Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.
Dan fiets ik toch liever door Leiden 's nachts
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.
Wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag naar Leiden.
Kut, heb ik net opgegeven dat ik 10 maart naar een meet kan.quote:
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je al een studie in gedachten?
Archeologie lijkt me wel een interessante opleiding. Zelf wilde ik eerste wiskunde studeren, maar dat werd een beetje duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Het is in Leiden sowieso redelijk stil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.
Veel plezier iig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?
Ik zou het ook interessante opleidingen vinden, daar niet van.. maar tegenwoordig is een opleiding doen toch een riskante financiele onderneming en dan wil je er toch iets voor terug.
De zoon van een collega van mij heeft archeologie gedaan (ook in Leiden trouwens).. verder dan een bijbaan als rondleiding geven in een museum is hij ermee niet gekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en op zuid van het uitgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Laat maar, ik zag net dat het niet de open dagen waren maar orientatiedag, ik ga naar die in aprilquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, moet je daar ehh, jezelf voor aanmelden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een orentiatie dag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik keek verkeerd op de kalender.
Mja, ik denk dat als je ergens goed in bent je altijd wel werk kunt vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De zoon van een collega van mij heeft archeologie gedaan (ook in Leiden trouwens).. verder dan een bijbaan als rondleiding geven in een museum is hij ermee niet gekomen.
Vandaar dat ik het zeg
Kun je niet gericht naar studievoorlichting maar meer als je nog helemaal geen idee hebt wat je wel zou willen en daar ben ik al een maand of wat voorbij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een orentiatie dag?
Ow... Anders wou ik wel je handje vasthouden bij filosofiequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet gericht naar studievoorlichting maar meer als je nog helemaal geen idee hebt wat je wel zou willen en daar ben ik al een maand of wat voorbij.
Dat kan niet, ik heb de foto van je penis gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was de hele dag een beetje depri en neergeslagen. Verdrietig misschien.
Is het laatste kwartier omgeslagen, ben nu onwijs agressief. Ik ben stiekem een vrouw denk ik.
Nee, was meer in de zin van denk aan je toekomstige werkgelegenheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik keek verkeerd op de kalender.
Ja, een vrouw met een penis dan. Ladyboy.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb de foto van je penis gezien.
Daarom ging ik eerst elektrotechniek studeren, maar dat was kut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, was meer in de zin van denk aan je toekomstige werkgelegenheid.
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat als je ergens goed in bent je altijd wel werk kunt vinden.
Ik denk alleen niet dat ik ergens goed in ben
Gelukkig zijn er weinig mensen die de zelfde passie als ik hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.
Als er dus teveel mensen zijn die dezelfde opleiding doen waar eigenlijk helemaal niet zoveel vraag naar is, dan wordt het wel heel moeilijk.
Daarom heb ik bij dat soort opleidingen altijd dat iemand ze moet doen als hij of zij er echt een passie voor heeft.
Ik denk dat ik mijn passie eerder in dat soort studies kwijt zou kunnen dan in een hele exacte richting, dat is gewoon niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Werk is een kwestie van vraag en aanbod.
Als er dus teveel mensen zijn die dezelfde opleiding doen waar eigenlijk helemaal niet zoveel vraag naar is, dan wordt het wel heel moeilijk.
Daarom heb ik bij dat soort opleidingen altijd dat iemand ze moet doen als hij of zij er echt een passie voor heeft.
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ging ik eerst elektrotechniek studeren, maar dat was kut.
ja loka luister naar digitalgirl hij heeft altijd gelijk lolquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.
Mja, ik ken ook maar weinig mensen - in mijn geval - die het leuk vinden om zoveel mogelijk over SQL server databases te weten, inclusief optimalisatie en concurrency strategieen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er weinig mensen die de zelfde passie als ik hebben.
Ja opa DG.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan maar kom op zeg dit zijn keuzes die je volgens mijn regelrecht werkeloos maken indien je klaar bent.
Programmeren lijkt mij ook wel heel leuk, maar dan zou ik me er echt in moeten verdiepen. Nu heb ik wel een beetje basiskennis vanwege mijn opleiding multimedia, al is dat erg minimaal. Ik vond het wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik ken ook maar weinig mensen - in mijn geval - die het leuk vinden om zoveel mogelijk over SQL server databases te weten, inclusief optimalisatie en concurrency strategieen.
Overal waar ik kom, lopen mensen er maar mee te kloten en dan mag ik het fixen voor zeMaar goed.. ik weet sowieso erg veel over het werk in mijn sector (ICT). Het maakt eigenlijk niet zoveel uit of je mij software laat ontwikkelen in verschillende programmeertalen, systemen met diverse besturingssystemen laat beheren of beveiligingsstrategieen laat ontwikkelen.. ik weet overal vrij veel vanaf.
Eigenlijk moet ik gewoon consultant worden en er een hoog uurtarief voor vragen.. anderzijds vind ik het wel best zo. Lekker als programmeur in dienst bij een bedrijf, om 5 uur naar huis en maar 36 uur per week werken voor een prima salaris.
Eigenlijk ben ik enorm verwend
Bedenk daar even bij dat ik mijn HBO Informatica niet heb afgemaakt, omdat ik het erg druk met werken hadHet is dat ik nog wat certificaten heb behaald dat mijn CV er redelijk netjes uitziet.
Hmmm, nee dat is het niet weet je wat noem me voortaan gewoon daddy.quote:
Big daddy?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, nee dat is het niet weet je wat noem me voortaan gewoon daddy.
Mja, ik heb de "mazzel" dat het bij mij vanzelf gaat. Ik begon op mijn 10e vanzelf boeken over PowerBASIC te lezen, omdat Commander Keen spelen op mijn eerste PC (een 8086quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Programmeren lijkt mij ook wel heel leuk, maar dan zou ik me er echt in moeten verdiepen. Nu heb ik wel een beetje basiskennis vanwege mijn opleiding multimedia, al is dat erg minimaal. Ik vond het wel leuk om te doen.
Dan heb je wel geluk gehad. Zelf kwam ik pas in aanraking met programmeren toen ik multimedia ging doen en dat ging me nog best goed af. De basisprincipes van programmeren, wat eigenlijk alleen werken met scripts was, was ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik heb de "mazzel" dat het bij mij vanzelf gaat. Ik begon op mijn 10e vanzelf boeken over PowerBASIC te lezen, omdat Commander Keen spelen op mijn eerste PC (een 8086) toch snel ging vervelen en ik mijn pa iets zag programmeren voor zijn werk.
Ik rolde er zo in. Het zit in mijn bloed om mezelf dingen aan te leren. Mijn vader was ook al zo.
Dus toen ik aan de opleiding Hogere Informatica begon, was het puur een formaliteit om diploma's te halen.. en op een gegeven moment werd het korte termijn denken om meteen geld te verdienen te sterk.
Ach ja.. op sollicitaties hoefde ik alleen maar te vertellen dat het in mijn bloed zit, liet ik wat projecten zien die ik al gedaan had en dan stond ik al met 1 been binnen
Maar wat is jouw passie dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad. Zelf kwam ik pas in aanraking met programmeren toen ik multimedia ging doen en dat ging me nog best goed af. De basisprincipes van programmeren, wat eigenlijk alleen werken met scripts was, was ook niet zo moeilijk.
Mijn passie is berekeningen maken in Excel. En dan vooral gericht op verzekeringen en pensioenen. Sowieso vind ik rekenen erg leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |