Ik zal het even opzoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je wat concrete voorbeelden?
In de media kwam het vaak neer op 'de overheid efficiënter laten werken' en dat vind ik altijd enigszins een dooddoener.
Oh? Volgens mij weten we alleen wat van het gebruik in min of meer geletterde gebieden met een min of meer centrale overheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder overheid heeft goud het heel lang uitgehouden
Flauwe analogie, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
All tomatoes are red, however not everything that is red is a tomato.
Deze is wel van toepassing op jouw denkwijze.
De VS heeft het heel lang zonder centrale bank gedaan en met goud.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij weten we alleen wat van het gebruik in min of meer geletterde gebieden met een min of meer centrale overheid.
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gezongenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Met zo'n stichtelijke TT had ik ook niet anders verwacht.
Neuh, maar vorige keer was 'ie ook al zo inconsequent bezig. Wilders was slecht want discriminatie. Maar positieve discriminatie was dan wel weer goed. Wilders was slecht want bracht economie schade toe. 60%-tax PvdA doet dat ook, maar dan was het weer wel goed.quote:
Wat was de vraag dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daarvoor nog. Je zou er de volgende dag op terugkomen zei je.
Maar met een centrale overheid die streng was tegen valsemunters bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De VS heeft het heel lang zonder centrale bank gedaan en met goud.
Ja maar daar is verder maar bar weinig voor geschikt, je kan niet "koeien" sparen, die gaan dood, fokken, vereisen voedsel en ga zo maar door. Iets bestempelen als geld of nationaal ruilmiddel houdt al snel op bij edelmetaal en papier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het. Niet elk ruilbaar object is geld inderdaad, bedoelde het eigenlijk niet zo.
Laat ik het zo zeggen: elk ruilmiddel dat door de samenleving geaccepteerd wordt voor massaal gebruik.
Ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gezongen
Maak er anders een topic over, tegen de tijd dat ik uitgesport ben is deze reeks alweer 3 topics verder.quote:
Waarbij die een algemeen geaccepteerde waarde vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar is verder maar bar weinig voor geschikt, je kan niet "koeien" sparen, die gaan dood, fokken, vereisen voedsel en ga zo maar door. Iets bestempelen als geld of nationaal ruilmiddel houdt al snel op bij edelmetaal en papier.
Maar koeien werden ook niet massaal gebruikt als ruilmiddel. Volgens mij dekt mijn definitie wel de lading, omdat rijst en zout ook als "geld" hebben gediend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar is verder maar bar weinig voor geschikt, je kan niet "koeien" sparen, die gaan dood, fokken, vereisen voedsel en ga zo maar door. Iets bestempelen als geld of nationaal ruilmiddel houdt al snel op bij edelmetaal en papier.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer maar je had er kennelijk geen antwoord op
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Beste Erik, Cohen is vooral teruggetreden omdat hij verbaal niet opgewassen is tegen wat tegenwoordig de norm schijnt te zijn in het parlement. Je moet een grote bek hebben om je partij te kunnen positioneren tegenwoordig.
[..]
Timmermans heeft hiermee de zaak op scherp gezet, omdat de PvdA maar aan het doormodderen was, niet in de laatste plaats door de nogal passieve Cohen, die in het debat, maar ook in de fractie, niet duidelijk kon maken wat de koers van de partij moet zijn.
[..]
Ik zeg niet dat de PvdA niet verdeeld is, alleen dat ze veel minder verdeeld is dan de VVD een paar jaar geleden. Ik heb nog niemand uit zien treden bij de PvdA, bij de VVD destijds twee vrij rap achter elkaar.
En ik denk dat deze 'primary' goed is, de PvdA komt er veel mee in het nieuws, iedereen ziet de kandidaten. En ik wil wel om een portie bitterballen met je wedden dat wie nu fractievoorzitter wordt straks bij de verkiezingen ook lijsttrekker wordt. Asscher zal out of the picture zijn, misschien komt zijn tijd ooit nog.
Ik mag toch aannemen dat de persoon die wint, fractievoorzitter wordt. Net als bij de VVD.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag het morgen? Wil mijn film zien.
Er zijn vast methoden om muizen levend te vangen, zo slim zijn ze niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
Fijn. Verdomme, klote manieren zijn blijkbaar de enige die helpen. Dus het moet maar dan.
'Door jou wordt de lucht weer blauw, en ik ben nergens zonder jou!'
Kies maar een onderwerp: Zorg, onderwijs, veiligheid, restyling van de verzorgingsstaat, 'landbouw, ruimtelijke ordening, nutsbedrijven en infrastructuur', openbaar bestuur: rijk en plaatselijk, vreemdelingenbeleid en 'buitenlandse politiek, defensie en EU'.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de media kwam het vaak neer op 'de overheid efficiënter laten werken' en dat vind ik altijd enigszins een dooddoener.
Ken jij het programma van de LPF nog?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kies maar een onderwerp: Zorg, onderwijs, veiligheid, restyling van de verzorgingsstaat, 'landbouw, ruimtelijke ordening, nutsbedrijven en infrastructuur', openbaar bestuur: rijk en plaatselijk, vreemdelingenbeleid en 'buitenlandse politiek, defensie en EU'.
Nee, ik heb één van zijn boeken nu voor mijn neus liggen. Dat zijn de hoofdstukken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken jij het programma van de LPF nog?
Ik mag je stiekem dan ook wel, bolle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
Maar Remlof, ik ben de beroerdste niet. Het gaat tot nu toe beter dan bij de VVD, dat moet ik toegeven.
Jaja mensen.
Ik behoor ook niet tot de kudde. Toch schijnt mijn ziel voor altijd gered te zijn aangezien ik gedoopt ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nu een afgedwaald schaapje
De overheid zou toch altijd effectief moeten werken? Ik ben ook niet zo van het afschuiven van problemen op de effectiefiteit van de overheid, maar als ik dan op gemeentelijk niveau zie dat ze lokaal bezig zijn met het vernieuwen van de riolering op de weg waar ik aan woon en terwijl ze deze twee kilometer verderop twee dagen afsluiten terwijl er nergens werklui aanwezig zijn, terwijl ze hier opeens bezig gaan met het 'verbeteren' van een fietspad dat nog geen drie jaar ligt, heb ik wel het idee dat instanties langs elkaar heen werken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals het hoort, als gedoopt christen mag je een beetje hypocriet zijn. Ik heb zelfs nog eerste communie gedaan, dan ben je toch dubbel afgedekt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik behoor ook niet tot de kudde. Toch schijnt mijn ziel voor altijd gered te zijn aangezien ik gedoopt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |