abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108635698
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar zoals Schenkstroop ooit zei" word jij geil van een mooi innerlijk?"
Ja dus, want qua uiterlijk deden ze me niet veel.
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 19:18:31 #218
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_108635714
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.

Ik val trouwens meer op lekker dan op mooi.
Hmmja... werkt alleen op de korte termijn.
Zo heb ik ook ooit eens n scharrel gehad waarvan ik kwa uiterlijk echt kwijlde, damn ze was heet ~O>
Maar haar karakter/innerlijk was zum kotzen! Dat heeft dus ook maar een paar hete nachten geduurd en toen was ik er wel weer klaar mee.
pi_108635717
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.

Ik val trouwens meer op lekker dan op mooi.
Dat is geen 'relatiemateriaal' nee, maar over het algemeen worden mannen wel geil van een lekker wijf.
Waarom lees ik dit in een corpsbal-stem :')?
pi_108635733
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind het nogal een raar verhaal met je grootse wraakplannen ...
Leeftijd is niet echt relevant :P Ik loop enorm achter op gebied van versieren... ik word gemiddeld 22 geschat en zo voel ik me ook.
pi_108635742
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ik Richard in het echt ken alleen de leeftijd klopt niet :{w
Heb je nooit een foto gezien dan?
pi_108635745
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat jij vindt, mag je naar de politie brengen, autist.
Je bevestigt alleen maar dat eikels wel de meisjes krijgen :)
pi_108635753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je nooit een foto gezien dan?
Nee nog nooit.

Hij klinkt op papier net zo als die gast die ik dan ken.
pi_108635784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Leeftijd is niet echt relevant :P Ik loop enorm achter op gebied van versieren... ik word gemiddeld 22 geschat en zo voel ik me ook.
Beetje grootse verhalen met meisjes om je vinger binden en ze aan het lijntje houden als je zoveel achterloopt. Waarom in godsnaam? :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 19:22:03 #225
Dick Laurent Is Dead
pi_108635843
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Beetje grootse verhalen met meisjes om je vinger binden en ze aan het lijntje houden als je zoveel achterloopt. Waarom in godsnaam? :')
hehe inderdaad

kan je beter eerlijk en down to earth blijven en zeggen dat je suckt in versieren (zoals ik) :')
pi_108635846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Hij heeft deels wel gelijk, misschien had het wat beter verwoord kunnen worden maar wanneer je het niet probeert zal er ook niks gebeuren (tenzij ze jou versieren natuurlijk)
pi_108635859
quote:

[..]

Er zijn 3 dames op dit moment die met mij gevoelens spelen en het is zwaar kut... nu wil ik de situatie gewoon een keer omdraaien.
Ik zeg niet dat ik morgen succes ga krijgen... eerder niet dan wel... maar feit is dat ik morgen pogingen ga wagen.
pi_108635911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er zijn 3 dames op dit moment die met mij gevoelens spelen en het is zwaar kut... nu wil ik de situatie gewoon een keer omdraaien.
Ik zeg niet dat ik morgen succes ga krijgen... eerder niet dan wel... maar feit is dat ik morgen pogingen ga wagen.
Misschien weten die dames nog helemaal niet wat ze willen? Ben jij wel eerlijk tegen hun over je leeftijd? Het is goed dat je pogingen gaat wagen maar als je wraak als uitgangspunt neemt ben je verkeerd bezig :{w
pi_108635945
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En 10 minuten geleden vond je nog dat wij "arme richard" te hard aanpakten? :?
Ik bedoel het lief :P
Rustig aan.
pi_108635963
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat me raden... Je zegt zeker tegen die meisjes dat je ook echt 22 jaar oud bent :N
pi_108635995
Ik werd laatst alweer 25 geschat, zo kan ik er natuurlijk nooit met die strakke 16jarige dames vandoor
pi_108636004
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Misschien weten die dames nog helemaal niet wat ze willen? Ben jij wel eerlijk tegen hun over je leeftijd? Het is goed dat je pogingen gaat wagen maar als je wraak als uitgangspunt neemt ben je verkeerd bezig :{w
Ja ze weten mijn leeftijd. Ze zijn zelf ook allemaal in de 20 hoor. Jawel ze durven me niet a fe wijzen op een directe manier... ipv daarvan willen ze altijd afspreken maar zijn ze nooit concreet... en ze blijven lieve dingen zeggen tegen me waardoor ik in de illusie blijf geloven. En ik heb al zo weinig contacten irl dat ik die dames niet kwijt wil.
pi_108636019
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik werd laatst alweer 25 geschat, zo kan ik er natuurlijk nooit met die strakke 16jarige dames vandoor
24 jaar en word meestal tussen de 35 en 40 jaar geschat dus het kan erger ;(
pi_108636029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ze weten mijn leeftijd. Ze zijn zelf ook allemaal in de 20 hoor. Jawel ze durven me niet a fe wijzen op een directe manier... ipv daarvan willen ze altijd afspreken maar zijn ze nooit concreet... en ze blijven lieve dingen zeggen tegen me waardoor ik in de illusie blijf geloven. En ik heb al zo weinig contacten irl dat ik die dames niet kwijt wil.
Ahh, je bent dus achterin de 20 :)

Wat bedoel je met niet concreet?
pi_108636088
quote:

[..]

Dit dus... Trots zijn op een extreme achterstad in je ontwikkeling is -veel.

Die sneue mongeaul is volgens mij eind 20. 28 ofzo. Hij zit alleen maar achter jonge meisjes aan. Ekte vrouwen zien hem niet staan. :')
pi_108636092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Laat me raden... Je zegt zeker tegen die meisjes dat je ook echt 22 jaar oud bent :N
Alleen tegen meisje G... zij is 20 en ik zei toen dat ik 22 was en ze geloofde me al vond ze me wel jonger lijken voor mijn leeftijd :'). Een dag later gaf ik toe dat ik 28 was maar dat vond ze niet erg.

Tegen de anderen heb ik niet gelogen over mijn leeftijd.
pi_108636134
quote:
Je bent wel aan het trollen toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 19:30:07 #238
Dick Laurent Is Dead
pi_108636164
quote:
pffff :')

punt 1: de strakheid van de vagijn van een meisje is genetisch bepaald en hoeveel piemeltjes er al dan niet in zijn geweest heeft daar geen enkele invloed op.

punt 2: een 16 jarig meisje is zal als een dooie plank met grote bange ogen in bed met je liggen omdat ze geen idee heeft wat de fuck ze aan het doen is.
pi_108636169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, leeftijd maakt me niet zo heel veel uit :P (mits niet veel ouder natuurlijk)
pi_108636188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

punt 2: een 16 jarig meisje is zal als een dooie plank met grote bange ogen in bed met je liggen omdat ze geen idee heeft wat de fuck ze aan het doen is.
:9~
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 19:31:28 #241
Dick Laurent Is Dead
pi_108636223
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:9~
Oh, so I guess you like that sorta thing

want dan valt waarschijnlijk niet op hoe slecht je zelf in bed bent? ;)
pi_108636289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

SPOILER
Nee, Al gaat het meestal over hoe ik mij opstel en met iemand spreek. Heel groot verschil met hoe ik mij dan weer opstel op dit forum ;)

Kan soms wel intimiderend zijn voor de tegenpartij...
pi_108636388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Oh, so I guess you like that sorta thing

want dan valt waarschijnlijk niet op hoe slecht je zelf in bed bent? ;)
Nee, ik maak maar een grapje. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoe goed of niet goed zij in bed is. De meeste vrouwen hebben toch geen ritmegevoel en kunnen maar beter niet meebewegen :') Ik vind het ook totaal niet erg om zelf al het werk te doen. Uiteraard wanneer ze wel goed in bed zijn is het een plus maar er zijn veel die het niet zijn

SPOILER: ik ben een seksgod :@
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:35:43 #244
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108636413
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nee, ik maak maar een grapje. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoe goed of niet goed zij in bed is. De meeste vrouwen hebben toch geen ritmegevoel en kunnen maar beter niet meebewegen :') Ik vind het ook totaal niet erg om zelf al het werk te doen. Uiteraard wanneer ze wel goed in bed zijn is het een plus maar er zijn veel die het niet zijn
_O_
Heaven is a place on earth with you
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 19:37:07 #245
Dick Laurent Is Dead
pi_108636473
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

SPOILER: ik ben een seksgod :@
heh... good one.

vrouwen hebben inderdaad vaak geen ritmegevoel..... wat is dat toch :')
pi_108636510
[quote]0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

pffff :')

punt 1: de strakheid van de vagijn van een meisje is genetisch bepaald en hoeveel piemeltjes er al dan niet in zijn geweest heeft daar geen enkele invloed op.

[/quote]

Dat heb ik nu ook op mijn leeftijd :') niet iets om trots op te zijn en het voelt kansloos.. en ik kan er behoorlijk kwaad om worden... kan me er moeilijk bij neerleggen zoals anderen dat blijkbaar wel kunnen.
pi_108636517
Als je een vriendin hebt moet je der maar een bongo voor der verjaardag geven ^O^
Rustig aan.
pi_108636597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Als je een vriendin hebt moet je der maar een bongo voor der verjaardag geven ^O^
Paardrijles... En ik heb veel in de paardenwereld gezeten als je die meiden ziet bewegen zullen ze het ook wel zo goed doen in bed :)
pi_108636635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:

[..]

El_mata is misschien een beetje direct, maar ergens heeft ie wel gelijk. Terwijl jij je onmisbaar zit te voelen op je werk, je zelfs tegenover je ouders niet jezelf durft te zijn en op enigszins panische wijze smoesjes zit te verzinnen om - de lieve Heer verhoede zeg - bij welke sociale gelegenheid dan ook vooral niet te hoeven komen opdagen, gaat de rest van de wereld dóór. Ik heb het je al vaker gezegd: grow a pair.

Niet dat ik het zelf zo geweldig doe, maar ik zie tenminste in dát ik iets niet goed doe en dat ik dús iets heb om aan te werken. En ik wérk er ook aan, al gaat het niet zo snel als ik zou willen. Nu jij nog :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108636653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef hasjman het volgende:

[..]

Haha, dat is denk ik het grote verschil tussen jou en mij. Ik heb heel snel iets van "ok gaat niet vanzelf, dus moet ik er heel veel energie en tijd instoppen, is dat het me waard? nee".

Maar als je nou al die energie in andere dingen zou stoppen die wel lukken.
Eigenlijk ben ik het helaas wel met je eens. Maar ik weet nou eenmaal niet van opgeven... ookal gaat het waarschijnlijk nooit lukken.
pi_108636670
Ben ik de enige die dit topic niet zo serieus meer vindt?
Rustig aan.
pi_108636729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige die dit topic niet zo serieus meer vindt?
Tja volgens mij is alles al wel aan bod gekomen of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')