neequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat eerste plaatje in je fobo echt een foto van jou?
Ik ben gewoon tof, einde verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensen
da's niet voor niets mijn sopmateriaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Fuck wat word ik geil van rokje der fobo...
ik geloof je, oh waarde, toffe heloefquote:
Op zich wel humor om met zo iemand als jij op een terrasje te zitten.. kan je samen vrouwen checkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's niet voor niets mijn sopmateriaal
Soppende vrouwen winden mij ook op. Is dit onderdeel van mijn wolf turnover?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's niet voor niets mijn sopmateriaal
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Op zich wel humor om met zo iemand als jij op een terrasje te zitten.. kan je samen vrouwen checken
Nou zeg dat wel.quote:
geen idee, mij ook.. ben ik dan ook een wolf aan het worden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soppende vrouwen winden mij ook op. Is dit onderdeel van mijn wolf turnover?
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zeg
ik ben een vuig meisjequote:
Ah, ja, dat dus.. Dan vond ik je wel een schatjequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neemaar goed ook, want ik vind haar mooiii en als ik dat zou zijn, zou ik arrogant zijn denk ik
kort antwoord: nee, geen foto's van mezelf hier
mmm ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan krijg ik klachten gast, das niet handig
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vuig meisjeik zal mijzelf kastijden
Das tof juistquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
veel van mijn mannelijke vrienden zitten vaak met hun mond open als ze horen wat voor dingen ik dan allemaal zeg
Dan maken we samen welpjes!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee, mij ook.. ben ik dan ook een wolf aan het worden?
lol hoezoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ja, dat dus.. Dan vond ik je wel een schatje
ja maar jij hebt een kaneelstokjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.
Ik vind jou tof, nee jij bent tof.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geloof je, oh waarde, toffe heloef![]()
Dat dametje op dat plaatje is echt té leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol hoezo
[..]
ja maar jij hebt een kaneelstokje
Je kunt het ook opbiechten bij een priester en om vergiffenis vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vuig meisjeik zal mijzelf kastijden
Zelfkastijding?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat mij dat doen, daar ben ik goed in.
vind t altijd wel super leuk ja, dat welquote:
ik wil geen welpjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan maken we samen welpjes!
[ afbeelding ]
Geen katten meer nodig, je weets.
Die hoeft niet tevoorschijn te komen daarbij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol hoezo
[..]
ja maar jij hebt een kaneelstokje
Senk joe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou tof, nee jij bent tof.
Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
[ afbeelding ]
ik voel me gevleid en moest giechelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch die knakker die 's morgens bij Giel verschijnt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erkening van de grote Patjenquote:
Alleen oefenen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil geen welpjesik ben zelf een welp
Ik ben er mee gestopt deed zo veel pijnquote:
Nee dat is al 30 jaar de presentator van Studio Sport ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch die knakker die 's morgens bij Giel verschijnt?
hoofdfoto bedoel je dus eh? Skye Sweetnam.. ze is wel ruigquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dametje op dat plaatje is echt té leuk
vrouwelijke priester danquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je kunt het ook opbiechten bij een priester en om vergiffenis vragen.
Is veel leuker
dan is t goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hoeft niet tevoorschijn te komen daarbij.
[..]
Senk joe!
maar zelfkastijding kun jij bij mij niet doen, dan is het namelijk geen zelfkastijding meerquote:
Pijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt deed zo veel pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |