Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vaak in beide steden geweest (ooit bijna elke week in Leiden geweest) en ook in beide steden uitgegaan.
Dan fiets ik toch liever door Leiden 's nachts
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar Leiden is ook niet eng. Tenminste, Leiden noordoost niet.
Wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag naar Leiden.
Kut, heb ik net opgegeven dat ik 10 maart naar een meet kan.quote:
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je al een studie in gedachten?
Archeologie lijkt me wel een interessante opleiding. Zelf wilde ik eerste wiskunde studeren, maar dat werd een beetje duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij archeologie en filosofie.
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi? Dat is juist één van de foutere buurten.
Het is in Leiden sowieso redelijk stil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
s' Nachts is het daar juist heel stil. De enige daar je daar wel eens ziet zijn jongeren die naar het stappen naar Leiderdorp fietsen.
Veel plezier iig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat denk je daar later mee te gaan doen?
Ik zou het ook interessante opleidingen vinden, daar niet van.. maar tegenwoordig is een opleiding doen toch een riskante financiele onderneming en dan wil je er toch iets voor terug.
De zoon van een collega van mij heeft archeologie gedaan (ook in Leiden trouwens).. verder dan een bijbaan als rondleiding geven in een museum is hij ermee niet gekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nu ongeschoold he... Elke opleiding geeft me betere kansen dan ik nu heb.
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en op zuid van het uitgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De Kooi is een nette buurt als je het vergelijkt met sommige buurten in Rotterdam
Laat maar, ik zag net dat het niet de open dagen waren maar orientatiedag, ik ga naar die in aprilquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Loka, moet je daar ehh, jezelf voor aanmelden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een orentiatie dag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik keek verkeerd op de kalender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |