Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.
Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Heb je excuses al aangeboden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
Hoewel goedbedoeld, kan dit ook in je nadeel gaan werken. Want je vestigt er dan opnieuw de aandacht op.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.
Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?
We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
Pfff ik vind jullie een stel autisten maar dat zal aan mij liggen.. Je kunt een meisje toch wel een beetje plagen? Dat ze zichzelf verstopt onder de dekens betekent juist dat ze het leuk vind en dat je haar een beetje aan het plagen is en dat ze gevoelig is voor die manier van ''spelen''
Nu ben ik het met je eens, net klonk het heul andersquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.
[..]
We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevondenIk vind er veel herkenbare dingen in staan iig.
Een boek is theorie in de praktijk leert men veel sneller tenminste als ze de plank voor hun hoofd weg halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevondenIk vind er veel herkenbare dingen in staan iig.
GREATquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard, maar het geeft je wel inzicht in je eigen handelen.
Overigens:
[ afbeelding ]
Als ik koekjes aan het bakken ben wil ik ook niet gestoord wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard, maar het geeft je wel inzicht in je eigen handelen.
Overigens:
[ afbeelding ]
Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder op
Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...
Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef vitani het volgende:
[..]
Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebben
Leg uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
Altijd dat gelul van vrouwen maar dat ze alles op onzekerheid gooien.
Kan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
Altijd dat gelul van vrouwen maar dat ze alles op onzekerheid gooien.
Ja leg eens uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |