Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.quote:
Ik kan er niets aan doen weetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.![]()
Waarom hebben alle leuke meisjes een vriend?
Nah, ik zou niet bij Myra passen en vice versa.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Is natuurlijk stiekem wat iedere man in dit topic wil.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister wel weer een tijdje gepraat met een meisje dat ik leuk vind. Maarja, die heeft een vriend.![]()
Graag patjen.quote:
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.quote:
omg een kattenmannetje ipv kattenvrouwtjequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.
Ik heb ook een kattenspaarplan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik forever alone ben. Ik ben aan het sparen om de katten te gaan kopen.
Hey als ik het kan en Capstan ook dan kan jij het zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gisteren zijn veel van mijn haren verloren gegaan omdat het ook ging krullen bij mij. Daar heb ik een pesthekel aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag patjen.
Ik ben er wel achter hoe belangrijk haartjes zijn. Socios heeft zijn haar korter.weg schattige krulletjes. Zonde zonde zonde.
Je moet gewoon van die gratis katten nemen. Zijn misschien niet de mooiste, maar vaak wel de liefste.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ik heb heel sexy borsthaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag patjen.
Ik ben er wel achter hoe belangrijk haartjes zijn. Socios heeft zijn haar korter.weg schattige krulletjes. Zonde zonde zonde.
Ja, dat moest ik van Myr doen want ik ben dusdanig kansarm dat ik mijn heil moet zoeken in katten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg een kattenmannetje ipv kattenvrouwtje
Ik heb nog geen korting kunnen bedingen. Een soort van koop er 10, krijg er 11. Lijkt me gunstig.quote:
Dan kan ik heel geil de slakkenpenis laten zien. Omnomnom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey als ik het kan en Capstan ook dan kan jij het zekerwie wil er nu geen biologie praktijk van jou krijgen
Maar die hebben vaak gedragsproblemen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet gewoon van die gratis katten nemen. Zijn misschien niet de mooiste, maar vaak wel de liefste.
Wij haalde onze katten altijd uit het asiel, die gingen na een jaar dood.Behalve de laatste, die was als zwerfkatje binnengekomen in het asiel en is nu al 10 jaar bij mij.
Of de dochter van je baas echt een schatje vinden.. Das niet zo handig ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik van Myr doen want ik ben dusdanig kansarm dat ik mijn heil moet zoeken in katten.
Goed uitgangspuntquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.
Dat is balen Jofu. Je kunt haar niet overhalen dat jij de betere partij bent?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de dochter van je baas echt een schatje vinden.. Das niet zo handig ookZeker niet nu ze bij papa is komen werken
En een vriend heeft die groot en breed is en schipper is
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai wellicht dat je een kattenvrouwtje tegenkomt in je zoektocht naar katten en jij haar en jezelf kan redden.
Ik ben wel eens op een random bruiloft naar binnen gelopen in Rome. Een vriend en ik staan daar op van die foto'squote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Of kaneel naar bruiloften gaan want van een bruiloft komt een bruiloft
Een wijze dichter sprak eens:quote:
Altijd situaties positief bekijken hequote:
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.
(geen plaatjes van katten in dozen nu graag)
bezet worden... --> bezeten zijn..?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter sprak eens:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt.
Getekend heloefspear
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is balen Jofu. Je kunt haar niet overhalen dat jij de betere partij bent?
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijk, dit is het soort buiten de doos denken dat ik nodig heb.
(geen plaatjes van katten in dozen nu graag)
Je weet het niet inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bezet worden... --> bezeten zijn..?
watskeburt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindt![]()
Maar irritant is het wel.. Zeker omdat ze ook altijd zo vriendelijk terug lacht.. Dat deed ze zelfs al toen ik haar de eerste keer zag op een bedrijfsfeest..
Helemaal sinds ik d'r opving omdat ze bijna van de trap af flikkerde toen ze achter d'r kleine nichtje aan rende op van die slippertjes/sandaaltjes..
Lees een paar posts terugquote:
Ehm, dat zijn dingen die hebben niet zoveel met elkaar te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bezet worden... --> bezeten zijn..?
Ik zal de voor de hand liggende penisgrap achterwege laten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wijze dichter sprak eens:
Leuke vrouwen zijn bezet en als ze niet bezet zijn worden ze wel voor je neus ingepikt.
Getekend heloefspear
Ahhh, wel lief.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het voorlopig niet proberen als je het niet erg vindt![]()
Maar irritant is het wel.. Zeker omdat ze ook altijd zo vriendelijk terug lacht.. Dat deed ze zelfs al toen ik haar de eerste keer zag op een bedrijfsfeest..
Helemaal sinds ik d'r opving omdat ze bijna van de trap af flikkerde toen ze achter d'r kleine nichtje aan rende op van die slippertjes/sandaaltjes..
je weet maar nooit u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn dingen die hebben niet zoveel met elkaar te maken.
Briljantquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een geniaal plan...
Vrouwkes hosselen in het asiel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey hai hallo hey
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
over welk asiel hebben we t?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een geniaal plan...
Vrouwkes hosselen in het asiel!
*proest*quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over welk asiel hebben we t?
Katten asiel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het maar ffquote:
Bij de Jumbo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Weet niet, waar haal jij je katten?
van een flat, true story u_uquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Ze gingen er vrouwtjes hosselen, geen katten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Katten asiel?![]()
Ik denk dat asielzoeker maar wat graag willen daten met jequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |