Als Mams dat goed vindtquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte geeft zichzelf 3 weken. Ik geef 'm nog een week extra om de stekker er uit te trekken.
Tuurlijk. Ondanks de bezuinigingen pijnlijk zijn doet dit kabinet het beter als elke tevoren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:40 schreef eriksd het volgende:
Weddenschapje dat het 31 maart nog fier overeind staat?
Zo, Erik is wat kilootjes kwijt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
eriksd met z'n nieuwste klokkie.
Ik zou bij Dewey, Cheatem & Howe gaan werken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:48 schreef eriksd het volgende:
Eens kijken bij welk advocatenkantoor ik nu wil gaan werken. Parttime welteverstaan.
Bol & Hok?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:48 schreef eriksd het volgende:
Eens kijken bij welk advocatenkantoor ik nu wil gaan werken. Parttime welteverstaan.
Hij denkt ook dat ons land overspoeld wordt door moslims, hetgeen z'n geloofwaardigheid aantast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:04 schreef Auti het volgende:
Wilders schat de kans op verkiezingen best groot in.
quote:
Een kusje kroel in Erik z'n haren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anders had je even z'n krullen willen kroelen?
Ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:04 schreef Auti het volgende:
Bron trouwens ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:04 schreef Auti het volgende:
Gia 4 president.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Gia het volgende:
Gewoon een importverbod op dat spul uit die landen, lijkt me voldoende.
Nederwiet blijft gewoon op de markt, dus dat pleziertje hebben de gebruikers dan toch wel.
Wacht even, er kan legaal hasj geïmporteerd worden uit andere landen?quote:
Nee, maar het is 'legaal' geworden als het de grens over is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacht even, er kan legaal hasj geïmporteerd worden uit andere landen?
Die wiet zal me een rotzorg wezen, ik wil gewoon die inkomsten van toeristen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van drugs, maar ik vind een verbod op hasj best controversieel.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van drugs, maar ik vind een verbod op hasj best controversieel.
Je moet gewoon de vrijheid hebben om een blowtje te roken, als je daar behoefte aan hebt. Kijk, ik blow ook niet, ik word er gaar van, maar het gaat om het principe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die wiet zal me een rotzorg wezen, ik wil gewoon die inkomsten van toeristen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |