1 Lijkt me wel zo verstandig ja. Het is vrij zelden dat je binnen een paar seconden een nummer te pakken hebt. Ik probeer het wel eens als ik vlak voordat we van bar switchen een leuk meisje zie staan maar het lukt vrij weinig op zo'n gehaaste manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hey mensen, even een vraag/opmerking:
ik krijg het idee dat voor veel verlegen mensen (mijzelf incluis) het grootste probleem niet direct het zelfvertrouwen is, maar eerder dat ze niet weten hoe en waar anderen te benaderen. De menselijke interactie is een ingewikkeld geheel van impliciete wetten en regels, waardoor de gewoonten bij een relatief grote stap zoals een meisje benaderen heel verwarrend kunnen zijn, zeker voor iemand die er al moeite mee heeft om zich niet als een autist te gedragen in het bijzijn van bekenden.
Oftewel vragen als "wanneer is het gepast om op een meisje af te stappen?" en "wat voor iets kan ik dan het beste zeggen?" rijzen op.
Om te verduidelijken: bij dat laatste, zeg je dan gewoon: "Hallon, mijn naam is Ser, ik vind je leuk. Mag ik je nummer?" of moet je wel eerst een babbeltje maken?(1) En is het gepast om meteen een nummer te vragen, of moet je eerst een verder afspraakje maken, of kun je beter jouw nummer aan de ander geven, etc?
Nou was de opmerking dat ik het idee heb dat zulke vragen vaak gesteld worden, maar dat ze niet in de OP staan. Wellicht is het een goed idee om enkele richtlijnen toe te voegen? Ik begrijp dat ieder geval en iedere situatie anders is, maar er moeten toch wel grote lijnen uit te stippelen zijn? (2)
grgr Ser C.
Maar waren die nou echt zo leuk, of dachten ze vooral zelf dat ze heel leuk waren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk.
ok, nou dat bewijst deels mijn argument... bedankt voor die reactiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk. Wel als vereiste dat ik ze niet afstotelijk vond.
Ja dat zal ik ook niet ontkennen... een voormalige vriend van mij voldoet aan die beschrijving.. had ook rotte tanden, een lelijke bril en pauper haar en hij had ook veel succes... maar aan die wijven mankeerde wel het een en ander....en dan denk ik wel... ja laat maar... ik zoek liever een normale meid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja sure, een heel knap iemand zal ongetwijfeld meer succes hebben met versieren als een minder aantrekkelijk persoon. Maar toch, zoals ik eerder zei, ik heb kerels gezien (bijv. een vriend van me, rookt als n ketter, heeft gele tanden, is kaal aan t worden en heeft n flinke bierbuik) die dan toch in de kroeg vrouwen bij de vleet meekrijgen.
Niet afgewezen wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn tactiek is... goede houding, semi smile, heel relaxt overkomen, interesse tonen in de ander, zachte korte aanrakingen, complimentjes geven, proberen intelligente geintjes te maken, subtiele hints weggeven.... dat is wat ik probeer en ik ben tot nu toe nog niet afgewezen.
Het belangrijkste is om er goed uit te zien.
Mannen niet, vrouwen welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar zoals Schenkstroop ooit zei" word jij geil van een mooi innerlijk?"
Oké, ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stap niet op haar af, maar zorg dat ze op jou afstapt, dat is veel relaxeder, zeker voor verlegen mensen.
Hoe zorg je daarvoor? Haar aandacht trekken. Het antwoord op je vraag dat ik dus al gaf.
Wat jij vindt, mag je naar de politie brengen, autist.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf best wat fatsoenlijker mag uiten. Om nou iedereen hier een autist te noemen gaat wat ver he?
Genoeg meisjes die 50/50 60/40 uiterlijk/innerlijk hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ok, nou dat bewijst deels mijn argument... bedankt voor die reactie
Ja dat komt nog kerel...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet afgewezen worden![]()
Geloof je het zelf
Oogcontact maken en inschatten of er een klik is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké, ik zal het onthouden.
Maar stel nu dat er een leuk meisje is dat, ondanks je pogingen, niet op je af komt stappen. Wellicht is ze te verlegen of traditioneel om op een man af te stappen, of ze heeft het simpelweg niet in de gaten of is er niet gevoelig voor. Wat dan?
haha ja da's misschien wel waar.... zo ging die maat van mij ooit ook eens met een meid naar huis waarvan ik dacht... oh....my....godquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook niet ontkennen... een voormalige vriend van mij voldoet aan die beschrijving.. had ook rotte tanden, een lelijke bril en pauper haar en hij had ook veel succes... maar aan die wijven mankeerde wel het een en ander....en dan denk ik wel... ja laat maar... ik zoek liever een normale meid.
Ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind het nogal een raar verhaal met je grootse wraakplannen ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat komt nog kerel...
Ik ben tot nu toe nog niet in eerste instantie afgewezen.
Zoals ik al zei... ik heb 2 keer wat geprobeerd bij een meisje tijdens het uitgaan en 2 maal succes.
Die afwijzingen komen vanzelf wel hoor als ik het vaker ga proberen.
Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.quote:
Ja dus, want qua uiterlijk deden ze me niet veel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmja... werkt alleen op de korte termijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.
Ik val trouwens meer op lekker dan op mooi.
Dat is geen 'relatiemateriaal' nee, maar over het algemeen worden mannen wel geil van een lekker wijf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.
Ik val trouwens meer op lekker dan op mooi.
Leeftijd is niet echt relevantquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind het nogal een raar verhaal met je grootse wraakplannen ...
Heb je nooit een foto gezien dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ik Richard in het echt ken alleen de leeftijd klopt niet
Je bevestigt alleen maar dat eikels wel de meisjes krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij vindt, mag je naar de politie brengen, autist.
Nee nog nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je nooit een foto gezien dan?
Beetje grootse verhalen met meisjes om je vinger binden en ze aan het lijntje houden als je zoveel achterloopt. Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Leeftijd is niet echt relevantIk loop enorm achter op gebied van versieren... ik word gemiddeld 22 geschat en zo voel ik me ook.
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje grootse verhalen met meisjes om je vinger binden en ze aan het lijntje houden als je zoveel achterloopt. Waarom in godsnaam?
Hij heeft deels wel gelijk, misschien had het wat beter verwoord kunnen worden maar wanneer je het niet probeert zal er ook niks gebeuren (tenzij ze jou versieren natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar dat eikels wel de meisjes krijgen
Er zijn 3 dames op dit moment die met mij gevoelens spelen en het is zwaar kut... nu wil ik de situatie gewoon een keer omdraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje grootse verhalen met meisjes om je vinger binden en ze aan het lijntje houden als je zoveel achterloopt. Waarom in godsnaam?
Misschien weten die dames nog helemaal niet wat ze willen? Ben jij wel eerlijk tegen hun over je leeftijd? Het is goed dat je pogingen gaat wagen maar als je wraak als uitgangspunt neemt ben je verkeerd bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er zijn 3 dames op dit moment die met mij gevoelens spelen en het is zwaar kut... nu wil ik de situatie gewoon een keer omdraaien.
Ik zeg niet dat ik morgen succes ga krijgen... eerder niet dan wel... maar feit is dat ik morgen pogingen ga wagen.
Ik bedoel het liefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En 10 minuten geleden vond je nog dat wij "arme richard" te hard aanpakten?
Laat me raden... Je zegt zeker tegen die meisjes dat je ook echt 22 jaar oud bentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Leeftijd is niet echt relevantIk loop enorm achter op gebied van versieren... ik word gemiddeld 22 geschat en zo voel ik me ook.
Ja ze weten mijn leeftijd. Ze zijn zelf ook allemaal in de 20 hoor. Jawel ze durven me niet a fe wijzen op een directe manier... ipv daarvan willen ze altijd afspreken maar zijn ze nooit concreet... en ze blijven lieve dingen zeggen tegen me waardoor ik in de illusie blijf geloven. En ik heb al zo weinig contacten irl dat ik die dames niet kwijt wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien weten die dames nog helemaal niet wat ze willen? Ben jij wel eerlijk tegen hun over je leeftijd? Het is goed dat je pogingen gaat wagen maar als je wraak als uitgangspunt neemt ben je verkeerd bezig
24 jaar en word meestal tussen de 35 en 40 jaar geschat dus het kan ergerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik werd laatst alweer 25 geschat, zo kan ik er natuurlijk nooit met die strakke 16jarige dames vandoor
Ahh, je bent dus achterin de 20quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ze weten mijn leeftijd. Ze zijn zelf ook allemaal in de 20 hoor. Jawel ze durven me niet a fe wijzen op een directe manier... ipv daarvan willen ze altijd afspreken maar zijn ze nooit concreet... en ze blijven lieve dingen zeggen tegen me waardoor ik in de illusie blijf geloven. En ik heb al zo weinig contacten irl dat ik die dames niet kwijt wil.
Dit dus... Trots zijn op een extreme achterstad in je ontwikkeling is -veel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen tegen meisje G... zij is 20 en ik zei toen dat ik 22 was en ze geloofde me al vond ze me wel jonger lijken voor mijn leeftijdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Laat me raden... Je zegt zeker tegen die meisjes dat je ook echt 22 jaar oud bent
Je bent wel aan het trollen toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik werd laatst alweer 25 geschat, zo kan ik er natuurlijk nooit met die strakke 16jarige dames vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
pffffquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel aan het trollen toch?Ja, leeftijd maakt me niet zo heel veel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mits niet veel ouder natuurlijk)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
punt 2: een 16 jarig meisje is zal als een dooie plank met grote bange ogen in bed met je liggen omdat ze geen idee heeft wat de fuck ze aan het doen is.
Oh, so I guess you like that sorta thingquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel aan het trollen toch?Nee, Al gaat het meestal over hoe ik mij opstel en met iemand spreek. Heel groot verschil met hoe ik mij dan weer opstel op dit forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan soms wel intimiderend zijn voor de tegenpartij...
Nee, ik maak maar een grapje. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoe goed of niet goed zij in bed is. De meeste vrouwen hebben toch geen ritmegevoel en kunnen maar beter niet meebewegenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh, so I guess you like that sorta thing
want dan valt waarschijnlijk niet op hoe slecht je zelf in bed bent?
SPOILER: ik ben een seksgod :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik maak maar een grapje. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoe goed of niet goed zij in bed is. De meeste vrouwen hebben toch geen ritmegevoel en kunnen maar beter niet meebewegenIk vind het ook totaal niet erg om zelf al het werk te doen. Uiteraard wanneer ze wel goed in bed zijn is het een plus maar er zijn veel die het niet zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik maak maar een grapje. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoe goed of niet goed zij in bed is. De meeste vrouwen hebben toch geen ritmegevoel en kunnen maar beter niet meebewegenIk vind het ook totaal niet erg om zelf al het werk te doen. Uiteraard wanneer ze wel goed in bed zijn is het een plus maar er zijn veel die het niet zijn
heh... good one.SPOILER: ik ben een seksgod :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen hebben inderdaad vaak geen ritmegevoel..... wat is dat toch![]()
Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef dick_laurent het volgende:
Paardrijles... En ik heb veel in de paardenwereld gezeten als je die meiden ziet bewegen zullen ze het ook wel zo goed doen in bedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Als je een vriendin hebt moet je der maar een bongo voor der verjaardag geven
El_mata is misschien een beetje direct, maar ergens heeft ie wel gelijk. Terwijl jij je onmisbaar zit te voelen op je werk, je zelfs tegenover je ouders niet jezelf durft te zijn en op enigszins panische wijze smoesjes zit te verzinnen om - de lieve Heer verhoede zeg - bij welke sociale gelegenheid dan ook vooral niet te hoeven komen opdagen, gaat de rest van de wereld dóór. Ik heb het je al vaker gezegd: grow a pair.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het helaas wel met je eens. Maar ik weet nou eenmaal niet van opgeven... ookal gaat het waarschijnlijk nooit lukken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, dat is denk ik het grote verschil tussen jou en mij. Ik heb heel snel iets van "ok gaat niet vanzelf, dus moet ik er heel veel energie en tijd instoppen, is dat het me waard? nee".
Maar als je nou al die energie in andere dingen zou stoppen die wel lukken.
Tja volgens mij is alles al wel aan bod gekomen of niet dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige die dit topic niet zo serieus meer vindt?
Ik maak toch redelijk serieuze posts voor mijn doen. Off to the gymquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kuch. *says whoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nee hoor, ik weet nog steeds niet de zin van het levenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Tja volgens mij is alles al wel aan bod gekomen of niet dan?
VERKEERDE TOPICquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet nog steeds niet de zin van het leven
Volgens mij zit je dan in het verkeerde topic, Als alles draait om het verkrijgen van een relatie in je leven dan zit er iets mis vind ik dan weer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet nog steeds niet de zin van het leven
Er komen altijd wel weer nieuwe bij, zo is het altijd al geweest in deze reeksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Tja volgens mij is alles al wel aan bod gekomen of niet dan?
Tis meer relatie-filosofisch dan dating technisch...quote:
Nou dan wachten we even af. Als het zo door gaat moet ik me toch terug trekken uit dit topicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er komen altijd wel weer nieuwe bij, zo is het altijd al geweest in deze reeks
Ergernissen over homo's uit ik ook de ganse dag dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer relatie-filosofisch dan dating technisch...
En ergens is dat begrijpelijk dat het daarin veranderd als er mensen als richard mee posten... Zijn probleem ligt namelijk toch echt bij zichzelf.. Hij vraagt ondertussen al niet echt meer om versier tips.. Hij spilt meer zijn ergernissen omtrent het versieren zelf.
Kom dan in het versier SC topic postenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou dan wachten we even af. Als het zo door gaat moet ik me toch terug trekken uit dit topic
Ik kan er toch niet inhoudelijk over posten anders valt alles en iedereen over me heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom dan in het versier SC topic posten
Teveel gezeik in dat topic man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom dan in het versier SC topic posten
Spill it out, we zijn hier serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet inhoudelijk over posten anders valt alles en iedereen over me heen
Niet echt aardig van je. Net alsof die meiden die jij wil gaan kwetsen iets aan jouw situatie hebben kunnen doen. Het ligt allemaal aan jezelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er zijn 3 dames op dit moment die met mij gevoelens spelen en het is zwaar kut... nu wil ik de situatie gewoon een keer omdraaien.
Ik zeg niet dat ik morgen succes ga krijgen... eerder niet dan wel... maar feit is dat ik morgen pogingen ga wagen.
Ninja-edit, ik zag het welquote:
Ik was het ook net aan het lezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ninja-edit, terwijl ik aan het lezen was
Brofist!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ninja-edit, terwijl ik aan het lezen was
Herkenbaar probleem, ik ben ook terughoudender geworden dingen posten. Bv over die date die ik morgen heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet inhoudelijk over posten anders valt alles en iedereen over me heen
Ik voel me niet aangevallen. Ik denk alleen dat je niet overal iets negatiefs achter zoeken moet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb je berichtje wel gelezen hoor Lauzi.
Thx voor je moeite van het typen, je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo dat je mij je moeite niet waard vindt of iets dergelijks.
Oh toevallig lees ik dit nog...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ben ook terughoudender geworden dingen posten. Bv over die date die ik morgen heb.
Dank jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh toevallig lees ik dit nog...
Succes met je date morgen
Bullshit, Hij post wij reageren net als iedereen hier doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Niet haten op Richard, hij is al heel erg veranderd. Die jongen heeft tijd nodig.
Tsssk, terug naar de SC jullie.
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen héquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Niet haten op Richard, hij is al heel erg veranderd. Die jongen heeft tijd nodig.
Eerlijk: je zet die reacties wel een beetje neer om uit te lokken, of niet? Je wist heus wel dat je rare reacties ging krijgen op jouw wraak gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen hélokt alleen maar meer reacties uit...
Je kan wel doen alsof er niks aan de hand, maar dat is ook een beetje raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Ik houd het gewoon geheim hier op FOK! maar net zo hard in mij directe omgeving.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ben ook terughoudender geworden dingen posten. Bv over die date die ik morgen heb.
Dit was voor mij slechts een constatering. Je deed gewoon echt raar in een bepaald topic, verwaand en zielig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Ik denk alleen dat je niet overal iets negatiefs achter zoeken moet.
Je ziet zelf ook wel in dat het verhaal twee kanten heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen hélokt alleen maar meer reacties uit...
Zo...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard, je moet wel erg hard je best doen om er voor te zorgen dat het meisje niet zoiets heeft van, ok dan niet, als jij begint te spelen. hoe ga je dat aanpakken?
Dat geldt voor mij ook. Ik probeer dat te veranderen maar dat is moeilijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het gewoon geheim hier op FOK! maar net zo hard in mij directe omgeving.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok je hebt me wel een beetje doorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Eerlijk: je zet die reacties wel een beetje neer om uit te lokken, of niet? Je wist heus wel dat je rare reacties ging krijgen op jouw wraak gebeuren.
Je weet nu dat we allemaal weten hoe je chick heetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok je hebt me wel een beetje door... ik verveelde me ook... maar nu moet ik gaan.
Doei
Niet meer... ach ja dat is ook maar een afkorting van haar naam ;Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet nu dat we allemaal weten hoe je chick heet
Nu weet ik het zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet meer... ach ja dat is ook maar een afkorting van haar naam ;D
Bij mij is het gewoon een noodzakelijk goed op het moment Ik ga geen ruzies uitlokken als dat niet nodig isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook. Ik probeer dat te veranderen maar dat is moeilijk
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon een noodzakelijk goed op het moment Ik ga geen ruzies uitlokken als dat niet nodig is
Ik heb dat op een andere mate om alles hier neer te gooien wat ik met iemand + ouders bespreek lijkt me niet handig en onnodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te worden
Gekwetst om wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te worden
Dat is ook niet handig inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere mate om alles hier neer te gooien wat ik met iemand + ouders bespreek lijkt me niet handig en onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |