abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:01:38 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108625497
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja man, echt lachen als een ander zoiets aangedaan wordt.
Eigen schuld dikke bult. En een gebroken enkel. ^O^.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108625515
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit verklaart dus alles ;) De voorstanders hier zijn gewoon altijd gepest en hebben nooit wat terug durven doen. Daarom vinden ze het zo fantastisch dat een op bokito lijkende rechtsfilosoof geweld gebruikt en mensen bedreigd. Omdat ze zelf nooit wat hebben durven doen. Duidelijk. _O- Jullie held heeft toch gezorgd dat de users die vroeger zo gepest zijn (stekelzwijn gaf het zelf al toe) nog een beetje gevoel van 'rechtvaardigheid' krijgen.

_O- :W
Ik vind Castricum juist zo'n typisch pestslachtoffer die dat nu terug doet bij mensen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:05:53 #123
139330 TNA
For the stars that shine
pi_108625636
Rutger wordt één keer even onbeschoft behandeld zoals hij mensen behandelt, en 't is gelijk huilen. Wat laat hij zich hier ontzettend kennen zeg.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:06:24 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_108625656
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, en dan mag je best iemand vertellen weg te gaan in plaats van de deur dicht te doen, als je al in beeld bent.
Zal de overvaller van onder de indruk zijn als hij zijn vuurwapen op je richt. Of zoals nu: Rutger als die zijn microfoon onder je neus drukt. :')

Agressie goedpraten als de hele situatie met één simpele handbeweging voorkomen had kunnen worden, helemaal geen geweld voor nodig, geen bruikbare beelden als resultaat. :') Dat lijkt mij van een hoogleraar en rechtsfilosoof helemaal niet zoveel gevraagd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoewel veel fokkertjes er last van hebben en van daaruit reageren, is straatvrees voor mij de norm niet, zeker niet vanaf de drempel. Je de hele dag bang laten maken voor van alles en nog wat vergroot nog steeds niet de kans dat je iets dergelijks overkomt. Ik heb geen spionnetje of zo'n gluurglensje, als er bij mij aangebeld wordt dan ga ik ervan uit dat het iemand is die denkt welkom te zijn, in ieder geval voor een gesprek aan de deur, en dan doe ik dus open. Dan heb je nog jehova's en colporteurs, maar als je die hebt afgepoeierd is het daar dan ook mee klaar, en komt er niet nog eens een tv-uitzending van achteraan.

[..]

Ik ga niet bij mensen aanbellen om ze te irriteren. Jij wel? Dat doet niemand en dat wordt ook niet getolereerd. Maar als je een camera meeneemt dan geldt die norm niet?
Heeft geen reet te maken met straatvrees en alles met gezond verstand. Als ik Rutger voor mijn deur zou zien staan dan zou die deur direct weer dichtgaan, simpel. Ermee in discussie gaan is zinloos en vergroot enkel zijn kansen op bruikbaar materiaal, vind je het gek dat hij daar vervolgens ook voor zal gaan?

Hell al had Kinneging het gelaten bij zijn "ze ligt nu te slapen" en daarna de deur dicht gedaan, dan was dat ook prima geweest. Het is puur en alleen zijn agressie waardoor hem hierin nu blaam treft.

Om je vraag te beantwoorden: nee, dat doe ik niet maar dat doet niets af aan de realiteit dat het wel degelijk gebeurt, niet alleen om mensen te irriteren/met de camera voor het blok te zetten maar evengoed om ze op te lichten, geweld aan te doen en ga zo maar door.

Steek echter gerust je kop in het zand. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_108625799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zal de overvaller van onder de indruk zijn als hij zijn vuurwapen op je richt. Of zoals nu: Rutger als die zijn microfoon onder je neus drukt. :')

Agressie goedpraten als de hele situatie met één simpele handbeweging voorkomen had kunnen worden, helemaal geen geweld voor nodig, geen bruikbare beelden als resultaat. :') Dat lijkt mij van een hoogleraar en rechtsfilosoof helemaal niet zoveel gevraagd.

Volgens mij heeft Kinneging zelf ook gezegd dat hij beter de deur dicht had kunnen doen; het had beter gekund, ja. Jij overdrijft echter continu schromelijk met je betichtingen van agressief gedrag en bedreiging aan het adres van die Kinneging, net het filmpje nog een keer terug gekeken en er is niet eens een worsteling of wat dan ook gaande. En het dreigement is het gooien in de plomp volgens mij, meer niet. Get over it.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:12:03 #126
139330 TNA
For the stars that shine
pi_108625852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Kinneging zelf ook gezegd dat hij beter de deur dicht had kunnen doen; het had beter gekund, ja. Jij overdrijft echter continu schromelijk met je betichtingen van agressief gedrag en bedreiging aan het adres van die Kinneging, net het filmpje nog een keer terug gekeken en er is niet eens een worsteling of wat dan ook gaande. En het dreigement is het gooien in de plomp volgens mij, meer niet. Get over it.
Geheel eens, Kinneging is een eng mannetje, maar hij doet hier niets strafbaars. Besides, met dat gedrag van Rutger weet je dat je zoiets ooit eens gaat meemaken. Maar nee hoor, dan is 't gelijk huilen dat iemand je naar de keel grijpt :')
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:13:27 #127
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108625899
Nou ja, misschien begrijpen de verdedigers van Rutger ooit nog wel dat Kinneging eerst en vooral zijn vrouw verdedigde, en dat maakt hem absoluut geen mindere man.

Wat hij verder allemaal zei in P&W is niet relevant. Mij lijkt hij ook een enorm vervelende man, maar dat heeft geen invloed op hoe ik deze situatie beoordeel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_108626088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Heeft geen reet te maken met straatvrees en alles met gezond verstand.
Als jij aanraadt de deur niet open te doen omdat er wel eens iemand voor zou kunnen staan die kwaad in de zin heeft dan ben je een bangerikje dat zich graag bang laat maken.

quote:
Als ik Rutger voor mijn deur zou zien staan dan zou die deur direct weer dichtgaan, simpel. Ermee in discussie gaan is zinloos en vergroot enkel zijn kansen op bruikbaar materiaal, vind je het gek dat hij daar vervolgens ook voor zal gaan?
Ik had al gezegd dat het handiger had gekund. Was je dat ontgaan of dringt het gewoon niet tot je door en kun je niks anders dan de hele tijd hetzelfde riedeltje herhalen. Volgens mij hoef je niet 24 uur per dag alert en assertief in je eigen huis rond te lopen voor het geval er iemand aanbelt omdat je anders belachelijk gemaakt kan worden op tv. Daar gaat het om.

quote:
Hell al had Kinneging het gelaten bij zijn "ze ligt nu te slapen" en daarna de deur dicht gedaan, dan was dat ook prima geweest. Het is puur en alleen zijn agressie waardoor hem hierin nu blaam treft.

Om je vraag te beantwoorden: nee, dat doe ik niet maar dat doet niets af aan de realiteit dat het wel degelijk gebeurt, niet alleen om mensen te irriteren/met de camera voor het blok te zetten maar evengoed om ze op te lichten, geweld aan te doen en ga zo maar door.

Steek echter gerust je kop in het zand. :)
En iemand die je probeert op te lichten grijp je bij zijn lurven als je daar mans genoeg voor bent tenminste en iemand die je geweld probeert aan te doen die gaat de plomp in. Castricum overschrijdt ook normen en wordt dan ook bij zijn lurven gegrepen en bestraffend toegesproken waardoor het hem dun door de broek loopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:38:03 #129
236046 NotYou
tigerblood
pi_108626893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je vindt iemand bij zijn sjaal/nek grijpen en tegen diegene schreeuwen dus niet agressief? :') Tja, het is maar wat je gewend bent.

quote:
drei·gen dreigde, h gedreigd 1 iets onaangenaams in het vooruitzicht stellen: met iets ~ 2 te wachten
Interessant te weten dat jij het wel aangenaam (of iig niet onaangenaam) zou vinden door Kinneging in de plomp gegooid te worden. Ik persoonlijk zou dit wel zeer onaangenaam vinden. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als jij aanraadt de deur niet open te doen omdat er wel eens iemand voor zou kunnen staan die kwaad in de zin heeft dan ben je een bangerikje dat zich graag bang laat maken.
.
Ik raad aan de deur (als vrouw) niet in badjas open te doen, klein verschil. Verder geef ik te kennen dat als Rutger hier voor de deur zou staan ik die deur direct weer dicht zou doen omdat ik met het alternatief (de deur verder opendoen en in gesprek gaan) zelf niets te winnen heb.

Een beetje jammer dat jij vervolgens maar aan het schelden slaat. :')

Wat mijn vermeende angst betreft: Voor mijn gevoel zal hier enkel de belletjeleller en de 'stroomverkoper' aan de deur komen. De eerste zal bij het opendoen al weg zijn en de tweede zeg ik altijd vriendelijk niet geinteresseerd te zijn.

Rationeel bezien acht ik de kans dat hier ooit een oplichter of overvaller aan de deur zou komen erg klein, zo goed als uitgesloten. Toch houd ik er dus rekening mee dat de kans, hoe klein ook, wel bestaat. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_108627019
Intussen bij Bert Brussen

quote:
Nog altijd buitelen de verstokte Powned- Rutger- en Geenstijl-haters over elkaar heen met hun sadistische geweldsverheerlijkende fantasieën om toch vooral zo vaak mogelijk te laten weten hoe FANTASTISCH ze het vinden dat een journalist fysiek werd belaagd.
http://www.bbrussen.nl/2012/03/01/notities-1-maart/
pi_108627107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je vindt iemand bij zijn sjaal/nek grijpen en tegen diegene schreeuwen dus niet agressief? :') Tja, het is maar wat je gewend bent.
Beide zaken heb ik niet gezien of gehoord. Ik hoor zelfs een redelijk beheerst gesprek. Maar dat schreeuwen; ach, nee dat vind ik niet agressief. Niet agressiever dan een camera door laten draaien.
quote:
Interessant te weten dat jij het wel aangenaam (of iig niet onaangenaam) zou vinden door Kinneging in de plomp gegooid te worden. Ik persoonlijk zou dit wel zeer onaangenaam vinden. :)
Nee, dat lijkt mij ook onaangenaam, maar dat wil niet zeggen dat dat een ernstig dreigement is. Bovendien 'als jullie hier nog een keer aan de deur staan', dan doe je dat toch niet? Gelijk heeft 'ie, wegwezen bij die deur zou ik zeggen. Sorry, maar een nat pak vind ik niet een ernstig dreigement. Zei hij 'dan ros ik je in elkaar' of 'dan maak ik je af', had ik dat minder chique gevonden.
pi_108627409
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik raad aan de deur (als vrouw) niet in badjas open te doen, klein verschil.
Nee, als er iemand wel eens iets naars overkomt en je gaat daaraan je gedrag aanpassen dan ben je iemand die zich graag bang laat maken.

quote:
Verder geef ik te kennen dat als Rutger hier voor de deur zou staan ik die deur direct weer dicht zou doen omdat ik met het alternatief (de deur verder opendoen en in gesprek gaan) zelf niets te winnen heb.

Een beetje jammer dat jij vervolgens maar aan het schelden slaat. :')
Wat jij allemaal wel niet zou doen, mensen weten achteraf wel vaker heel goed wat anderen in een bepaalde situatie zouden moeten doen. En kennelijk wil je maar snappen dat datgene wat, achteraf, het handigst zou zijn de norm niet is.

quote:
Wat mijn vermeende angst betreft: Voor mijn gevoel zal hier enkel de belletjeleller en de 'stroomverkoper' aan de deur komen. De eerste zal bij het opendoen al weg zijn en de tweede zeg ik altijd vriendelijk niet geinteresseerd te zijn.

Rationeel bezien acht ik de kans dat hier ooit een oplichter of overvaller aan de deur zou komen erg klein, zo goed als uitgesloten. Toch houd ik er dus rekening mee dat de kans, hoe klein ook, wel bestaat. :')
Hou de stalen rolluikken maar goed dicht dan. En vergeet op straat vooral niet alvast te gaan bibberen bij een voorbijganger die geen oud vrouwtje is. Hoewel, met die oude vrouwtjes kun je ook geen risico meer nemen tegenwoordig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:00:34 #133
236046 NotYou
tigerblood
pi_108627866
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Beide zaken heb ik niet gezien of gehoord. Ik hoor zelfs een redelijk beheerst gesprek. Maar dat schreeuwen; ach, nee dat vind ik niet agressief. Niet agressiever dan een camera door laten draaien.

Het schreeuwen begint rond de 2:00. (in het ruwe materiaal)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij ook onaangenaam, maar dat wil niet zeggen dat dat een ernstig dreigement is. Bovendien 'als jullie hier nog een keer aan de deur staan', dan doe je dat toch niet? Gelijk heeft 'ie, wegwezen bij die deur zou ik zeggen. Sorry, maar een nat pak vind ik niet een ernstig dreigement. Zei hij 'dan ros ik je in elkaar' of 'dan maak ik je af', had ik dat minder chique gevonden.

Nu voeg je zelf al de kwalificatie "ernstig" toe, ik heb slechts gesteld dat kinneging met geweld dreigt. Iemand ergens op, tegen of in gooien valt voor mij onder die noemer. :)
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:11:37 #134
236046 NotYou
tigerblood
pi_108628342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, als er iemand wel eens iets naars overkomt en je gaat daaraan je gedrag aanpassen dan ben je iemand die zich graag bang laat maken.

[..]

Wat jij allemaal wel niet zou doen, mensen weten achteraf wel vaker heel goed wat anderen in een bepaalde situatie zouden moeten doen. En kennelijk wil je maar snappen dat datgene wat, achteraf, het handigst zou zijn de norm niet is.

[..]

Hou de stalen rolluikken maar goed dicht dan. En vergeet op straat vooral niet alvast te gaan bibberen bij een voorbijganger die geen oud vrouwtje is. Hoewel, met die oude vrouwtjes kun je ook geen risico meer nemen tegenwoordig.
:')

Gelukkig maar dat Weltschmerz geen bangerik die zich graag bang laat maken is en in tegenstelling tot veel Fok!kertjes niet lijdt aan straatvrees. Sterker nog Weltschmerz is mans genoeg om oplichters bij hun lurven te grijpen en geweldplegers in de plomp te gooien. Gelukkig maar dat Weltschmerz zo'n stoere man is waar veel andere Fok!kers angsthazen zijn.

Mag ik alsjeblieft je handtekening Weltschmerz, je bent zo dapper dat ik niet anders kan dan zeer onder de indruk zijn van al jouw durf.. :@ :') _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_108628766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Nu voeg je zelf al de kwalificatie "ernstig" toe, ik heb slechts gesteld dat kinneging met geweld dreigt. Iemand ergens op, tegen of in gooien valt voor mij onder die noemer. :)
Met je vingers in de oren zal je ook niets horen. Kortom, ik denk niet dat Taurus op de 2 minuten een schreeuwend toontje zal horen.

Over het fysieke geweld....eerst werd er ontkent dat hij hem aanraakte, toen werd gesteld dat het slechts zijn shawl was, en nu moet het alweer 'ernstig' zijn. Kortom...zij die eerst riepen dat er geen fysiek geweld is gebruikt geven nu aan dat er geen 'ernstig fysiek geweld' is geweest. Wie is 'de fokker' om iets te kwalificeren??

Al met al keuren ze geweld goed, hetgeen ik jammer vind want veel van die posters zie ik ook in topics waarbij iemand mishandeld wordt en dan spreken ze er schande van.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:25:57 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108628954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Dit noem ik een stemverheffing. Schreeuwen is wel wat harder dan dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108628966
quote:

[..]

Stel je niet aan, kinderachtige dramaqueen. Nu Rutger een keer intimiderend benaderd wordt en de rollen zijn omgedraaid is het land te klein. :')
pi_108629120
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Al met al keuren ze geweld goed, hetgeen ik jammer vind want veel van die posters zie ik ook in topics waarbij iemand mishandeld wordt en dan spreken ze er schande van.
Onzin. Je blijft met je poten van een ander af. Ik kan me alleen wel voorstellen dat de verbale agressie van Ruktor ook verbale of fysieke agressie oproept. Maar toon je dan ook gewoon een kerel in plaats van met je staart tussen de benen af te druipen en achteraf uit te huilen bij moederlief.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:36:35 #139
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_108629401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Je blijft met je poten van een ander af. Ik kan me alleen wel voorstellen dat de verbale agressie van Ruktor ook verbale of fysieke agressie oproept. Maar toon je dan ook gewoon een kerel in plaats van met je staart tussen de benen af te druipen en achteraf uit te huilen bij moederlief.
Rutger is alleen maar 'stoer' omdat hij weet dat het achteraf toch zo geknipt word als hem uitkomt.

Uitglijders van hem worden er uitgeknipt en uitglijders van zijn overvallen 'slachtoffer' worden uitvergroot.

Rutger krijgt hier gewoon te horen dat als je filmend iemands prive domein binnendringt iemand zich daar tegen mag verzetten.
pi_108630051
De geenstijl-redactie kan steeds niet accepteren dat Rutger zo te kakken is gezet door professor Bokito:

http://www.geenstijl.nl/m(...)gaat_v.html#comments
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:58:55 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108630334
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met je vingers in de oren zal je ook niets horen. Kortom, ik denk niet dat Taurus op de 2 minuten een schreeuwend toontje zal horen.

Over het fysieke geweld....eerst werd er ontkent dat hij hem aanraakte, toen werd gesteld dat het slechts zijn shawl was, en nu moet het alweer 'ernstig' zijn. Kortom...zij die eerst riepen dat er geen fysiek geweld is gebruikt geven nu aan dat er geen 'ernstig fysiek geweld' is geweest. Wie is 'de fokker' om iets te kwalificeren??

Hoi OCDer, een beetje heen en weer getrek en wat verbaal geweld is niet hetzelfde als iemand invalide schoppen of een oog uitsteken met een glas.

Van mij mag Rutger aangifte doen, ben alleen bang dat het tot weinig zal leiden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108630406
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef Re het volgende:

[..]

een beetje heen en weer getrek en wat verbaal geweld is niet hetzelfde als iemand invalide schoppen of een oog uitsteken met een glas.

klopt
pi_108631843
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit verklaart dus alles ;) De voorstanders hier zijn gewoon altijd gepest en hebben nooit wat terug durven doen. Daarom vinden ze het zo fantastisch dat een op bokito lijkende rechtsfilosoof geweld gebruikt en mensen bedreigd. Omdat ze zelf nooit wat hebben durven doen. Duidelijk. _O- Jullie held heeft toch gezorgd dat de users die vroeger zo gepest zijn (stekelzwijn gaf het zelf al toe) nog een beetje gevoel van 'rechtvaardigheid' krijgen.

_O- :W
Wat is lezen toch moeilijk.
Stekelzwijn is nooit gepest, hij nam onmiddellijk maatregelen na enkele pesterijtjes. Duidelijke maatregelen om enkele popiejopies op hun plaats te zetten. Dat lukte buitengewoon goed.
pi_108631885
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Marlan het volgende:
De geenstijl-redactie kan steeds niet accepteren dat Rutger zo te kakken is gezet door professor Bokito:

Het is inderdaad een stelletje huilies. Van de andere kant: die gasten hebben nu weer een doel in hun leven.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:41:52 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108632038
Ik moet telkens aan dit filmpje denken.

Soms is geweld noodzakelijk en effectief.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:46:16 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108632210
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef Ringo het volgende:
Ik moet telkens aan dit filmpje denken.

Soms is geweld noodzakelijk en effectief.
Prachtig om iemand te zien die van zich afbijt. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:47:20 #147
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_108632251
quote:
Rutger krijgt hier gewoon te horen dat als je filmend iemands prive domein binnendringt iemand zich daar tegen mag verzetten.
hij had ook z'n deur dicht kunnen doen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:47:48 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108632271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Hij had hem ook van de portiektrap af kunnen flikkeren.
pi_108632343
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hij had hem ook van de portiektrap af kunnen flikkeren.
Hij had ook z'n strottenhoofd kunnen verbrijzelen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108632531
quote:

[..]

Hij had ook gewoon even een afspraak kunnen maken.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:54:49 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108632559
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef waht het volgende:

[..]

Hij had ook z'n strottenhoofd kunnen verbrijzelen.
Een radicale doch doeltreffende oplossing.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:55:42 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108632597
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij had ook gewoon even een afspraak kunnen maken.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:01:21 #153
236046 NotYou
tigerblood
pi_108632794
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Marlan het volgende:

Sad. Ook dat opstel waarin Rutger als een held van de journalistiek of zelfs een held in het algemeen wordt opgeworpen. Hell, ze noemen hem de stem van zijn generatie en vergelijken hem (naar ik mag hopen grappend maar gezien de toon van de rest van het stuk weet je het maar nooit) met Hunter S. Thompson. :')

En nee, het lijkt zeker niet sarcastisch bedoeld al ga ik daar bijna aan twijfelen als ik bovensteende teruglees. :')
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:31:21 #154
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_108636218
Beschamend voor die Rutger en daarom ook leuk. Weggezet als een 8 jarig kind.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:04:13 #155
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_108637789
quote:

[..]

Om vervolgens die kwalbal nog een keertje aan te laten bellen?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:16:49 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_108638405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef t-8one het volgende:

[..]

Om vervolgens die kwalbal nog een keertje aan te laten bellen?
Bel je de politie. Maar goed, die hoogleraar is een van de oprichters van de Wilders denktank. Vaak gasten die roepen over fatsoen, maar zelf niet het juiste voorbeeld geven. Roepen dat leraren op scholen met u moeten worden aangesproken, maar andere kamerleden voor rotte vis uitmaken. PVV Tokkies.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:50:19 #157
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108643166
Het ging niet om de hoogleraar, Rutger zoekt het zelf op, niemand heeft hierom gevraagd, thuis opzoeken, my home is my castle.
Nee, huilie huilie dun door de broek, over en uit, truukje werkt niet meer, voortaan zal ook Vogelaar gaan sjaaltje aaien, piep, piep.
O ja en dan aangifte doen, oom agent ze willen me wurgen, kijk maar, ik heb een rood vlekje aan mijn hals.
Nee joh, je hebt de hele natie, lachend op je nek!
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_108645321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bel je de politie. Maar goed, die hoogleraar is een van de oprichters van de Wilders denktank. Vaak gasten die roepen over fatsoen, maar zelf niet het juiste voorbeeld geven. Roepen dat leraren op scholen met u moeten worden aangesproken, maar andere kamerleden voor rotte vis uitmaken. PVV Tokkies.
Mwah, zo onfatsoenlijk is die reactie anders niet hoor, de camera wordt beetgepakt, er wordt wat geworsteld met die microfoon en Rutger krijgt een lesje fatsoen .. van enig fysiek geweld tegen een persoon is in dat hele filmpje helemaal niets te zien en ook niet uit het geluid af te leiden.
Want tja, als die 'anabole wurgprofessor' Rutger echt had gewurgd had die toch niet even later leuk kunnen babbelen, alsnog proberen een discussie uit te lokken, staand op de trap? Als die zich ook maar een moment bedreigt had gevoeld blijf je toch niet naast die gast bovenaan de trap staan lijkt mij. Dat wurgen valt wat mij betreft dan ook in dezelfde categorie als die 'verwonding' van die andere verslaggever destijds op het Museumplein (dacht ik), dat werd ook in het nieuws gebracht alsof die zwaargewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis, bleek het potvedorie een schrammetje van niets te zijn ..
pleased to meet you
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:56:33 #159
236046 NotYou
tigerblood
pi_108646305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef sorcees het volgende:
Het ging niet om de hoogleraar, Rutger zoekt het zelf op, niemand heeft hierom gevraagd, thuis opzoeken, my home is my castle.
Nee, huilie huilie dun door de broek, over en uit, truukje werkt niet meer, voortaan zal ook Vogelaar gaan sjaaltje aaien, piep, piep.
O ja en dan aangifte doen, oom agent ze willen me wurgen, kijk maar, ik heb een rood vlekje aan mijn hals.
Nee joh, je hebt de hele natie, lachend op je nek!
Al zou ik hier 1000 :')-smilies onder plaatsen dan nog zouden het er te weinig zijn om jouw reactie recht te doen. Een asboluut dieptepunt binnen deze topicreeks en dat zegt wat. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, zo onfatsoenlijk is die reactie anders niet hoor, de camera wordt beetgepakt, er wordt wat geworsteld met die microfoon en Rutger krijgt een lesje fatsoen .. van enig fysiek geweld tegen een persoon is in dat hele filmpje helemaal niets te zien en ook niet uit het geluid af te leiden.
Want tja, als die 'anabole wurgprofessor' Rutger echt had gewurgd had die toch niet even later leuk kunnen babbelen, alsnog proberen een discussie uit te lokken, staand op de trap? Als die zich ook maar een moment bedreigt had gevoeld blijf je toch niet naast die gast bovenaan de trap staan lijkt mij. Dat wurgen valt wat mij betreft dan ook in dezelfde categorie als die 'verwonding' van die andere verslaggever destijds op het Museumplein (dacht ik), dat werd ook in het nieuws gebracht alsof die zwaargewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis, bleek het potvedorie een schrammetje van niets te zijn ..
:')

Ze wilden ook weg maar Kinneging zou iig één van de twee hebben vastgehouden. (Vermoedeijk Rutger bij zijn sjaal.)
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:59:00 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108646407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef NotYou het volgende:

Ze wilden ook weg maar Kinneging zou iig één van de twee hebben vastgehouden. (Vermoedeijk Rutger bij zijn sjaal.)
Ik heb zelf het idee dat die cameraman niet vrijwillig blijft staan daar bovenaan die trap.
Life is what you make it.
pi_108647668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Graslul het volgende:
Beschamend voor die Rutger en daarom ook leuk. Weggezet als een 8 jarig kind.
Inderdaad.

Hij klonk behoorlijk bang. :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 00:04:47 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108649322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef NotYou het volgende:

Ach gossie! Net als op het schoolplein! Dat je wel weg wilde maar die ene met die bolle kop en die sterke pote had het hek geblokkeerd. Dus dan moest je daar als een bikkel overwinteren met je lunchbammetjes in de kou, ach gut. :D.
pi_108656385
De aanstellers zijn nog steeds bezig hier? Is het nu zo ongelofelijk verschrikkelijk erg dat iemand Rutger een keer een koekje van eigen deeg geeft? Natuurlijk is Kinnegin een rare kwibus, maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108656547
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:00 schreef Compatibel het volgende:
De aanstellers zijn nog steeds bezig hier? Is het nu zo ongelofelijk verschrikkelijk erg dat iemand Rutger een keer een koekje van eigen deeg geeft? Natuurlijk is Kinnegin een rare kwibus, maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
Ik vraag me sowieso af hoe de meeste mensen zouden reageren als die gast ongevraagd met draaiende camera;s voor de voordeur van je privé-woning staat...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:06:57 #165
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108657035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:00 schreef Compatibel het volgende:
Koekje van eigen deeg zou zijn om hem zaterdagavond, als hij waarschijnlijk bezopen is, een camera in de mik te douwen met zeikvragen. Dit is hele andere koek.
pi_108657092
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg zou zijn om hem zaterdagavond, als hij waarschijnlijk bezopen is, een camera in de mik te douwen met zeikvragen. Dit is hele andere koek.
Aansteller :')
Erger dan 'ik flikker je in de plomp hiero' wordt het niet in dat filmpje. Normale omgangsvormen zijn dat zeker niet, maar beweer nou niet dat Rutger dit soort gedrag niet uitlokt. Als je smakelijk kunt lachen om de manier waarop Pownews allochtonen, werklozen, stakers en zwakzinnigen vernedert dan moet je hier helemaal om kunnen schateren.

Ik heb trouwens niets tegen pownews of Rutger, regelmatig vermaak ik me om hun items. Een beetje tegenspraak van iemand die Rutger wel de baas is is echter ook wel eens leuk. Waarom veroorzaakt dat zoveel ophef?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:52:57 #167
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108657751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:11 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Aansteller :')
Erger dan 'ik flikker je in de plomp hiero' wordt het niet in dat filmpje. Normale omgangsvormen zijn dat zeker niet, maar beweer nou niet dat Rutger dit soort gedrag niet uitlokt. Als je smakelijk kunt lachen om de manier waarop Pownews allochtonen, werklozen, stakers en zwakzinnigen vernedert dan moet je hier helemaal om kunnen schateren.

Ik heb trouwens niets tegen pownews of Rutger, regelmatig vermaak ik me om hun items. Een beetje tegenspraak van iemand die Rutger wel de baas is is echter ook wel eens leuk. Waarom veroorzaakt dat zoveel ophef?
Als het bij verbaliteiten zou zijn gebleven, dan was er überhaupt geen ophef geweest. Overigens zit ik regelmatig met kromme tenen bij GS en/of Powned items, maar dat is nou juist doorgaans niet wanneer het gaat om mensen die zelf publiek figuur zijn.
  Admin zaterdag 3 maart 2012 @ 11:07:54 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108658064
Loopt dit nou nog? :D

Ik kijk net DWDD van gister terug, ze zijn niet écht dol op Rutger hmm?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108658073
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:52 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als het bij verbaliteiten zou zijn gebleven, dan was er überhaupt geen ophef geweest. Overigens zit ik regelmatig met kromme tenen bij GS en/of Powned items, maar dat is nou juist doorgaans niet wanneer het gaat om mensen die zelf publiek figuur zijn.
Het is ook bij verbaliteiten gebleven, afgaande op het filmpje. Het enige wat er gebeurd is wat wij niet zien is dat volgens Castricum meneer hem bij de keel heeft gegrepen, meer niet. Er is overigens ook helemaal geen ophef, alleen op dit forum. De ophef is alleen geweest om die column van die mevrouw, en om het opstootje op de stoep van meneer, niet eens specifiek om het 'keelgrijpen'. De discussie gaat constant alleen maar over Castricum, Powned en hun benaderingswijze.

Er is eigenlijk niets aan de hand.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:17:28 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108658250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is ook bij verbaliteiten gebleven, afgaande op het filmpje.
Afgaande op het filmpje is er wel degelijk sprake van handtastelijkheden, al blijft ongewis hoe serieus precies. Daarmee is Kinneging een grotere verliezer dan Rutger, die er ook niet ongeschonden vanaf komt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:24:04 #171
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658387
Handgemeen of niet, die Kinneging is wat mij betreft al afgegaan met die bedreigingen die hij heeft geuit.
Castricum stond al bekend als onfatsoenlijk,maar die Kinneging pleitte juist voor fatsoen :')
Wat een onbenul
pi_108658565
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Handgemeen of niet, die Kinneging is wat mij betreft al afgegaan met die bedreigingen die hij heeft geuit.
Castricum stond al bekend als onfatsoenlijk,maar die Kinneging pleitte juist voor fatsoen :')
Wat een onbenul
Hoe zou jij reageren als iemand met draaiende camera voor je deur staat?

Ik zou gewoon de deur dicht doen. Maar ik kan wel voorstellen dat die man even flipte. Het is natuurlijk een stressvolle situatie en dan heeft common sense niet altijd de overhand. Dat neemt niet weg dat die man verder misschien wel gewoon 'fatsoenlijk' is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:33:43 #173
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als iemand met draaiende camera voor je deur staat?

Ik zou gewoon de deur dicht doen. Maar ik kan wel voorstellen dat die man even flipte. Het is natuurlijk een stressvolle situatie en dan heeft common sense niet altijd de overhand. Dat neemt niet weg dat die man verder misschien wel gewoon 'fatsoenlijk' is.
Ik denk dat ik júist mijn fatsoen zou houden als er een draaiende camera op mijn neus stond.
Die Kinneging leek in eerste instantie de deur ook half dicht te houden en er was een klein duwtje voor nodig om hem helemaal te sluiten, maar in plaats daarvan nam hij welbewust de keuze om de deur volledig open te zetten, zijn gezicht in de camera te drukken en een potje machogedrag ten toon te spreiden.
Hij dacht waarschijnlijk de held van de dag te worden :+

En verder kan ik me ook best wel voorstellen dat het heel vervelend is om Rutger aan je deur te krijgen maar ik vond Kinneging toch iets meer vervelend.
Triest figuur
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:33:46 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108658634
quote:
Wat een onbenul
Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:03 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108658660
quote:
Wat een onbenul
Begrijp je niet dat het allang niet meer over die kale ging? Vanaf het moment dat Rutger, Powned, GS en de Telegraaf groot uitpakten over wurging, mishandeling en aangifte doen ging het over het huilie huilie doen van hen.

Te gretig willen zijn, het opblazen en het uit willen melken en Rutger stond er als aansteller op. Zelfs het gedrag van Kinneging wordt daardoor weer grappig.

Zie je die plomp? :D _O-
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:34 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108658669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een van de beste posts tot nu toe in deze reeks. Het feit dat iemand iets doet wat misschien onfatsoenlijk is maakt niet dat hij zelf onfatsoenlijk is. Net zomin als je dom bent wanneer je een keer iets simpels niet begrijpt.

Ik kan me voorstellen dat er misschien wel iets 'primitiefs' omdat zijn zwangere vrouw binnen zat. Daar zou ik ook heel beschermend van worden.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:57 #177
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
Wat mij betreft moet je fatsoenlijk zijn tegen iedereen als je daar zo openlijk voor pleit, geen enkel excuus.
pi_108658690
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik denk dat ik júist mijn fatsoen zou houden als er een draaiende camera op mijn neus stond.
Die Kinneging leek in eerste instantie de deur ook half dicht te houden en er was een klein duwtje voor nodig om hem helemaal te sluiten, maar in plaats daarvan nam hij welbewust de keuze om de deur volledig open te zetten
Welbewust weet ik niet. Achteraf gezien zou hij waarschijnlijk liever gewoon de deur dichtgegooid hebben, maar zoiets gebeurt allemaal in enkele secondes. Zoals gezegd is zo'n situatie ook nogal stressvol waardoor er wat mij betreft geen sprake is van een weloverwogen actie.

Daarnaast ken je de tactieken van die "journalisten" toch? Jij denkt dat ze gelijk weggegaan waren zodra hij de deur dicht gedaan zou hebben?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:38:48 #179
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Welbewust weet ik niet. Achteraf gezien zou hij waarschijnlijk liever gewoon de deur dichtgegooid hebben, maar zoiets gebeurt allemaal in enkele secondes. Zoals gezegd is zo'n situatie ook nogal stressvol waardoor er wat mij betreft geen sprake is van een weloverwogen actie.

Daarnaast ken je de tactieken van die "journalisten" toch? Jij denkt dat ze gelijk weggegaan waren zodra hij de deur dicht gedaan zou hebben?
Jah, achteraf, en alleen maar omdat het voor hem verkeerd uitpakt, maar hij had natuurlijk gehoopt dat ie van alle kanten bijval had gekregen.

Als ie de deur gelijk had dichtgedaan was er helemaal geen item geweest? Of het moet zijn dat ze nog een tijdje tegen een dichte deur aan hadden willen praten :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:39:24 #180
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658751
Eng mannetje die Kinneging, ik heb 10 x liever Castricum aan de deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')