En daarna ruzie met de administratie omdat die bakker geen BTW op zijn bonnetje heeft staanquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
Eens met Koos, ik doe ook niet zo moeilijk. En een bonnetje vragen bij de bakker vind ik hemeltergend beschamend.
Toch is het de norm.
Dat is dan ook gewoon fraude.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daarna ruzie met de administratie omdat die bakker geen BTW op zijn bonnetje heeft staan
En de taxi's in Mexico hebben ook niet allemaal een meter of een bonnetjesmachine. Die paar centen betaal ik wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daarna ruzie met de administratie omdat die bakker geen BTW op zijn bonnetje heeft staan
Ik verdien bovenmodaal en zeker niet beter dan een politicus, maar dat is toch echt mijn eer te na.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En de taxi's in Mexico hebben ook niet allemaal een meter of een bonnetjesmachine. Die paar centen betaal ik wel.
Die mentaliteit die Koos aanstipte is het ergste.
Ik verdien goed (beter dan de meeste politici) en kan dat dus makkelijk zelf betalen. Dan maar geen jacht voor de deur.
Lagere politici verdienen niet heel flink he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdien bovenmodaal en zeker niet beter dan een politicus, maar dat is toch echt mijn eer te na.
Als we Spanje en Griekenland niet als gidslanden zien, lijkt me dat een mooi streven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wil begrotingstekort naar de 0 procent
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wil begrotingstekort naar de 0 procent
Die economische realiteit is nu net een gevolg van al dat big spending.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
Een mooi, maar nogal onrealistisch streven. Vooral gezien de huidige economische realiteit.
Zonder verder gelegde doelen haal je nooit het beste uit jezelf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
Een mooi, maar nogal onrealistisch streven. Vooral gezien de huidige economische realiteit.
Ik beweer ook nergens dat er niet bezuinigd dient te worden. Het enige wat ik zeg is dat 0 procent een beetje onrealistisch is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die economische realiteit is nu net een gevolg van al dat big spending.![]()
Zet op 120% in, als je dan 80% daarvan haalt, zit je nog steeds rond de 100.
Aldus een wijze vriend van me.
Een land vol rolstoelers, zwervers, allochtonen en zonder blonde succesvolle mannen (verkiezingsposter Plasterk) is dat ook. Wat is je punt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat er niet bezuinigd dient te worden. Het enige wat ik zeg is dat 0 procent een beetje onrealistisch is.
0 procent is niet realistisch genoeg!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat er niet bezuinigd dient te worden. Het enige wat ik zeg is dat 0 procent een beetje onrealistisch is.
Met jouw politieke denkbeelden haalt Nederland Griekenland en Spanje links in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef betyar het volgende:
Ik pleit voor een overschot van minimaal 5%.
Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw politieke denkbeelden haalt Nederland Griekenland en Spanje links in.
Wat heb ik met Plasterk te bouten? M'n punt is dat je realistische doelen moet stellen. Je kunt ook roepen dat je binnen vier jaar de staatsschuld weg wilt werken, maar dat slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een land vol rolstoelers, zwervers, allochtonen en zonder blonde succesvolle mannen (verkiezingsposter Plasterk) is dat ook. Wat is je punt?
Achterlijke "motivatie" ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
VVD wil verbod op de verkoop van hasj, hoor ik net op radio. Wel godver de godver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |