Wat precies?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
wow dit alles is heftig.
het is allemaal heel erg ernstig en heftig.
nou de heftige gevoelens enzo die men krijgt van dit soort dingen vergeleken met normale personen, of ons zonder antidepresiva.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef richard_prf het volgende:
Hoi MLiG alles goed?
Wat is er heftig aan?
ja hij worstelt er ook wel mee denk ik.quote:Het is zoals mijn Zweedse skype vriend ooit zei:
[20-9-2010 1:40:01] cgn: so you don't want a girlfirend?
[20-9-2010 1:41:03] August Muhammedsson: yes but im not trying... i made up my mind, its not worth the effort with little chance of succeeding
[20-9-2010 1:41:25] August Muhammedsson: i like status quo
Gelijk heeft hij gekregen... had ik maar direct naar hem geluisterd... hij is overigens ook iets van 28 en ook altijd single en heeft het ook opgegeven.. 2 jaar geleden al.
kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:
[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all
Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht ideevreemd dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
Ik hou het al 28 jaar vol om min of meer als kluizenaar te leven voor de afgelopen 10 jaar... het wordt steeds makkelijker... de drang om nog een vriendin te vinden wordt almaar kleiner.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?
I know.. je hebt gelijk.. ik hou mezelf ook voor de gek. Ergens geloof ik nog in de illusie omdat dat fijn voeltquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.
i kweet niet wat nu nog nodig is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef richard_prf het volgende:
Oh sorry.. het staat er wel wat onduidelijk ja. Ik ben de vet gedrukte
Volgens mij verzint ze weer excuses of zo.. of ik ben in de friendszone beland
Maar voornamelijk toen ze dit zei:
"op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. "
Ja ... ik zie bijna nooit meiden in het echt... dus ik maakte wat opmerkingen over haar maat 36 schoenen en lachte er een beetje om... ja ik lachte om haar spitsige oren omdat die eruit zagen als elven oren.
Fuck ik heb keihard gefaald toen ik dronken was... ze denkt dus dat ik haar afkraakte.
Je hebt eerder geprobeerd je emoties te onderdrukken en emotieloos door het leven te gaan. Echt gelukkig word je er niet van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:
[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all
Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.
Mag ik je laten zien dat wat je nu schrijft niet zo is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Jij bent gelukkig pas 18 of zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.
Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.
Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.
ja ik moet proberen niet te weigeren daarin mee te gaan, en er aan mee te gaan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt wel een beetjede lieve jongens worden overgeslagen... de leugenachte manipulerende mannen komen altijd ver.. heel ver.... maar dat is wat vrouwen willen inderdaad en ik weiger daarin mee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |