Afknallen dit kabinet, voordat ze die gekkigheid echt doorvoeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Achterlijke "motivatie" ook.
- de buitenlandse organisaties zijn "crimineel" omdat het verboden is. hef die onzinnige war on -at least- softdrugs op en je hebt mankracht en geld om echte criminaliteit aan te pakken
- omdat anderen crimineel gedrag vertonen, zouden "wij" (als ik weer es in Nederland ben...) geen hasjjointje (3 j's) mogen roken? Wat is dat voor kolder? Als buitenlandse organisaties drank smokkelen, mogen wij geen bier meer drinken?
Ze hebben hun, ooit liberale standpunt, over drugs volledig uit hun standpunten geschrapt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wil verbod op de verkoop van hasj, hoor ik net op radio. Wel godver de godver.
Alweer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:03 schreef remlof het volgende:
Ah de stervensfase van dit kabinet is begonnen
Niet letterlijk afknallen, uiteraard.quote:
Dat je nog op die droeftoeter reageert.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet letterlijk afknallen, uiteraard.
Als ze het maar een maandje uitstellen, voor de gratis bitterballen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu echt. Hier gaan ze niet uitkomen.
Ik heb geen problemen met Nuance. Maar ik ben dan ook een allemansvriend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je nog op die droeftoeter reageert.
Droeftoeter zal wel weer een "racisme"-note opleveren.
Rutte geeft zichzelf 3 weken. Ik geef 'm nog een week extra om de stekker er uit te trekken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze het maar een maandje uitstellen, voor de gratis bitterballen.
kaasbaas!!quote:
Wanneer zijn die ingegaan, of moeten ze nog beginnen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte geeft zichzelf 3 weken. Ik geef 'm nog een week extra om de stekker er uit te trekken.
Vanaf maandag sluiten ze zichzelf op in het Catshuis. Dus vanaf dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wanneer zijn die ingegaan, of moeten ze nog beginnen?
Niet, je houdt niet van zuurvoud.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Nuance. Maar ik ben dan ook een allemansvriend.
Nee jouw notes gaan meestal over gebrek aan cognitief vermogen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je nog op die droeftoeter reageert.
Droeftoeter zal wel weer een "racisme"-note opleveren.
Alleen zuurvoud houdt van zuurvoudquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet, je houdt niet van zuurvoud.
En EL_Matador.quote:
Savonds een kind, smorgens een kind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |