Mee eensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja zeg, alle 3255327012 berichten hiervoor heb je gemist?
Die autisten zoeken de schuld buiten zichzelf. Dat terwijl de sleutel tot succes met versieren puur en alleen bij jezelf ligt, bij niemand anders. In individuele gevallen wel, maar over het algemeen genomen, als het je nooit lukt, dan ligt het echt aan jezelf.
Een ervaringsdeskundige.quote:
Doe het allebei....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stap niet op haar af, maar zorg dat ze op jou afstapt, dat is veel relaxeder, zeker voor verlegen mensen.
Hoe zorg je daarvoor? Haar aandacht trekken. Het antwoord op je vraag dat ik dus al gaf.
Maar waarom heeft het zo lang geduurd voordat je tot dat inzicht kwam? Dat kan ik niet begrijpen, je komt toch veel sneller tot een inzicht dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren? waarom blijft je er dan toch energie in steken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb vanochtend mijn tweepersoonsbed waar ik 10 jaar lang in sliep gesloopt en ik heb nu een eenpersoonsbed gekocht om wat ruimte te creëren maar vooral ook om aan het permanente single bestaan te wennen.
Ik ben toch blij dat het allemaal wel makkelijk wordt eens je de 26 of zo bent gepasseerd dan voelt het minder pijnlijk om alleen te zijn... in mijn geval dan.
Vroeger was het te pijnlijk om te accepteren maar nu begin ik er steeds blijer mee te worden dat ik kan leven zoals ik zelf wil zonder met iemand rekening te moeten houden.
Daar was ik al een paar weken terug geweest de kapper. Ik heb nu een kapsel dat mij goed staat. Zeker met mijn "nieuwe" bril.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ervaringsdeskundige.
Wat zei de kapper?
Zo doe ik het het liefst ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stap niet op haar af, maar zorg dat ze op jou afstapt, dat is veel relaxeder, zeker voor verlegen mensen.
Omdat ik een enorme wilskracht heb denk ik of zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
Maar waarom heeft het zo lang geduurd voordat je tot dat inzicht kwam? Dat kan ik niet begrijpen, je komt toch veel sneller tot een inzicht dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren? waarom blijft je er dan toch energie in steken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme wilskracht heb denk ik of zo.
Haha, dat is denk ik het grote verschil tussen jou en mij. Ik heb heel snel iets van "ok gaat niet vanzelf, dus moet ik er heel veel energie en tijd instoppen, is dat het me waard? nee".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme wilskracht heb denk ik of zo.
Ik neem aan dat dat laatste "waarom" een "waardoor" moet zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar succes in versieren is denk ik (vooral voor mannen) heel erg afhankelijk van hoeveel charisma ze hebben, en hoe ze uitzien speelt ook wel mee natuurlijk.
Maar het uiterlijk is bij veel vrouwen niet prio nr 1 zoals bij pretty much alle mannen dat wel zo is.
Ik heb kerels gezien met een gigantische rotkop, die dan toch prachtig mooie meisjes als vriendin meekregen.... en nee het waren geen rijke stinkerds
Zelfverzekerdheid, een vlotte babbel, goeie humor en je komt al een heel eind denk ik.
Overigens ben ik zelf een ramp in versieren... ik heb ook geen idee waarom ik een vriendin heb
En 10 minuten geleden vond je nog dat wij "arme richard" te hard aanpakten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Weetje wat jij moet doen?
Je moet al je posts onder elkaar plakken in een word document, dat moet je uitprinten en die moet je door de dokter laten lezen. Die zal je doorsturen naar een psycholoog en die zal je wel kunnen helpen.
Ik zou dat ook moeten doen. Ik ben te actief.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo doe ik het het liefst ook.
nee idd je hebt gelijk...waardoor is beter geplaatstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat laatste "waarom" een "waardoor" moet zijn?
Of is de seks zo slecht en ben je niet verliefd?
De eerste keer dat ik succes had was in het rokershok toen ik met een dame in gesprek kwam.. toevallig... we rookten beide niet maar onze vrienden wel dus hadden we wat om over te lachen. Tja... zij stapte op mij af. En het versieren ging prima... volgens mij versierde we elkaar of zo. Na een half uur vroeg ik haar nummer en zoende ik haar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hey mensen, even een vraag/opmerking:
ik krijg het idee dat voor veel verlegen mensen (mijzelf incluis) het grootste probleem niet direct het zelfvertrouwen is, maar eerder dat ze niet weten hoe en waar anderen te benaderen. De menselijke interactie is een ingewikkeld geheel van impliciete wetten en regels, waardoor de gewoonten bij een relatief grote stap zoals een meisje benaderen heel verwarrend kunnen zijn, zeker voor iemand die er al moeite mee heeft om zich niet als een autist te gedragen in het bijzijn van bekenden.
Oftewel vragen als "wanneer is het gepast om op een meisje af te stappen?" en "wat voor iets kan ik dan het beste zeggen?" rijzen op.
Om te verduidelijken: bij dat laatste, zeg je dan gewoon: "Hallon, mijn naam is Ser, ik vind je leuk. Mag ik je nummer?" of moet je wel eerst een babbeltje maken? En is het gepast om meteen een nummer te vragen, of moet je eerst een verder afspraakje maken, of kun je beter jouw nummer aan de ander geven, etc?
Ik vind dat je jezelf best wat fatsoenlijker mag uiten. Om nou iedereen hier een autist te noemen gaat wat ver he?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef El_Matador het volgende:
Die autisten zoeken de schuld buiten zichzelf. Dat terwijl de sleutel tot succes met versieren puur en alleen bij jezelf ligt, bij niemand anders. In individuele gevallen wel, maar over het algemeen genomen, als het je nooit lukt, dan ligt het echt aan jezelf.
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk. Wel als vereiste dat ik ze niet afstotelijk vond.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef dick_laurent het volgende:
Maar het uiterlijk is bij veel vrouwen niet prio nr 1 zoals bij pretty much alle mannen dat wel zo is.
Ik heb kerels gezien met een gigantische rotkop, die dan toch prachtig mooie meisjes als vriendin meekregen.... en nee het waren geen rijke stinkerds
Zelfverzekerdheid, een vlotte babbel, goeie humor en je komt al een heel eind denk ik.
Maar is dit niet zo? Misschien wil er hier een persoon van het vrouwelijk geslacht even op in gaan om het danwel te bevestigen/ontkrachten?
Ja maar zoals Schenkstroop ooit zei" word jij geil van een mooi innerlijk?"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk.
Mja sure, een heel knap iemand zal ongetwijfeld meer succes hebben met versieren als een minder aantrekkelijk persoon. Maar toch, zoals ik eerder zei, ik heb kerels gezien (bijv. een vriend van me, rookt als n ketter, heeft gele tanden, is kaal aan t worden en heeft n flinke bierbuik) die dan toch in de kroeg vrouwen bij de vleet meekrijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn tactiek is... goede houding, semi smile, heel relaxt overkomen, interesse tonen in de ander, zachte korte aanrakingen, complimentjes geven, proberen intelligente geintjes te maken, subtiele hints weggeven.... dat is wat ik probeer en ik ben tot nu toe nog niet afgewezen.
Het belangrijkste is om er goed uit te zien.
1 Lijkt me wel zo verstandig ja. Het is vrij zelden dat je binnen een paar seconden een nummer te pakken hebt. Ik probeer het wel eens als ik vlak voordat we van bar switchen een leuk meisje zie staan maar het lukt vrij weinig op zo'n gehaaste manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hey mensen, even een vraag/opmerking:
ik krijg het idee dat voor veel verlegen mensen (mijzelf incluis) het grootste probleem niet direct het zelfvertrouwen is, maar eerder dat ze niet weten hoe en waar anderen te benaderen. De menselijke interactie is een ingewikkeld geheel van impliciete wetten en regels, waardoor de gewoonten bij een relatief grote stap zoals een meisje benaderen heel verwarrend kunnen zijn, zeker voor iemand die er al moeite mee heeft om zich niet als een autist te gedragen in het bijzijn van bekenden.
Oftewel vragen als "wanneer is het gepast om op een meisje af te stappen?" en "wat voor iets kan ik dan het beste zeggen?" rijzen op.
Om te verduidelijken: bij dat laatste, zeg je dan gewoon: "Hallon, mijn naam is Ser, ik vind je leuk. Mag ik je nummer?" of moet je wel eerst een babbeltje maken?(1) En is het gepast om meteen een nummer te vragen, of moet je eerst een verder afspraakje maken, of kun je beter jouw nummer aan de ander geven, etc?
Nou was de opmerking dat ik het idee heb dat zulke vragen vaak gesteld worden, maar dat ze niet in de OP staan. Wellicht is het een goed idee om enkele richtlijnen toe te voegen? Ik begrijp dat ieder geval en iedere situatie anders is, maar er moeten toch wel grote lijnen uit te stippelen zijn? (2)
grgr Ser C.
Maar waren die nou echt zo leuk, of dachten ze vooral zelf dat ze heel leuk waren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk.
ok, nou dat bewijst deels mijn argument... bedankt voor die reactiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Jongens gehad die vooraf totaal niet mijn type waren, maar waar ik toch een zwak voor kreeg door het innerlijk. Wel als vereiste dat ik ze niet afstotelijk vond.
Ja dat zal ik ook niet ontkennen... een voormalige vriend van mij voldoet aan die beschrijving.. had ook rotte tanden, een lelijke bril en pauper haar en hij had ook veel succes... maar aan die wijven mankeerde wel het een en ander....en dan denk ik wel... ja laat maar... ik zoek liever een normale meid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja sure, een heel knap iemand zal ongetwijfeld meer succes hebben met versieren als een minder aantrekkelijk persoon. Maar toch, zoals ik eerder zei, ik heb kerels gezien (bijv. een vriend van me, rookt als n ketter, heeft gele tanden, is kaal aan t worden en heeft n flinke bierbuik) die dan toch in de kroeg vrouwen bij de vleet meekrijgen.
Niet afgewezen wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn tactiek is... goede houding, semi smile, heel relaxt overkomen, interesse tonen in de ander, zachte korte aanrakingen, complimentjes geven, proberen intelligente geintjes te maken, subtiele hints weggeven.... dat is wat ik probeer en ik ben tot nu toe nog niet afgewezen.
Het belangrijkste is om er goed uit te zien.
Mannen niet, vrouwen welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar zoals Schenkstroop ooit zei" word jij geil van een mooi innerlijk?"
Oké, ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zorg je daarvoor? Haar aandacht trekken. Het antwoord op je vraag dat ik dus al gaf.
Wat jij vindt, mag je naar de politie brengen, autist.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf best wat fatsoenlijker mag uiten. Om nou iedereen hier een autist te noemen gaat wat ver he?
Genoeg meisjes die 50/50 60/40 uiterlijk/innerlijk hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ok, nou dat bewijst deels mijn argument... bedankt voor die reactie
Ja dat komt nog kerel...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet afgewezen worden![]()
Geloof je het zelf
Oogcontact maken en inschatten of er een klik is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké, ik zal het onthouden.
Maar stel nu dat er een leuk meisje is dat, ondanks je pogingen, niet op je af komt stappen. Wellicht is ze te verlegen of traditioneel om op een man af te stappen, of ze heeft het simpelweg niet in de gaten of is er niet gevoelig voor. Wat dan?
haha ja da's misschien wel waar.... zo ging die maat van mij ooit ook eens met een meid naar huis waarvan ik dacht... oh....my....godquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook niet ontkennen... een voormalige vriend van mij voldoet aan die beschrijving.. had ook rotte tanden, een lelijke bril en pauper haar en hij had ook veel succes... maar aan die wijven mankeerde wel het een en ander....en dan denk ik wel... ja laat maar... ik zoek liever een normale meid.
Ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar zoals Schenkstroop ooit zei" word jij geil van een mooi innerlijk?"
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind het nogal een raar verhaal met je grootse wraakplannen ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat komt nog kerel...
Ik ben tot nu toe nog niet in eerste instantie afgewezen.
Zoals ik al zei... ik heb 2 keer wat geprobeerd bij een meisje tijdens het uitgaan en 2 maal succes.
Die afwijzingen komen vanzelf wel hoor als ik het vaker ga proberen.
Ik kan niks met mooie vrouwen met een verrot innerlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |