[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok touché.. waar ik woon kom ik vrijwel nooit wat leuks tegen.. en als t al leuk is zijn t getrouwde vrouwen
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lelijkerds hoeven niet te solliciteren hier.
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]
3 zussen he...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is metroman dan geen betere term? wijfman = wijverig = niet goed
Ook single en gewillig?quote:
een weerwolf u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Ik ben wel heel kneedbaar dus je kunt me wel veranderen in een wolf.
Bewijsquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_u
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrtttquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
herkenbaar probleem iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar wat ik mooi vind en wat mij mooi vindt, verschilt nogal van elkaar helaas.
Vragen natuurlijkquote:
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
als je maar niet die katten verscheurt dan (want weerwolf)quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie je bij de katten afdeling?
Een wolf?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
nog droger dan de saharaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
ja maar jouw naam heeft ook die letterquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Dat kan veel moderner met een Appquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een bordje moeten dragen
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.
Bestaat dat danquote:
Tof van je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Alleen denkend aan de Sahara krijg ik al dorst. Ik zal mijn mond wel houden als ik je weer zie, om je libido te bewaren.quote:
Ik vind mezelf een knappe jongen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.
nohquote:
heh? apropos.. er vanafquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja maar jouw naam heeft ook die letter
Dat zou handig zijn, of een polsbandje, of enkelbandje..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een bordje moeten dragen
ik heb t voor dr eauverquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof van je.
[..]
Alleen denkend aan de Sahara krijg ik al dorst. Ik zal mijn mond wel houden als ik je weer zie, om je libido te bewaren.
Is dat eerste plaatje in je fobo echt een foto van jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensen
Watjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |