Ik zie je alleen maar klagen en zeuren. Zal je niet verder komen als je eens stop met dat klagen en zeuren, en eens wat positiever in het leven gaat staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verbitterd is het verkeerde woord, Ze zijn mijn type niet en ik heb niks met ze![]()
Is ook iets van de laatste jaren moet ik zeggen maar dat heeft met wel wat meer invloeden te maken dan enkel de Nederlandse homo man. Ook het hele circus erom heen kan ik je vertellen
Homo zijn is hip weet je wel
Nou het is nogal pijnlijk dat ik al die jaren keihard werd genegeerd zonder dat ik er in mijn ogen iets aan kon doen. Ik heb nooit eerlijke kansen gekregen.quote:
Wat een ongelooflijke übersukkel. Kan alleen jonge meisjes van net 18 krijgen en denkt dat 'ie de man is. En dan wil 'ie zelfs nog wraak nemen op die nog bijna kinderen. Whaha.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou het is nogal pijnlijk dat ik al die jaren keihard werd genegeerd zonder dat ik er in mijn ogen iets aan kon doen. Ik heb nooit eerlijke kansen gekregen.
Dat nu dingen opeens wel mogelijk zijn komt gewoon omdat ik nu ouder ben ga uitzien.
Ik wil gewoon wraak nemen op het verleden en op al die chicks die met kut smoesjes kwamen aanzetten.
Wraak is zoet... nu wil ik een meisje gek maken en de hele tijd doen alsof ik geen tijd heb om af te spreken maar wel aan het lijntje houden en met haar gevoelens spelen.
Ik kan het hier alleen maar volledig mee eens zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke übersukkel. Kan alleen jonge meisjes van net 18 krijgen en denkt dat 'ie de man is. En dan wil 'ie zelfs nog wraak nemen op die nog bijna kinderen. Whaha.
Rot toch op man. Zielig hoopje ellende. Je was niks, je bent niks en met zo'n instelling zal je ook nooit wat worden.
Wat een onzin.. gedrag is veel belangrijker dan uiterlijk. Verreweg de meeste mannen flirten weleens met vrouwen. Jullie zijn de uitzondering, niet andersom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het overgrote gedeelte van de mannen niet aantrekkelijk genoeg om zomaar spontaan te flirten.
Hangt van je manier van flirten afquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat een onzin.. gedrag is veel belangrijker dan uiterlijk. Verreweg de meeste mannen flirten weleens met vrouwen. Jullie zijn de uitzondering, niet andersom.
En bedankt voor deze mededeling, daar kunnen we ook echt wat mee -_-quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
En wat denk je daar mee te bereiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen avond ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
Proberen iemand te ontmoeten tijdens het uitgaan. Daarna afspreken en proberen een extreem goede indruk achter te laten.
Vervolgens aan het lijntje houden, met gevoelens spelen en eromheen draaien.
Nou, succes dan. Maar ik betwijfel of je er echt gelukkiger van wordtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen avond ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
Proberen iemand te ontmoeten tijdens het uitgaan. Daarna afspreken en proberen een extreem goede indruk achter te laten.
Vervolgens aan het lijntje houden, met gevoelens spelen en eromheen draaien.
+1quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat hij daar überhaupt tot in staat is, de eerste meid die hem aandacht geeft bindt hem zo om haar vinger.
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat hij daar überhaupt tot in staat is, de eerste meid die hem aandacht geeft bindt hem zo om haar vinger.
Succes!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.
Ik heb niks meer te melden... zondag volgt een update mocht er iets bijzonders zijn gebeurd
Helaas.......helaas het wendt hoe ouder je word.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hou het al 28 jaar vol om min of meer als kluizenaar te leven voor de afgelopen 10 jaar... het wordt steeds makkelijker... de drang om nog een vriendin te vinden wordt almaar kleiner.
Ik weet vrij zeker dat ik het kan volhouden. Ik heb niet echt heftige gevoelens ... maar weet niet of ik daar blij mee moet zijn dat ik er niks meer bij voel :/
Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
Dit komt van dezelfde pipo die medicijnen wou nemen om zijn behoefte aan intimiteit uit te schakelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.
Niet meer nodig, ik doe niet meer aan krachttrainen daardoor is mijn testosteron spiegel weer normaal geworden en mijn libido is weer gedaald tot het nul punt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit komt van dezelfde pipo die medicijnen wou nemen om zijn behoefte aan intimiteit uit te schakelen
Ik heb nu al medelijden met de vrouwen die jij tegenkomt.
Dat klopt 100% kevinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelfYou're not alone! Flirten zal wel erg leuk zijn... als je een knap persoontje bent.
Ik verwacht/vrees dat het nog succes heeft ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat denk je daar mee te bereiken?
Juist jij zou beter moeten weten omdat je weet hoe het voelt.
Neen, ze vallen liever op zelfverzekerde mannen, ook al zijn het nog zulke eikelsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verwacht/vrees dat het nog succes heeft ookDe meeste meisjes vallen op eikels(/eikelgedrag).
Alsof je daar iets mee opschiet. Ga je tijd eens beter besteden. Dat meisje wat je dan gek wil maken heeft jou ten eerste nooit wat misdaan en ten tweede is het behoorlijk kansloos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou het is nogal pijnlijk dat ik al die jaren keihard werd genegeerd zonder dat ik er in mijn ogen iets aan kon doen. Ik heb nooit eerlijke kansen gekregen.
Dat nu dingen opeens wel mogelijk zijn komt gewoon omdat ik nu ouder ben ga uitzien.
Ik wil gewoon wraak nemen op het verleden en op al die chicks die met kut smoesjes kwamen aanzetten.
Wraak is zoet... nu wil ik een meisje gek maken en de hele tijd doen alsof ik geen tijd heb om af te spreken maar wel aan het lijntje houden en met haar gevoelens spelen.
Goed om te weten trouwens, mocht ik nog eens met je willen meeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit vol met wraakgevoelens. Nu wil ik graag een meid kut laten voelen.
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed om te weten trouwens, mocht ik nog eens met je willen meeten.
Vraagje, ging je alleen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
Wow, wordt net wakker; wat ben ik ontzettend blij dat ik op stap ben gegaan gisteravond. Ongelofelijk dat zo'n simpele keuze zo'n wereld van verschil uit kan maken; of alleen thuis zitten en weer in negatieve gedachte verzinken; of gewoon de stad in gaan en schijt hebben aan alles en echt een hele goede avond hebben. Wel een eye-opener... zo af en toe kan ik dan toch wel geloven dat er niet iets heel erg mis met me is, maar dat ik gewoon verkeerd om ga met mijn gevoelens en het verwerken van tegenslagen.
Ik heb aardig wat verlegen vrienden en kennissen (normaalgesproken niet mijn types), maar die krijgen genoeg aandacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hey mensen, even een vraag/opmerking:
ik krijg het idee dat voor veel verlegen mensen (mijzelf incluis) het grootste probleem niet direct het zelfvertrouwen is, maar eerder dat ze niet weten hoe en waar anderen te benaderen. De menselijke interactie is een ingewikkeld geheel van impliciete wetten en regels, waardoor de gewoonten bij een relatief grote stap zoals een meisje benaderen heel verwarrend kunnen zijn, zeker voor iemand die er al moeite mee heeft om zich niet als een autist te gedragen in het bijzijn van bekenden.
Oftewel vragen als "wanneer is het gepast om op een meisje af te stappen?" en "wat voor iets kan ik dan het beste zeggen?" rijzen op.
Om te verduidelijken: bij dat laatste, zeg je dan gewoon: "Hallon, mijn naam is Ser, ik vind je leuk. Mag ik je nummer?" of moet je wel eerst een babbeltje maken? En is het gepast om meteen een nummer te vragen, of moet je eerst een verder afspraakje maken, of kun je beter jouw nummer aan de ander geven, etc?
Nou was de opmerking dat ik het idee heb dat zulke vragen vaak gesteld worden, maar dat ze niet in de OP staan. Wellicht is het een goed idee om enkele richtlijnen toe te voegen? Ik begrijp dat ieder geval en iedere situatie anders is, maar er moeten toch wel grote lijnen uit te stippelen zijn?
grgr Ser C.
Ja zeg, alle 3255327012 berichten hiervoor heb je gemist?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
Grappig wel...
''Ik wil meisjes kut laten voelen''
''JE BENT EEN KNEUS'' wordt er gereageerd...
I.p.v. dat iemand die kronkels in zijn kop probeert recht te trekken beuken we hem ff verder de grond in zodat hij zich nog eenzamer gaat voelen en nog meer kronkels in zijn kop krijgt.. Lekker bezig.
Achja, dat is mijn view op deze zaak...
Richard, pak jezelf op, en hou jezelf vast... Als je dat niet kunt zoek dan alsjeblieft hulp man, het kan je leven alleen maar verbeteren.
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Die vraag is simpel: als ik een leuk meisje zie, moet ik dan gewoon op haar af stappen? En wat (voor iets) kan ik dan het beste zeggen? Vraag ik direct om haar nummer, of ga ik eerst een beetje leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat verlegen vrienden en kennissen (normaalgesproken niet mijn types), maar die krijgen genoeg aandacht.
Zorg dat je iets unieks bezit. En dat kan klein zijn.
Bepaalde meisjes vallen op jongens met een gitaar. Je hoeft er niet eens op te kunnen spelen (al helpt dat wel). Dat soort dingen. Daar je eigen weg in vinden, lijkt me een goeie zaak.
Ik vind het apart dat jij eerst... Maar dat is mijn opvatting dit:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat kan. Blijkbaar val ik op klootzakken. Ik heb in ieder geval geen vertrouwen meer in relaties e.d.
Stap niet op haar af, maar zorg dat ze op jou afstapt, dat is veel relaxeder, zeker voor verlegen mensen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag. Die vraag is simpel: als ik een leuk meisje zie, moet ik dan gewoon op haar af stappen? En wat (voor iets) kan ik dan het beste zeggen? Vraag ik direct om haar nummer, of ga ik eerst een beetje leuk zitten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |