Mest heeft wel waarde en is zeker als ruilmiddel gebruikt. Dus is het geld volgens jou...quote:
Ik kan iemand best een goed politicus vinden zonder het met hem of haar eens te zijn. Neem bijvoorbeeld Marijnissen en Roemer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kende zijn programma niet. Je gaat echter voorbij aan mijn overkoepelende standpunt dat onwelgevallige of ontbrekende inhoud niets afdoen aan iemands politieke capaciteiten an sich. Een politicus hoeft geen bestuurder te zijn, een politicus verkondigt een mening.
De hanteerbaarheid, geld is in het leven geroepen omdat het onmogelijk is met goederen te ruilen m.b.t. bepaalde waarden. Je kan geen 1000 kamelen betalen voor een paleis of iets dergelijks. Ruilhandel is gewoon voor zeer kleinschalige, geïsoleerde gebieden. Toen handel toenam was er iets anders nodig; namelijk geld.quote:
Ben morgen vrij, dan ook maar eens wat opruimenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Echt niet normaal hoeveel ik al opgeruimd heb. Voel me echt een huisvrouw. Wel in een mooie jurk en met roze latexhandschoentjes aan niet te verstaan.
Als het over heel de samenleving aanvaard wordt als ruilmiddel welquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mest heeft wel waarde en is zeker als ruilmiddel gebruikt. Dus is het geld volgens jou...
ECHT?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
Muizen vreedzaam weg, hm
Google ?
Ik zou ze wel wegjagen, ze verspreiden ziektes.
Succes alvast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben morgen vrij, dan ook maar eens wat opruimen
En noem je Roemer zijn standpunten dan realistisch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan iemand best een goed politicus vinden zonder het met hem of haar eens te zijn. Neem bijvoorbeeld Marijnissen en Roemer.
En dan is er enige eenheid in die samenleving nodig, ergo overheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het over heel de samenleving aanvaard wordt als ruilmiddel wel
Zo kun je ieder boek wel diskwalificeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hitler heeft ook een boek geschreven met oplossingen. Niet dat ze werkbaar waren in een democratie.
Ja bedankt, ga gelijk ook belastingaangifte doen (als ik m'n digid gevonden hebquote:
Paars II heeft populisme de kans gegeven en alleen omdat men D66 ondanks een halvering in de regering wilde houden en ze daarna tot bijna drie keer toe verkracht heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met wat daarna allemaal nog kwam is die kwalificatie misschien wat overtrokken.
Ik weet het. Niet elk ruilbaar object is geld inderdaad, bedoelde het eigenlijk niet zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hanteerbaarheid, geld is in het leven geroepen omdat het onmogelijk is met goederen te ruilen m.b.t. bepaalde waarden. Je kan geen 1000 kamelen betalen voor een paleis of iets dergelijks. Ruilhandel is gewoon voor zeer kleinschalige, geïsoleerde gebieden. Toen handel toenam was er iets anders nodig; namelijk geld.
't was wel een rappe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Zo, mijn topic was een daverend succes zie ik.
Remlof steekt graag zijn kop in het zand. En het is ook wel makkelijk natuurlijk, gewoon doen alsof elk onwelgevallig geluid fascistisch of nazistisch is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zo kun je ieder boek wel diskwalificeren.
All tomatoes are red, however not everything that is red is a tomato.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het over heel de samenleving aanvaard wordt als ruilmiddel wel
Realistischer dan die van Wilders, om het tot het heden te beperken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
En noem je Roemer zijn standpunten dan realistisch?
Of ga je nu weer hen en weer zwalken en je in bochten wringen, want dan nok ik er gewoon meteen weer mee.
Heb je wat concrete voorbeelden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb dat boek 'De puinhopen van acht jaar paars'. En daarin staat gewoon een cijfermatige uitwerking van bepaalde problematiek. Gepaard met voorstellen hoe hij die problemen zou aanpakken.
Zonder overheid heeft goud het heel lang uitgehoudenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan is er enige eenheid in die samenleving nodig, ergo overheid
Ah de trollkoning is boos.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
En noem je Roemer zijn standpunten dan realistisch?
Of ga je nu weer hen en weer zwalken en je in bochten wringen, want dan nok ik er gewoon meteen weer mee.
De bitterballen-weddenschap vraag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Realistischer dan die van Wilders, om het tot het heden te beperken.
En volgens mij staat er nog een vraag van mij aan jou sinds vorige week open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |