Dat ben je ook wel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben zoiezo niet toe aan relatie, maar wil wel gewoon gezellig mensen leren kennen... en t gevoel hebben dak wel een leuk persoon ben enzo... maar hij komt misschien met een heel andere insteek...
Ah, dan zal ik het filmpje van mij en twi maar niet naar jou sturen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar een homo-stel. Alsin dat ik het geil zou vinden, het stoort me ook niet.
Als je elkaar van een datingsite leert kennen, is dat heel waarschijnlijk. Als je gewoon leuke mensen wilt leren kennen, is dat niet de beste methode. Gewoon naar feestjes gaan, buurt bijeenkomsten, honden shows (in jouw geval). Zitten dan mensen met dezelfde vrienden, mensen die in de buurt wonen en mensen met dezelfde interesses.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben zoiezo niet toe aan relatie, maar wil wel gewoon gezellig mensen leren kennen... en t gevoel hebben dak wel een leuk persoon ben enzo... maar hij komt misschien met een heel andere insteek...
Wie speelde het vrouwtje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik het filmpje van mij en twi maar niet naar jou sturen.
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik snap wel dat wat extra aandacht om je heen leuk kan zijn... Dan maak je denk ik op een of andere manier meer mee...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet.
Ik heb geen ervaring met trio's, dus misschien mag ik daar ook wel niet over oordelen, maar heb er ook niet echt behoefte aan op het moment ofzo...
Ik vind gewoon 1 heterostel wel genoeg, of ik er nou naar kijk of er zelf onderdeel van uitmaak
Dat weet je niet, misschien denkt hij precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je elkaar van een datingsite leert kennen, is dat heel waarschijnlijk. Als je gewoon leuke mensen wilt leren kennen, is dat niet de beste methode. Gewoon naar feestjes gaan, buurt bijeenkomsten, honden shows (in jouw geval). Zitten dan mensen met dezelfde vrienden, mensen die in de buurt wonen en mensen met dezelfde interesses.
Ideaal, veel plezier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdt
Waarschijnlijk hoopt hij dat je er weer snel aan toe bent....quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had wel vrijwel direct gezegd dak nog niet lang alleen ben en niet wete of ik ergens aan toe ben, maar gewon voor de gezelligheid enzo... en hij snapt t wel... maar weet niet of hij er daadwerkelijk ook rekening mee houdt
Hij zal er wel rekening mee moeten houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wat Faxie al zegt. Maar als je het hem hebt gezegd en hij blijkt niet zo boeiend te zijn, geen man overboord. Is hij wel boeiend maar niet leuk, misschien een vriend. En anders kan het altijd nog wat worden na een tijdje, als je denkt dat je er aan toe bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die spektakel en popcorn films zijn in 99% van de gevallen prutquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thor valt trouwens tegen, wat een prutfilm.
Maar sommigen zijn nog leuk. Dit is gewoon op geen enkel gebied goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die spektakel en popcorn films zijn in 99% van de gevallen prut
Hoe kan een date ook weer mislukken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
besloten: ik ga geen drankje doen... getver.. heb een baaldag... en gene zin om zaterdag met een rotgevoel in de bobbus te zitten en dan dat takke-end in mn eentje naar huis moet lopen... had eigenlijk verheugd op andere dingen, maar gaan niet door... en een mislukte "date" kan ik er helemaal niet bij hebben
Je gaat niet zo vaak uit he?quote:
Ik heb een fiets, daarmee zijn alle afstanden in de regio Leiden te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:38 schreef LostInSpace het volgende:
Hmpf.. mijn gedichten van vroeger staan nog steeds op internet.
Wel fucked.. kan ze ook nooit aan iemand laten lezen eigenlijk zonder dat je meteen kan vinden op welk forum ik ooit meer dan 12.000 berichten heb gepost.
[..]
Je gaat niet zo vaak uit he?
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef twi het volgende:
Date? Bobbus? Lopen? Maar je hebt toch een mooie auto, Faxie? Wat is dit, ben je afgetroefd door een garantieafhandelaar of een kleine man?
nee hoor, want ik ga niet....quote:
Rotterdam is wat groterquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets, daarmee zijn alle afstanden in de regio Leiden te doen.
Hell, ik vind het maar raar dat een date kan mislukken.... Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt... Verder zie ik weinig negatieve aspecten aan een drankje doen met iemand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan een date ook weer mislukken?
Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hell, ik vind het maar raar dat een date kan mislukken.... Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt... Verder zie ik weinig negatieve aspecten aan een drankje doen met iemand.
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoogstens dat er ''awkwardness'' Komt...
dat.... en dat hij straks meer wil dan ik en ik met een rotgevoel weg ga
Als je het niet probeert weet je het ook niet. En je kan het niet iedereen naar de zin maken..quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
+1, het is bijna een uur met de bus naar Zwolle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
Hier is in een straal van 25 km niks te beleven
Hoe langer je gesprekjes duren op het internet, des te erger dat gevoel wordt dat je eigenlijk iemand aan het dumpen bent ipv afwijzen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?
Het voelt wel zo denk ik als je op internet goed met elkaar kon praten en het in het echt niet leuk is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Want je bent anderen zoveel verplicht, hè?
Dat hoop ik dus dat dit zaterdag niet gebeurd. Want ik heb eigenlijk geen idee wat ze nu precies van mij vindt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat het in Rotterdam ook best te doen is. Tenminste, van mijn huis naar centrum etc.quote:
Daarom zou ik zo snel mogelijk op een date willen als ik contact heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel zo denk ik als je op internet goed met elkaar kon praten en het in het echt niet leuk is.
Hai sint.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit echt al 20 min mee te lezen maar weet nergens wat op te zeggen dus ik zeg maar even hoi. hoi
Dag sinterklaasjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit echt al 20 min mee te lezen maar weet nergens wat op te zeggen dus ik zeg maar even hoi. hoi
Zo snel mogelijk inderdaad, dat is de goede instelling.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zou ik zo snel mogelijk op een date willen als ik contact heb.
quote:
Ja halloquote:
Inderdaad vorige keer is dat helaas niet gelukt. Deze keer wel. Alhoewel een maand ook wel vrij lang isquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk inderdaad, dat is de goede instelling.
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat het in Rotterdam ook best te doen is. Tenminste, van mijn huis naar centrum etc.
Ja dat wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.
Dan fiets ik toch liever door Leiden 's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |