ghehehequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met je
dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze gingen er vrouwtjes hosselen, geen katten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
je was me voorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met je
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook natuurlijkIk heb in een asielzoekerscentrum gewoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtjequote:
hoe datquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in een asielzoekerscentrum gewoond.
Een wijze dichter herzag zijn uitspraak:quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal de voor de hand liggende penisgrap achterwege laten.
Maar ik heb nog een toevoeging:
Of ze vallen niet op mannen
Die kans is wel heel minimaal hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtje
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daarquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kans is wel heel minimaal hoor..
De kans is groter dat jij een leuke vrouw in je bus hebt inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kans is wel heel minimaal hoor..
ghehehe vrijwel nooit... alsof t normaal zou zijn als je er dagelijks langsloopt om iets leuks te scoren hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daar
maar ik kom er vrijwel nooit dus ja
Misschien dan wel ja. Maar er zijn geen asielzoekers uit Zweden ofzo zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
misschien als ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lief is.. MISSCHIEN.. voor 1 nachtje
Hadden ze verbouwd tot Studententerrein. Kan er nu geen mooi plaatje van vinden helaas.quote:
Deze onderteken ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter herzag zijn uitspraak:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt. Of xe vallen niet op mannen.
Getekend heloefspear
nee hoor, er zijn meer hetero meisjes dan lesbische/bi's..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind dat lesbische gedoe maar al te geil, maar eigenlijk boycot ik mezelf er mee...
Aangezien ik graag ook een meisje wil en mijn keuze op die manier afneemt...
Verdomme,
miss ook wel, mits mooie zweedse damequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dan wel ja. Maar er zijn geen asielzoekers uit Zweden ofzo zeker?
[..]
Hadden ze verbouwd tot Studententerrein. Kan er nu geen mooi plaatje van vinden helaas.
[..]
Deze onderteken ik.
Ik ben een wijfman in nette kleren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn meer hetero meisjes dan lesbische/bi's..
mijn "keuzes" zijn aanzienlijk minder groot
al helemaal als je je bedenkt dat ik niet op een manwijf in een houthakkersblouse zit te wachten en daar zijn er veel van
Nah, niet overal hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
overal valt wel WAT moois/liefs te vinden.. ook daar
maar ik kom er vrijwel nooit dus ja
is metroman dan geen betere term? wijfman = wijverig = niet goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een wijfman in nette kleren.
Lelijkerds hoeven niet te solliciteren hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss ook wel, mits mooie zweedse dame
ok touché.. waar ik woon kom ik vrijwel nooit wat leuks tegen.. en als t al leuk is zijn t getrouwde vrouwenquote:
Ooh, dat heb ik regelmatigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groter dat jij een leuke vrouw in je bus hebt inderdaad
[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok touché.. waar ik woon kom ik vrijwel nooit wat leuks tegen.. en als t al leuk is zijn t getrouwde vrouwen
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lelijkerds hoeven niet te solliciteren hier.
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[flauw] ik zou hetero worden..[/flauw]
3 zussen he...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is metroman dan geen betere term? wijfman = wijverig = niet goed
Ook single en gewillig?quote:
een weerwolf u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Ik ben wel heel kneedbaar dus je kunt me wel veranderen in een wolf.
Bewijsquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms eh, zou t "makkelijker" zijn.. maar dan kan ik me nog beter laten ombouwen.. ik zou een ware Adonis zijn, ik zweer het je u_u
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrtttquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
herkenbaar probleem iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar wat ik mooi vind en wat mij mooi vindt, verschilt nogal van elkaar helaas.
Vragen natuurlijkquote:
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
als je maar niet die katten verscheurt dan (want weerwolf)quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie je bij de katten afdeling?
Een wolf?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ECHT lelijk hoef ik ook niet nee.. maar wat is lelijksubjectief ditdat enzulks
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
nog droger dan de saharaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op met die AAAAIIIIRIRRRRRRR. Dat wordt Joy zo droog van als de Sahara.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 zussen he...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over een paar jaar bel ik je op met een zware stem en stel ik mezelf voor als Robuwwwrrrttt
ja maar jouw naam heeft ook die letterquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Dat kan veel moderner met een Appquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een bordje moeten dragen
mja.. ik vind mezelf zeker niet lelijk, maar er zijn wel dingen waar ik behoorlijk ontevreden over ben.. mja, ook dat hebben de meeste mensenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen vinden vooral zichzelf lelijk meestal.
Bestaat dat danquote:
Tof van je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
speciaal voor Joy blijf ik nog een tijdje vrouw dan![]()
Alleen denkend aan de Sahara krijg ik al dorst. Ik zal mijn mond wel houden als ik je weer zie, om je libido te bewaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |