abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108593848
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.

Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:22:52 #52
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108593895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)
Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
There is a long line down from heaven.
pi_108593936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht idee :D vreemd dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:24:26 #54
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108593961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.

Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
pi_108593986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
pi_108594141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
Heb je excuses al aangeboden?
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:33:08 #57
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108594284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb je excuses al aangeboden?
Hoewel goedbedoeld, kan dit ook in je nadeel gaan werken. Want je vestigt er dan opnieuw de aandacht op.

Je kunt beter af en toe een complimentje geven of iets liefs doen voor haar. Zorg ervoor dat ze het fijn vindt om jou te zien.
pi_108594516
_O-

Pfff ik vind jullie een stel autisten maar dat zal aan mij liggen.. Je kunt een meisje toch wel een beetje plagen? Dat ze zichzelf verstopt onder de dekens betekent juist dat ze het leuk vind en dat je haar een beetje aan het plagen is en dat ze gevoelig is voor die manier van ''spelen'' 8)7
Rustig aan.
pi_108594585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:

:D

Okay plagen kan maar had je niet zo'n onzeker labiel geval? :')
pi_108594588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:45:12 #61
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108594754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?
Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
Pfff ik vind jullie een stel autisten maar dat zal aan mij liggen.. Je kunt een meisje toch wel een beetje plagen? Dat ze zichzelf verstopt onder de dekens betekent juist dat ze het leuk vind en dat je haar een beetje aan het plagen is en dat ze gevoelig is voor die manier van ''spelen'' 8)7
We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.
pi_108594895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.

[..]

We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.
Nu ben ik het met je eens, net klonk het heul anders :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:52:17 #63
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108604347
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevonden :P Ik vind er veel herkenbare dingen in staan iig.
Op elke fokker past een bril.
pi_108605574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevonden :P Ik vind er veel herkenbare dingen in staan iig.

:P
Children of the night. What music they make.
pi_108606995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Een boek is theorie in de praktijk leert men veel sneller tenminste als ze de plank voor hun hoofd weg halen >:)
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:42:34 #66
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108607228
Uiteraard, maar het geeft je wel inzicht in je eigen handelen.

Overigens:

:')
Op elke fokker past een bril.
pi_108608287
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:

Overigens:

[ afbeelding ]

GREAT :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108608421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:

Overigens:

[ afbeelding ]

Als ik koekjes aan het bakken ben wil ik ook niet gestoord worden :(
pi_108608756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder op ;)
Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...

Maar goed Rich ze zal inderdaad het gevoel hebben gehad dat je haar afkraakte. Waarom? Dat kan aan haar liggen (onzekerheid) of misschien bracht je het met je dronken kop op zo'n manier dat het afkraken leek. Of dit dé reden is dat ze niet wil afspreken denk ik niet, maar het kan een factor zijn die meespeelt. Trouwens in elk gesprek die je met haar hebt voorstellen om af te spreken kan ook afschrikken, zeker als haar antwoord telkens dezelfde is. Misschien een goed idee om voor te stellen naar haar toe te komen, als het reizen haar te veel tijd kost.
pi_108608997
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...

Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebben ;)
pi_108609705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef vitani het volgende:

[..]

Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebben ;)
Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid. :P
pi_108609769
Altijd dat gelul van vrouwen maar dat ze alles op onzekerheid gooien. :')
pi_108609825
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
Leg uit.
pi_108609987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid. :P
Kan... :D

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leg uit.
Ja leg eens uit?
pi_108610001
Jij zei Rich maakte die opmerking en dat kwam bij dat meisje over als afkraken, mogelijk omdat ze onzeker is.

Ik heb dat ook met een date gehad, die vond mij ontzettend zelfverzekerd overkomen in alle communicatie, maar JUIST daardoor zette zij zichzelf op een lager pitje zei ze, en dat kwam door die "onzekerheid". Ik bevestigde vervolgens haar onzekerheid niet zei ze. Trek toch eens je broekriem aan en doe normaal.

Denk je eens een keer relaxed zelfverzekerd te zijn richting de vrouwen, is dat ook weer niet goed :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')