuk... en is t een heel oneerijke situatie en weet ik niet wat ik er mee aan moet
2 voor de prijs van 1 denk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo opwinded is aan lesbische vrouwen. Leg me dat nou eens uit.
Vrouw = opwindend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo opwinded is aan lesbische vrouwen. Leg me dat nou eens uit.
Normaliter heb je een 1 mooi wezen met een stuk minder mooi wezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, maar dan schrik ik hem misschien af, bedoel... tis raar om ervan uit te gaan dat hij me leuk vind en ik hem niet =pquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk, misschien moet je het dat hem vertellen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef LostInSpace het volgende:
Met het gevaar dat mijn alternatieve geek roots zichtbaar worden: wolven![]()
Fascinerende beesten zijn het.
[ afbeelding ]
[..]
Vrouw = opwindend.
Vrouw * 2 = opwindend * 2.
It's not that complicated.
In dat geval zouden trio's toch boeiender moeten zijn om naar te kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 denk.
Maarja dat is het oermens in mij die dat zegt... Dat ze niks met mannen willen hebben kun je niet zien.
Tis een open deur, maar doe je niets dan weet je het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dan schrik ik hem misschien af, bedoel... tis raar om ervan uit te gaan dat hij me leuk vind en ik hem niet =p
Als je twijfelt aan of je er klaar voor bent, ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor. Is ook niet raar, na 2 maanden. Dat zal hij vast wel snappen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1 vrouw is geil. 2 vrouwen is 2 keer geil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus echt wel eens samen met iemand naar lesbische porno gekeken Waarom geef ik dit soort dingen hier toe?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
Wij mannen leggen het silk wel even uit
Lastigquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dan schrik ik hem misschien af, bedoel... tis raar om ervan uit te gaan dat hij me leuk vind en ik hem niet =p
Doet mij ook niet zo veel eigenlijk, zie liever 1 vrouw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus echt wel eens samen met iemand naar lesbische porno gekeken Waarom geef ik dit soort dingen hier toe?omdat hij vond dat ik er niet over kon oordelen als ik het niet gezien had. Maar het deed me echt niks.
Het verschilt aan mijn mood...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dat geval zouden trio's toch boeiender moeten zijn om naar te kijken?
Ik kijk liever naar een stel, dan naar een man alleen of naar een homoseksueel paar.
Het zal wel aan mij liggen.
ben zoiezo niet toe aan relatie, maar wil wel gewoon gezellig mensen leren kennen... en t gevoel hebben dak wel een leuk persoon ben enzo... maar hij komt misschien met een heel andere insteek...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je twijfelt aan of je er klaar voor bent, ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor. Is ook niet raar, na 2 maanden. Dat zal hij vast wel snappen.
Maar verder is het toch normaal dat het een beetje tegen kan vallen? Jammer maar helaas, maar niet alles is even geslaagd. Even goede vrienden.
Hihi je zei insteekquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben zoiezo niet toe aan relatie, maar wil wel gewoon gezellig mensen leren kennen... en t gevoel hebben dak wel een leuk persoon ben enzo... maar hij komt misschien met een heel andere insteek...
Nouja, ik weet niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het verschilt aan mijn mood...
Maar... Samen opgaan in seksueel genot is toch geweldig? En dan ben je niet alleen van je eigen input en die van je meisje afhankelijk maar ook van een 3e factor!
Geweldig toch?
Dat ben je ook wel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben zoiezo niet toe aan relatie, maar wil wel gewoon gezellig mensen leren kennen... en t gevoel hebben dak wel een leuk persoon ben enzo... maar hij komt misschien met een heel andere insteek...
Ah, dan zal ik het filmpje van mij en twi maar niet naar jou sturen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar een homo-stel. Alsin dat ik het geil zou vinden, het stoort me ook niet.
Als je elkaar van een datingsite leert kennen, is dat heel waarschijnlijk. Als je gewoon leuke mensen wilt leren kennen, is dat niet de beste methode. Gewoon naar feestjes gaan, buurt bijeenkomsten, honden shows (in jouw geval). Zitten dan mensen met dezelfde vrienden, mensen die in de buurt wonen en mensen met dezelfde interesses.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wie speelde het vrouwtje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik het filmpje van mij en twi maar niet naar jou sturen.
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik snap wel dat wat extra aandacht om je heen leuk kan zijn... Dan maak je denk ik op een of andere manier meer mee...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.
Ik heb geen ervaring met trio's, dus misschien mag ik daar ook wel niet over oordelen, maar heb er ook niet echt behoefte aan op het moment ofzo...
Ik vind gewoon 1 heterostel wel genoeg, of ik er nou naar kijk of er zelf onderdeel van uitmaak
Dat weet je niet, misschien denkt hij precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je elkaar van een datingsite leert kennen, is dat heel waarschijnlijk. Als je gewoon leuke mensen wilt leren kennen, is dat niet de beste methode. Gewoon naar feestjes gaan, buurt bijeenkomsten, honden shows (in jouw geval). Zitten dan mensen met dezelfde vrienden, mensen die in de buurt wonen en mensen met dezelfde interesses.
Ideaal, veel plezier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdt
Waarschijnlijk hoopt hij dat je er weer snel aan toe bent....quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdt
Hij zal er wel rekening mee moeten houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wat Faxie al zegt. Maar als je het hem hebt gezegd en hij blijkt niet zo boeiend te zijn, geen man overboord. Is hij wel boeiend maar niet leuk, misschien een vriend. En anders kan het altijd nog wat worden na een tijdje, als je denkt dat je er aan toe bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die spektakel en popcorn films zijn in 99% van de gevallen prutquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thor valt trouwens tegen, wat een prutfilm.
Maar sommigen zijn nog leuk. Dit is gewoon op geen enkel gebied goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die spektakel en popcorn films zijn in 99% van de gevallen prut
Hoe kan een date ook weer mislukken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
besloten: ik ga geen drankje doen... getver.. heb een baaldag... en gene zin om zaterdag met een rotgevoel in de bobbus te zitten en dan dat takke-end in mn eentje naar huis moet lopen... had eigenlijk verheugd op andere dingen, maar gaan niet door... en een mislukte "date" kan ik er helemaal niet bij hebben
Je gaat niet zo vaak uit he?quote:
Ik heb een fiets, daarmee zijn alle afstanden in de regio Leiden te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef LostInSpace het volgende:
Hmpf.. mijn gedichten van vroeger staan nog steeds op internet.
Wel fucked.. kan ze ook nooit aan iemand laten lezen eigenlijk zonder dat je meteen kan vinden op welk forum ik ooit meer dan 12.000 berichten heb gepost.
[..]
Je gaat niet zo vaak uit he?
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef twi het volgende:
Date? Bobbus? Lopen? Maar je hebt toch een mooie auto, Faxie? Wat is dit, ben je afgetroefd door een garantieafhandelaar of een kleine man?
nee hoor, want ik ga niet....quote:
Rotterdam is wat groterquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets, daarmee zijn alle afstanden in de regio Leiden te doen.
Hell, ik vind het maar raar dat een date kan mislukken.... Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt... Verder zie ik weinig negatieve aspecten aan een drankje doen met iemand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan een date ook weer mislukken?
Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hell, ik vind het maar raar dat een date kan mislukken.... Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt... Verder zie ik weinig negatieve aspecten aan een drankje doen met iemand.
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt...
dat.... en dat hij straks meer wil dan ik en ik met een rotgevoel weg ga
Als je het niet probeert weet je het ook niet. En je kan het niet iedereen naar de zin maken..quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
+1, het is bijna een uur met de bus naar Zwolle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
Hier is in een straal van 25 km niks te beleven
Hoe langer je gesprekjes duren op het internet, des te erger dat gevoel wordt dat je eigenlijk iemand aan het dumpen bent ipv afwijzen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?
Het voelt wel zo denk ik als je op internet goed met elkaar kon praten en het in het echt niet leuk is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?
Dat hoop ik dus dat dit zaterdag niet gebeurd. Want ik heb eigenlijk geen idee wat ze nu precies van mij vindt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat het in Rotterdam ook best te doen is. Tenminste, van mijn huis naar centrum etc.quote:
Daarom zou ik zo snel mogelijk op een date willen als ik contact heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel zo denk ik als je op internet goed met elkaar kon praten en het in het echt niet leuk is.
Hai sint.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit echt al 20 min mee te lezen maar weet nergens wat op te zeggen dus ik zeg maar even hoi. hoi
Dag sinterklaasjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit echt al 20 min mee te lezen maar weet nergens wat op te zeggen dus ik zeg maar even hoi. hoi
Zo snel mogelijk inderdaad, dat is de goede instelling.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zou ik zo snel mogelijk op een date willen als ik contact heb.
quote:
Ja halloquote:
Inderdaad vorige keer is dat helaas niet gelukt. Deze keer wel. Alhoewel een maand ook wel vrij lang isquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk inderdaad, dat is de goede instelling.
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat het in Rotterdam ook best te doen is. Tenminste, van mijn huis naar centrum etc.
Ja dat wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.
Dan fiets ik toch liever door Leiden 's nachts
Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.
Dan fiets ik toch liever door Leiden 's nachts
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.
Wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag naar Leiden.
Kut, heb ik net opgegeven dat ik 10 maart naar een meet kan.quote:
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je al een studie in gedachten?
Archeologie lijkt me wel een interessante opleiding. Zelf wilde ik eerste wiskunde studeren, maar dat werd een beetje duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Het is in Leiden sowieso redelijk stil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.
Veel plezier iig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?
Ik zou het ook interessante opleidingen vinden, daar niet van.. maar tegenwoordig is een opleiding doen toch een riskante financiele onderneming en dan wil je er toch iets voor terug.
De zoon van een collega van mij heeft archeologie gedaan (ook in Leiden trouwens).. verder dan een bijbaan als rondleiding geven in een museum is hij ermee niet gekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en op zuid van het uitgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Laat maar, ik zag net dat het niet de open dagen waren maar orientatiedag, ik ga naar die in aprilquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, moet je daar ehh, jezelf voor aanmelden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een orentiatie dag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik keek verkeerd op de kalender.
Mja, ik denk dat als je ergens goed in bent je altijd wel werk kunt vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De zoon van een collega van mij heeft archeologie gedaan (ook in Leiden trouwens).. verder dan een bijbaan als rondleiding geven in een museum is hij ermee niet gekomen.
Vandaar dat ik het zeg
Kun je niet gericht naar studievoorlichting maar meer als je nog helemaal geen idee hebt wat je wel zou willen en daar ben ik al een maand of wat voorbij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een orentiatie dag?
Ow... Anders wou ik wel je handje vasthouden bij filosofiequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet gericht naar studievoorlichting maar meer als je nog helemaal geen idee hebt wat je wel zou willen en daar ben ik al een maand of wat voorbij.
Dat kan niet, ik heb de foto van je penis gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was de hele dag een beetje depri en neergeslagen. Verdrietig misschien.
Is het laatste kwartier omgeslagen, ben nu onwijs agressief. Ik ben stiekem een vrouw denk ik.
Nee, was meer in de zin van denk aan je toekomstige werkgelegenheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik keek verkeerd op de kalender.
Ja, een vrouw met een penis dan. Ladyboy.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb de foto van je penis gezien.
Daarom ging ik eerst elektrotechniek studeren, maar dat was kut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, was meer in de zin van denk aan je toekomstige werkgelegenheid.
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat als je ergens goed in bent je altijd wel werk kunt vinden.
Ik denk alleen niet dat ik ergens goed in ben
Gelukkig zijn er weinig mensen die de zelfde passie als ik hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.
Als er dus teveel mensen zijn die dezelfde opleiding doen waar eigenlijk helemaal niet zoveel vraag naar is, dan wordt het wel heel moeilijk.
Daarom heb ik bij dat soort opleidingen altijd dat iemand ze moet doen als hij of zij er echt een passie voor heeft.
Ik denk dat ik mijn passie eerder in dat soort studies kwijt zou kunnen dan in een hele exacte richting, dat is gewoon niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.
Als er dus teveel mensen zijn die dezelfde opleiding doen waar eigenlijk helemaal niet zoveel vraag naar is, dan wordt het wel heel moeilijk.
Daarom heb ik bij dat soort opleidingen altijd dat iemand ze moet doen als hij of zij er echt een passie voor heeft.
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ging ik eerst elektrotechniek studeren, maar dat was kut.
ja loka luister naar digitalgirl hij heeft altijd gelijk lolquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.
Mja, ik ken ook maar weinig mensen - in mijn geval - die het leuk vinden om zoveel mogelijk over SQL server databases te weten, inclusief optimalisatie en concurrency strategieen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er weinig mensen die de zelfde passie als ik hebben.
Ja opa DG.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.
Programmeren lijkt mij ook wel heel leuk, maar dan zou ik me er echt in moeten verdiepen. Nu heb ik wel een beetje basiskennis vanwege mijn opleiding multimedia, al is dat erg minimaal. Ik vond het wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik ken ook maar weinig mensen - in mijn geval - die het leuk vinden om zoveel mogelijk over SQL server databases te weten, inclusief optimalisatie en concurrency strategieen.
Overal waar ik kom, lopen mensen er maar mee te kloten en dan mag ik het fixen voor zeMaar goed.. ik weet sowieso erg veel over het werk in mijn sector (ICT). Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of je mij software laat ontwikkelen in verschillende programmeertalen, systemen met diverse besturingssystemen laat beheren of beveiligingsstrategieen laat ontwikkelen.. ik weet overal vrij veel vanaf.
Eigenlijk moet ik gewoon consultant worden en er een hoog uurtarief voor vragen.. anderzijds vind ik het wel best zo. Lekker als programmeur in dienst bij een bedrijf, om 5 uur naar huis en maar 36 uur per week werken voor een prima salaris.
Eigenlijk ben ik enorm verwend
Bedenk daar even bij dat ik mijn HBO Informatica niet heb afgemaakt, omdat ik het erg druk met werken hadHet is dat ik nog wat certificaten heb behaald dat mijn CV er redelijk netjes uitziet.
Hmmm, nee dat is het niet weet je wat noem me voortaan gewoon daddy.quote:
Big daddy?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, nee dat is het niet weet je wat noem me voortaan gewoon daddy.
Mja, ik heb de "mazzel" dat het bij mij vanzelf gaat. Ik begon op mijn 10e vanzelf boeken over PowerBASIC te lezen, omdat Commander Keen spelen op mijn eerste PC (een 8086quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Programmeren lijkt mij ook wel heel leuk, maar dan zou ik me er echt in moeten verdiepen. Nu heb ik wel een beetje basiskennis vanwege mijn opleiding multimedia, al is dat erg minimaal. Ik vond het wel leuk om te doen.
Dan heb je wel geluk gehad. Zelf kwam ik pas in aanraking met programmeren toen ik multimedia ging doen en dat ging me nog best goed af. De basisprincipes van programmeren, wat eigenlijk alleen werken met scripts was, was ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik heb de "mazzel" dat het bij mij vanzelf gaat. Ik begon op mijn 10e vanzelf boeken over PowerBASIC te lezen, omdat Commander Keen spelen op mijn eerste PC (een 8086) toch snel ging vervelen en ik mijn pa iets zag programmeren voor zijn werk.
Ik rolde er zo in. Het zit in mijn bloed om mezelf dingen aan te leren. Mijn vader was ook al zo.
Dus toen ik aan de opleiding Hogere Informatica begon, was het puur een formaliteit om diploma's te halen.. en op een gegeven moment werd het korte termijn denken om meteen geld te verdienen te sterk.
Ach ja.. op sollicitaties hoefde ik alleen maar te vertellen dat het in mijn bloed zit, liet ik wat projecten zien die ik al gedaan had en dan stond ik al met 1 been binnen
Maar wat is jouw passie dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad. Zelf kwam ik pas in aanraking met programmeren toen ik multimedia ging doen en dat ging me nog best goed af. De basisprincipes van programmeren, wat eigenlijk alleen werken met scripts was, was ook niet zo moeilijk.
Mijn passie is berekeningen maken in Excel. En dan vooral gericht op verzekeringen en pensioenen. Sowieso vind ik rekenen erg leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |