abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108610224
Hihi :@

Sorry :X
pi_108612882
Ik heb vanochtend mijn tweepersoonsbed waar ik 10 jaar lang in sliep gesloopt en ik heb nu een eenpersoonsbed gekocht om wat ruimte te creëren maar vooral ook om aan het permanente single bestaan te wennen.

Ik ben toch blij dat het allemaal wel makkelijk wordt eens je de 26 of zo bent gepasseerd dan voelt het minder pijnlijk om alleen te zijn... in mijn geval dan.

Vroeger was het te pijnlijk om te accepteren maar nu begin ik er steeds blijer mee te worden dat ik kan leven zoals ik zelf wil zonder met iemand rekening te moeten houden.

Ik krijg er ook steeds minder zin in om een leven met iemand op te bouwen en ik ben het zo gewend. Ik heb in feite zelf een leven opgebouwd in mijn eentje en ben ook niet van plan om mijn levensstyle aan te passen.

Dus zeker weten positieve ontwikkelingen met het ouder worden.... misschien dat als ik ooit een relatie had gehad dat ik het nu wel moeilijk zou hebben.

Maar misschien moet een vriendin voor mij enkel een magisch verlangen blijven waar ik enkel van kan dromen dan dat ik ooit te weten kan komen hoe het is.

En op mijn leeftijd heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Neemt niet weg dat ik wat pogingen ga wagen tijdens uitgaan gewoon voor de fun.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 01:25:33 #78
174940 W00fer
Maar echt
pi_108613069
Klinkt niet goed dan voor mij, als ik dat ook niet heb voor m'n 26e :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 2 maart 2012 @ 01:27:12 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108613089
Gast je bent 26, niet bejaard en 80 hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108613234
28 :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 01:54:02 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613463
wow dit alles is heftig.
het is allemaal heel erg ernstig en heftig.
pi_108613499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
wow dit alles is heftig.
het is allemaal heel erg ernstig en heftig.
Wat precies?
pi_108613501
Hoi MLiG alles goed :P?

Wat is er heftig aan?

Het is zoals mijn Zweedse skype vriend ooit zei:

[20-9-2010 1:40:01] cgn: so you don't want a girlfirend?
[20-9-2010 1:41:03] August Muhammedsson: yes but im not trying... i made up my mind, its not worth the effort with little chance of succeeding
[20-9-2010 1:41:25] August Muhammedsson: i like status quo

Gelijk heeft hij gekregen... had ik maar direct naar hem geluisterd... hij is overigens ook iets van 28 en ook altijd single en heeft het ook opgegeven.. 2 jaar geleden al.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:05:28 #84
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef richard_prf het volgende:
Hoi MLiG alles goed :P?

Wat is er heftig aan?
nou de heftige gevoelens enzo die men krijgt van dit soort dingen vergeleken met normale personen, of ons zonder antidepresiva.
quote:
Het is zoals mijn Zweedse skype vriend ooit zei:

[20-9-2010 1:40:01] cgn: so you don't want a girlfirend?
[20-9-2010 1:41:03] August Muhammedsson: yes but im not trying... i made up my mind, its not worth the effort with little chance of succeeding
[20-9-2010 1:41:25] August Muhammedsson: i like status quo

Gelijk heeft hij gekregen... had ik maar direct naar hem geluisterd... hij is overigens ook iets van 28 en ook altijd single en heeft het ook opgegeven.. 2 jaar geleden al.
ja hij worstelt er ook wel mee denk ik.

edit:nee laat maar kansloos

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2012 02:11:08 ]
pi_108613662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
-knip-
:') - :')

}:|
pi_108613675
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:

[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all

Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:17:27 #87
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613715
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:

[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all

Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?
pi_108613738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht idee :D vreemd dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.
pi_108613748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?
Ik hou het al 28 jaar vol om min of meer als kluizenaar te leven voor de afgelopen 10 jaar... het wordt steeds makkelijker... de drang om nog een vriendin te vinden wordt almaar kleiner.
Ik weet vrij zeker dat ik het kan volhouden. Ik heb niet echt heftige gevoelens ... maar weet niet of ik daar blij mee moet zijn dat ik er niks meer bij voel :/

Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
pi_108613753
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zucht mijn geheime liefde post hier nu O+

:@
pi_108613805
quote:

[..]

I know.. je hebt gelijk.. ik hou mezelf ook voor de gek. Ergens geloof ik nog in de illusie omdat dat fijn voelt :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:25:57 #92
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef richard_prf het volgende:
Oh sorry.. het staat er wel wat onduidelijk ja. Ik ben de vet gedrukte
Volgens mij verzint ze weer excuses of zo.. of ik ben in de friendszone beland :D

Maar voornamelijk toen ze dit zei:

"op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. "

Ja ... ik zie bijna nooit meiden in het echt... dus ik maakte wat opmerkingen over haar maat 36 schoenen en lachte er een beetje om... ja ik lachte om haar spitsige oren omdat die eruit zagen als elven oren.
Fuck ik heb keihard gefaald toen ik dronken was... ze denkt dus dat ik haar afkraakte.
i kweet niet wat nu nog nodig is.
kan je niet gewoon straal negeren en het over iets anders gaan hebben? (zoals in het boek shittesten negeren)
of misschien is het wel niet zo erg dat ze het zegt omdat ze hoopt dat je haar er leuk vind uitzien enzo, en dan geef je toch niet helemaal het antwoord wat ze denkt wat ze wil horen (het spel enzo).

misschien kan je het op haar draaien dat jij gewoon jij bent(zelfverzekerd), en dat het pech is voor haar.
dus dan kan je terugzeggen van :" Ja jouw oortjes en voetjes....arme jij :D "
ook een beetje push pull is dat enzo.
"ja jouw oortjes en voetjes "(push) "arme jij :D" (pull)
en je bent zelfverzekerd daar dat ZIJ degeen is die pech heeft, en jij bent zelfverzekerd en grappig
pi_108613839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:

Je hebt eerder geprobeerd je emoties te onderdrukken en emotieloos door het leven te gaan. Echt gelukkig word je er niet van.
pi_108613849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.

Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
pi_108613857
quote:

[..]

Dat is zo.
pi_108613870
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Mag ik je laten zien dat wat je nu schrijft niet zo is? O+
pi_108613878
quote:

[..]

Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.

Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Jij bent gelukkig pas 18 of zo :P denk dat de verbitterdheid bij mij wat grotere vormen heeft aangenomen en dat de overtuiging ook hoger is.

Ja nou ja... ik denk precies hetzelfde over vrouwen :P ... ze geven me gewoon geen kans en komen altijd met kut smoesjes aanzetten. Vandaar dat ik er geen zin meer in heb.

Het is gewoon waar... waarom zoveeeeeeeeeeeel moeite ervoor doen terwijl de kans op resultaat zo extreem klein is? Dat is pure tijdsverspilling.

Voor de meeste mensen gaat het vanzelf... anderen moeten er meer moeite voor doen... en voor sommige mensen is het onmogelijk was ik me daarvan maar eerder van bewust.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:34:24 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613923
quote:

[..]

ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.
pi_108613942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.
Klopt wel een beetje :P de lieve jongens worden overgeslagen... de leugenachte manipulerende mannen komen altijd ver.. heel ver.... maar dat is wat vrouwen willen inderdaad en ik weiger daarin mee te gaan.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:37:33 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108613955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klopt wel een beetje :P de lieve jongens worden overgeslagen... de leugenachte manipulerende mannen komen altijd ver.. heel ver.... maar dat is wat vrouwen willen inderdaad en ik weiger daarin mee te gaan.
ja ik moet proberen niet te weigeren daarin mee te gaan, en er aan mee te gaan doen.
het is de enige manier.
kan jij ook nog proberen, maar het is wel moeilijk als je elke keer op je hart wordt getrapt enzo omdat je eigenlijk de vrouwen zo leuk vind en eigenlijk nog steeds needy bent enzo.
ik wil wel graag gewoon de oprechte man zijn voor de rest enzo. lance mason style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')